Mode & Beauty alle pijlers

Mislukte wimperpermanent

16-04-2011 15:06 15 berichten
Net heb ik een wimperpermanent gehad, het is echt vreselijk! Ten eerste brand het verschrikkelijk en ten tweede staan alle wimpers met een knik rechtomhoog! Ze komen helemaal tegen mij huid aan onder mijn wenkbrauw.

Nou zou je zeggen ga dan terug, maar het was op een cursus voor wimperpermanent...

Nou baal ik dus zo verschrikkelijk.

Heeft er iemand een idee wat ik kan doen? Je mocht 24 geen water op je wimpers hebben, dus dat heb ik wél meteen gedaan, verder weet ik het niet...

Stom probleem, i know, maar het ziet er écht niet uit.
Alle reacties Link kopieren
sorry ik weet geen oplossing, behalve dan douchen of je gezicht vaak wassen vandaag

Maar wimperpermanent, ik wist niet dat het bestond.

Maar een chemische goedje met semi permanent effect klinkt een beetje risicovol zo rond de ogen.
Dat je zoiets durft te laten doen bij een cursus :s

Uiteraard moeten ze het leren, maar ik heb altijd gedacht dat ze zoiets op nepwimpers leerden en als het 100x goed is gegaan, dan op een mens.

Maar goed.... als ik jou was zou ik voor de rest van de dag onder de douche blijven staan of in bad liggen met een nat washandje of wattenschijfjes op je ogen.
Wat voor advies gaven ze op die cursus dan voor dat branderige gevoel, blijven spoelen?
Eng hoor dat soort stoffen bij je ogen. Kan je kijken of je het met een wimpertang proberen terug te buigen?

Sterkte, zou het verder ook niet weten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jee wat eng .Dat je dat durft een wimperpermanent

En als het zo brand zal ik maar goed blijvne spoelen

24 u geen water is voor de haartjes maar brandende ogen is 10x erger .
Bedankt voor de reacties!

Het branden is nu al wat minder, ik heb echt vaan mijn ogen gewassen.

Zelf heb ik een schoonheidssalon en dus wilde ik weer eens iets "leuks" voor erbij...nou, dat wordt dus géén wimperpermanent.

Het was al een hele opgave om met dat spul op je ogen te blijven liggen want dat brandde al zo.

Net heb ik met een winperkrultang proberen bij te krullen, maar dat is helemaal een ramp.

Ik vrees dat het gewoon uit moet groeien.

Op de cursus hadden ze nog nooit meegemaakt dat het een branderig gevoel gaf, yeah right. 3 van de 6 cursisten had er last van, dat zou wel heel erg toevallig zijn dan.
Ik zou toch even teruggaan naar de cursusleider
Probeer ik te bellen zijn ze om 15:00 gesloten...lekker weer...
Oh balen, want morgen zijn ze natuurlijk ook dicht
Ja, inderdaad. En ik heb alweer gedouched, maar ik kan bijna niet aan mijn ogen zitten, zo'n zeer doet het! Ik ben benieuwd of anderen dat ook gehad hebben.
Waarom niet even HHP bellen?
Doet het zo'n pijn? Is het erger geworden?

Als je nu zou moeten gaan slapen, zou dat dan ook lukken of doet het teveel pijn?

Houd je het wel in de gaten - niet dat je morgen je ogen niet meer kunt openen door een allergische reactie :s

Ik denk dat als ik 6 uur na de behandeling, nog steeds pijn zou hebben, dat ik een weekendarts zou bellen. Wellicht langs naar een post van een ziekenhuis en daar hopelijk iets krijgen wat de reactie doet afnemen of verdoven.
Ik zou toch even de hap bellen, voor advies.

Misschien hebben zij een goed idee, het zijn wel je ogen.
Het is niet echt erger geworden. Het doet ook niet pijn ín mijn ogen, maar op de wimperlijn. Daar waar de permanentvloeistof heeft gezeten.

Het is ook verder niet rood ofzo gelukkig. Mocht het erger worden zal ik zeker de huisarts even bellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven