Mode & Beauty alle pijlers

Minder makeup

20-10-2014 20:25 81 berichten
Vandaag foto gemaakt. Was naar Rotterdam noord naar me ma in de ochtend om 7 uur heb ik deze foto genomen. Dus nee ik mishandel mezelf niet en de makeup valt reuze mee toch :-) :-) :-)

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2h6h ... EVTNBJNfJs
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een jongetje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zijn die dingen boven je ogen getatoeëerd?
Je vraagt om meningen dus mag ik even losbranden. Wil je niet afkraken maar aub doe hier wat aan, dat maakt het zoveel beter. Je wenkbrauwen lopen door met je neus. Veels te ver omhoog. Ze horen net boven je ogen niet bovenaan je voorhoofd. Dit is bijna travestiet achtig en alles behalve natuurlijk. Je wimpers kan ik tellen. Zijn precies 4 enorme klonten.

Ik vind meer volume in mn wimpers ook mooi. Als je maar blijft smeren met mascara dan krijg je dat alles gaat klonteren. Doe er 1 laag op, wacht tot die droog is en dan pas de volgende. Dan blijven ze mooi uit elkaar staan.

En verder die piercing brr.. Maar dat is ieder zn smaak.
Sorry hoor, maar om 7 uur is het echt niet zo licht!
Bij mij was het om 7.00 uur echt nog pikdonker.

Sterker nog, om 8.00 uur moest ik zelfs nog onze lichten op onze fietsen aan doen.

Maar ontopic, make-up is een stuk beter zo. Alleen zijn je wenkbrauwen erg ongelijk, persoonlijk zou ik me daar enorm aan storen.
quote:rianne323 schreef op 20 oktober 2014 @ 21:05:

Sorry hoor, maar om 7 uur is het echt niet zo licht!
Die wenkbrauwen!! Boogbruggen!
Ik vind de samantha barbie er zelfs nog beter uitzien..
Welke tijdzone is dat? Met dat licht?

En je straalt een constante 'huh???????' uit zo.
Wauw, I love it!

Ik vind je nu zoooveel knappper!!
Barbiee, ik vind je make up OK!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Begin een leuk beautyblog joh. Of je eigen youtube-make-up-kanaal. Levert geld en aandacht op.
Ziet er prima uit behalve dat je wenkbrauwen van dik naar dun getekend horen te worden en niet andersom. Staat een beetje vreemd maar de rest is top.
Je make up is oke. Alleen jammer van je wenkbrauwen want eerst waren ze zoveel mooier
.
Kijk eens in tijdschriften/op internet hoe andere mensen hun make-up doen. Op Youtube wordt het stap voor stap uitgelegd. Doe je vast veel goede tips op!
quote:Thordis schreef op 20 oktober 2014 @ 21:48:

Welke tijdzone is dat? Met dat licht?

En je straalt een constante 'huh???????' uit zo.Je bent zeker jaloers op die wenkbrauwen, he Tordis???
Als hè om 7 uur klaar moet zijn begrijp ik dat je minder make-up smeert. Liever om 5 uur dan om 4 uur op. Scheelt toch weer een uurtje slaap. Beter tegen je vermoeidheid. Winwin.
quote:rianne323 schreef op 20 oktober 2014 @ 21:05:

Sorry hoor, maar om 7 uur is het echt niet zo licht!Dat is het eerste wat ik dacht! Aangezien ik om 7.30 op werk ben en het dan nog echt donker is :(
Oh die wenkbrauwen zien er echt niet uit!

En je lippen zijn die opgespoten? Vreselijk!

Je mascara is ook niet mooi.

Sorry
Een van de betere foto's van je de laatste tijd! Nou nog 1 zonder duckface maar met normale lach, die zou ik graag zien!
Zo zie je er al beter uit
Leuk hoor..ik wacht op je volgende topic, waar je een foto zonder ook maar iets van make-up en duckfaceloos opstaat!
quote:kenza_b schreef op 20 oktober 2014 @ 20:34:

Welke mascara gebruik je? Reinig je ogen ook s'avonds?

Je wimpers zitten zo aan elkaar geplakt. Niet mooi zo..

Dit was ook wat mij meteen opviel.

Gebruik eens een andere mascara waarbij het borsteltje je wimpers mooi separeert.
Sorry maar ieder zijn eigen mening en xxxx
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2014 16:14
Reden: provocerende opmerking verwijderd
% gewijzigd
lullig
anoniem_143689 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 13:50
93.29% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven