miskoop
zaterdag 22 juli 2023 om 18:29
Zo was ik eens bij Iciparis waar ik kwam voor advies voor mijn dwarsliggende wimpers, een mascara dus. Die niet klontert maar wel stevig is. Ging de deur uit met een complete make-upset. Die ik nooit heb gebruikt want ik ben niet van de schilderijtjes op mijn gezicht. Wel vele euro's armer.Blackstar schreef: ↑22-07-2023 14:17Ik heb me een keer een duur setje kleding aan laten praten door een verkoopster, dat ik geen enkele keer gedragen hebt. Het was totaal niet mijn stijl en ook nog eens hele dunne stof terwijl ik een koukleum ben. Ik vond het toen ik thuis was eigenlijk direct al lelijk, geen idee waarom ik niet teruggegaan ben om het te ruilen. Wel heb ik sindsdien geen enkel kledingstuk meer gekocht waarvan ik niet helemaal zeker ben dat ik het geweldig vind. Dus leerzaam was het wel.
( En toen ik de winkel uitliep zag ik eruit als een clown)
zondag 23 juli 2023 om 18:08
Of zo'n trilapparaat. Gewoon met je reet op gaan zitten, of in heel moeilijke houdingen met je dijen of buik. Et voila!Meauve01 schreef: ↑22-07-2023 08:13Herkenbaar. Ik denk dat iedereen hier een versie van op
zolder had liggen:
https://www.lidl.be/p/nl-BE/crivit-buik ... p100347831
zondag 23 juli 2023 om 22:47
Mijn miskopen zijn diverse kleding stukken over mijn leven, erg zonde eigenlijk. Probeer het dan uiteindelijk te verkopen en als dat niet lukt kringloop/goede doelen kledingbak.
Had een poos geleden ook van die douchefoam gekocht maar dat drukknopje deed het niet, echt 0 tijd gehad om het terug naar de winkel te brengen dus heb het maar weg gegooid
Had een poos geleden ook van die douchefoam gekocht maar dat drukknopje deed het niet, echt 0 tijd gehad om het terug naar de winkel te brengen dus heb het maar weg gegooid
zondag 23 juli 2023 om 22:52
Dit inderdaad. Maar dan zonder 'vroeger'. Ik kan bijna een sportschool beginnen. Tellsell moet ik echt vermijden.Jufjoke schreef: ↑21-07-2023 20:03Oh ja, miskopen genoeg gedaan in mijn leven.
Schoenen die tijdens het passen echt prima zitten, maar waarmee ik halverwege de werkdag alleen nog maar huilend in een hoekje wil zitten.
Lippenstift die online, of zelfs fysiek op mijn hand, hartstikke mooi is, maar op mijn lippen toch heel anders oogt.
Parfum die ik online gekocht heb zonder eerst te ruiken, gewoon omdat iemand anders er zo enthousiast over was.
Vroeger: van die buikspier-massage-stroomstoot martelwerktuigen en andere fitness apparatuur
Een LED-masker voor je gezicht, tegen huidveroudering. Heeft me een pigmentvlek opgeleverd die nu, na twee jaar, nog steeds niet weg is.
Ik kom straks ongetwijfeld nog wel op meer.
En die schoenen ook, inmiddels met mezelf afgesproken dat ik niet eens meer de moeite doe. Geen zomerschoenen meer voor mij.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in