Mode & Beauty alle pijlers

Mijn eigen kleding Ontwerp

22-01-2012 00:50 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Ik ben Danny.

ik heb al een tijdje mijn eigen kleding lijn op papier alleen nu wil ik het nog laten maken door iemand

wil het ook niet zelf maken want wil het perfect hebben.

Ja wie kan mijn daar mee helpen!!!!

heb wat getekend dus als er iemand zich hier voor aangetrokken voelt meld zich maar bij mijn.

Groetjes Danny.

De kleding die op papier staat kan worden bekeken maar niet zomaar natuurlijk want niemand pikt mijn ideeën.
Zo je zet hoog in, andersnogiets
quote:andersnogiets schreef op 22 januari 2012 @ 01:32:

Heb je wel een opleiding gevolgd in ontwerpen? Ik bedoel, op tekening is alles leuk en aardig maar is het uit te voeren?

In wat voor winkel werk je?

Nee ik heb geen opleiding gevolgd maar mijn ouders zitten zelf een beetje in die trans

alleen ik moet het zelf op pootjes zetten,

nou wat ik wil kan gewoon daar hebben mijn ouders al naar gekeken natuurlijk

vind het wel super dat er veel tips komen daar leer ik van natuurlijk
en trouwens ik werk bij steve madden is zelf een grote ontwerper in US is hij de best verkochte schoenen ontwerper na nike dan

kijk maar eens op zijn site is de moeite waard
Als je echt serieus bent moet je wel je nederlands een beetje bijspijkeren. Als je bijvoorbeeld je ontwerpen aanbiedt is het not done om over me ouders te spreken.

Madden vergelijken met Nike? Dat zijn twee totaal verschillende 'genres'
quote:andersnogiets schreef op 22 januari 2012 @ 01:44:

Als je echt serieus bent moet je wel je nederlands een beetje bijspijkeren. Als je bijvoorbeeld je ontwerpen aanbiedt is het not done om over me ouders te spreken.

Madden vergelijken met Nike? Dat zijn twee totaal verschillende 'genres'

oke dan nou steve madden word daar in US het beste verkocht op nike na,

en zo kan je kijken hoe hoog en goed die schoen word verkocht daar

In NL is hij nog maar net een jaartje dus hier is hij nog niet zo beroemd

en me ouders heb ik op dit moment er bij gezet om te laten zien dat ik er niet alleen voor sta
Je mag je ouders best benoemen, maar het is mijn ouders in plaats van me ouders. Ik hoop voor je dat het je lukt. Zijn je ouders ook ontwerpers?
Anders bedoelt dat het niet 'me ouders' is, maar 'mijn ouders'.
En de naam Dior mag je natuurlijk niet gebruiken.

Doe iets als Dannyboy
Nee mijn ouders zijn niet echt ontwerpers maar kennen wel mensen in dat gebied me ouders hebben wel een eigen bedrijf in de fashion.

Ja je hebt gelijk me NL moet beter maar daar ben ik mee bezig :P

wel erg bedankt dat je op dat soort dingen let zo weet ik waar ik me beter op moet gaan letten
quote:andersnogiets schreef op 22 januari 2012 @ 01:56:

En de naam Dior mag je natuurlijk niet gebruiken.

Doe iets als Dannyboy

Nee dat snap ik ahah

Ja DannyBoy is zo ja weet niet

Het is niet apart het moet wel apart zijn,

Daar zal ik een nachtje over moeten slapen denk ik :P
Hoe oud ben je misterboy?

Fijn dat je je ouders je steunen in je creatieve uitlatingen.

Als je echt iets wil bereiken moet je er voor gaan. Laat je droom niet afpakken en strooi je ontwerpen niet op het net rond. Wees er zuinig op! Heel veel succes!
D-boy!
quote:andersnogiets schreef op 22 januari 2012 @ 02:01:

Hoe oud ben je misterboy?

Fijn dat je je ouders je steunen in je creatieve uitlatingen.

Als je echt iets wil bereiken moet je er voor gaan. Laat je droom niet afpakken en strooi je ontwerpen niet op het net rond. Wees er zuinig op! Heel veel succes!

Ik ben 23 jaar

en zeker te weten ga ik me droom uitlaten komen en hoop ook dat het gaat lukken

nee ik zet niks van mijn ontwerpen op het net

erg bedankt dat je me beetje hebt gelopen wie weet heb ik jou nog wel eens nodig :P voor in het praktijk gebied
Leer naaien. Een ontwerper die niets zelf in elkaar kan zetten en aan kan passen? Die zijn kleding niet passend op een model kan krijgen? Kansloos.
Misterboy, ik ben coupeuse (geweest, héél vroeger), maar heb serieus nog niet met een ontwerper gewerkt die niet zelf met de naaimachine/locker kan werken. Je moet dit echt zelf leren om goed te kunnen ontwerpen. Dan leer je namelijk het beste wat je stof doet als je het naait, hoe verschillende stoffen op elkaar 'reageren' als je ze combineert, hoe je met de recht van draad kan spelen, wat de verschillende steken zelfs met je stof en model doen. Zonder deze kennis ben je veel te afhankelijk van je coupeuse. Hiervoor hoef je echt niet meteen de modevakschool te doorlopen (al zou ik dat zelf wel aanraden, maargoed), een paar stevige lessen van een coupeuse kunnen je ook al aardig wegwijs maken in machineland.

En ga inderdaad écht wat aan je Nederlands doen. Niet vervelend bedoeld, maar het is moeilijk om je serieus te nemen omdat je taalgebruik en grammatica die van een 8-jarige niet overtreffen. Als je serieus genomen wil worden, moet je je serieus opstellen, en je gebruik van de Nederlandse taal is nét zo belangrijk als je ontwerpen. Geloof me, oma heeft er verstand van
Dan4men
quote:brandy38 schreef op 22 januari 2012 @ 09:29:

Dan4menMet de juiste uitspraak rijmt dit niet.
By Dan
quote:Tanneketoverhex schreef op 22 januari 2012 @ 09:13:

Misterboy, ik ben coupeuse (geweest, héél vroeger), maar heb serieus nog niet met een ontwerper gewerkt die niet zelf met de naaimachine/locker kan werken. Je moet dit echt zelf leren om goed te kunnen ontwerpen. Dan leer je namelijk het beste wat je stof doet als je het naait, hoe verschillende stoffen op elkaar 'reageren' als je ze combineert, hoe je met de recht van draad kan spelen, wat de verschillende steken zelfs met je stof en model doen. Zonder deze kennis ben je veel te afhankelijk van je coupeuse. Hiervoor hoef je echt niet meteen de modevakschool te doorlopen (al zou ik dat zelf wel aanraden, maargoed), een paar stevige lessen van een coupeuse kunnen je ook al aardig wegwijs maken in machineland.

En ga inderdaad écht wat aan je Nederlands doen. Niet vervelend bedoeld, maar het is moeilijk om je serieus te nemen omdat je taalgebruik en grammatica die van een 8-jarige niet overtreffen. Als je serieus genomen wil worden, moet je je serieus opstellen, en je gebruik van de Nederlandse taal is nét zo belangrijk als je ontwerpen. Geloof me, oma heeft er verstand van

Kijk eens aan hier heb ik wat aan.

Zal eerlijk zijn ik kan wel wat met een naaimachine,

Maar ik denk zelf dat ik dan een paar lessen moet gaan nemen

voor me ontwerpen.

en het taal gebruik kan kloppen ik heb ook Dyslexie daar kan ik helaas niks aan doen,

zins kort heb ik ook NL lessen genomen om dit een beetje te verhelpen

heel erg bedankt voor de tips
...
anoniem_84174 wijzigde dit bericht op 22-01-2012 14:01
Reden: ben erachter
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven