Mode & Beauty alle pijlers

merk spijkerbroek

16-04-2012 16:05 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een onmogelijk figuur. Ik heb hele brede heupen. Met maat 42 krijg ik de broek niet over mijn bovenbenen. Bij maat 44 zit het rondom mijn taille heel breed. Ik heb redelijk forse benen, kuiten. Nu vroeg ik me af; zijn er meerdere vrouwen die hier ook last van hebben. Welk merk past jou goed? Tips zijn welkom. Ik kan haast niets anders dan treggings aan.
BiB van H&M al eens geprobeerd? Die zijn wat hoger, en hebben meer ruimte om de heupen.
de Bold Curve van Levi's?
Of die Curve serie van Levi's? En dan de Bold?
Of die Bold 2x
De Curve serie van Levi's is fantastisch.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ha. Mosterd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Joh, dan neemt TO er gewoon meteen 3. Ze hebben ze nu ook in allerlei kleuren.
De curve wordt toch maar tot maat 33 verkocht?

Heb zelf broeken van mexx, die hebben niet zo'n openstaand stuk aan de achterkant.
De classic is er tot (spijkerbroekmaat) 36 geloof ik.

Ik heb een Supreme Curve, maar die kun je in NL nog niet kopen geloof ik.
Hier kun je kijken welke broek je dan zou moeten hebben.
Mijn bovenbenen zijn in verhouding tot mijn heupen/taille voor de meeste broeken ook te breed.

Ik heb twee spijkerbroeken van Hilfiger en doe zitten als gegoten! Ik heb ook een spijkerbroek van Only, een wat hoger model, en die zit ook heel fijn!

Jeanslegging leken me ook een uitkomst, maar daar zit zoveel stretch in dat 'ie op een gegeven moment van je kont afzakt. Dus ga voor een jeans met stretch erin, maar niet té veel.
Ik kan tegenwoordig erg goed slagen bij de C&A wat broeken betreft.
http://www.salsajeans.com/index.php?id=35

Ik ken je probleem, alleen ben ik zelfs nog iets forser. Deze broeken zijn echt GEWELDIG. Wel alleen te bestellen via internet. Maar goede service en snelle levering.
Die van Salsa zijn idd erg mooi. Ik ben zelf erg tenger, maar heb van dit merk een hele mooie broek die mijn billen erg mooi uit laten komen. En ze zitten superlekker! Je hebt geloof ik in Antwerpen een winkel zitten, maar V&D heeft ze ook een tijdje verkocht.
Hier waakt de enige echte Barones
Citizens of humanity!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven