Mode & Beauty alle pijlers

Me Time

10-09-2015 22:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een non-topic, maar ik ben zo enthousiast dat ik het even kwijt moet.

Zaterdag ga ik in mijn eentje lekker naar de sauna. Heb besloten mijzelf eens te verwennen met een relax-dagje. Geen vriendinnen of partner mee: lekker alleen, op een tijdschrift na. De boel de boel laten, kids onder de pannen en even tijd voor mijzelf.

Als kers op de taart is er toevallig een actie waarbij ik een massage voor een uur kan krijgen voor de helft vd prijs (m'n "entree" is daarmee al terugverdiend).

Ik kijk er zo naar uit. Even lekker relaxen in m'n eentje. Moest het even kwijt.
Geniet er van!
Leuk!
Heerlijk, ik ben jaloers! Kan zelf uren in de sauna liggen en het kan me niet heet genoeg zijn. Geniet ervan!
Dank jullie wel!

Hebben jullie enig idee wat ik van zo'n massage kan verwachten? Toen ik het de receptioniste vroeg zei ze alleen maar dat ik dat ter plekke kon overleggen met de masseur/masseuse. En dat ik evt kon kiezen voor sportmassage. Ik zei al: Euh? Ik wil juist chillen en relaxen hoor!
Misschien is een hotstone of bamboe massage een idee. Een hamman is ook heel ontspannend. Leuk hoor, ik doe dat ook regelmatig, in uppie. Met niemand rekening hoeven te houden en alleen in chillstand.

Fijne dag alvast
Lekker hoor! Zo belangrijk om soms even puur van je eigen gezelschap te genieten

Ik ga 1x per maand voor een massage en ik kies altijd voor een 'zweedse' massage en dan kan ik kiezen uit licht medium en hard dus ik ga altijd maar voor medium. Geen verstand van wat een sportmassage is of wat een zweedse massage perse is, maar in dat uur doet ze mijn hele lijf en werkt ze ook wat knopen weg dus ik vind het altijd heerlijk
Heerlijk! Geniet ervan.
Klinkt heerlijk, geniet er van!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Bamboe massage?

Ik denk dat ik maar afwacht wat de mogelijkheden zijn. Ik kijk er iig erg naar uit. Net als Vli02nder zegt: heerlijk in je eentje. Zou ook best met een vriendin kunnen gaan. Maar ik wil juist graag ultiem genieten door echt niets te hoeven. Niet eens te hoeven praten. :-)

Ga wel zorgen dat er een flesje wijn koud staat als ik thuis kom. En dan lekker ontspannen met een drankje en de dag afsluiten met een docu/serie/film en daarna slapen als een baby.

Ik hoef zondagavond pas weer onder de mensen te komen. Hoe chill is dat??!!
O wat heerlijk! Geniet ervan, dat gaat vast lukken.

Ik ga ook t liefst in m'n eentje als ik anar de sauna ga. Zo heel af en toe 'mag' er een vriendin mee, ik ga echter niet vaak dus liefst lekker alleen. Niet hoeven praten idd, niet overleggen over welke cabine / zwemmen / slapen whatever, gewoon alleen jezelf en je lome lijf.

Qua massage kun je aangeven of je ontspanning wilt, ik doe dat wel altijd want een sportmassage is me te heftig. Oh ennem, tip; ook met de masseur/ masseuse praten is niet verplicht! Ik maak altijd een klein praatje maar als ze echt begonnen zijn ben ik stil (en zij als het goed is ook)

Dat is helemaal niet erg!
Ik sport niet maar krijg wekelijks een sportmassage. Wel veel klachten. Massage is hard maar heerlijk. Achteraf dan.

Veel plezier.

En misschien topic laten verplaatsen? Of weet je niet wat voor badjas je aan moet trekken...
quote:Stormkraft schreef op 11 september 2015 @ 00:00:

O wat heerlijk! Geniet ervan, dat gaat vast lukken.

Ik ga ook t liefst in m'n eentje als ik anar de sauna ga. Zo heel af en toe 'mag' er een vriendin mee, ik ga echter niet vaak dus liefst lekker alleen. Niet hoeven praten idd, niet overleggen over welke cabine / zwemmen / slapen whatever, gewoon alleen jezelf en je lome lijf.

Qua massage kun je aangeven of je ontspanning wilt, ik doe dat wel altijd want een sportmassage is me te heftig. Oh ennem, tip; ook met de masseur/ masseuse praten is niet verplicht! Ik maak altijd een klein praatje maar als ze echt begonnen zijn ben ik stil (en zij als het goed is ook)

Dat is helemaal niet erg!Ja idd. Niets hoeven overleggen, heerlijk! Had al bedacht om bij de massage vantevoren aan te geven dat het zomaar kan zijn dat ik wegdommel.
Staat er op de website van de sauna niet wat voor massages ze hebben?

Maar een ontspanningsmassage kan iedere masseur wel geven hoor.

Veel plezier!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heerlijk en groot gelijk! Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven