Mode en verzorging, hoe doen andere singles dat? dit?
vrijdag 17 oktober 2025 om 11:58
Hoe doen jullie dit als jullie het hele weekend bijvoorbeeld thuis blijven en je weet dat je geen bezoek krijgt of de deur uit hoeft?
Kleed jij je altijd leuk aan? Doe je je oude kloffie aan? Gebruik je make- up op die dagen ( als je dat anders ook doet?)
Ik vind het soms lastig. Als ik weet dat ik een afspraak heb of de deur uitga dan kleed ik me, leuk aan, gebruik ik make-up en een geurtje.
Maar als ik weet dat ik de hele dag niemand zie, vind ik het soms lastig.
Hoe doen jullie dat?
Kleed jij je altijd leuk aan? Doe je je oude kloffie aan? Gebruik je make- up op die dagen ( als je dat anders ook doet?)
Ik vind het soms lastig. Als ik weet dat ik een afspraak heb of de deur uitga dan kleed ik me, leuk aan, gebruik ik make-up en een geurtje.
Maar als ik weet dat ik de hele dag niemand zie, vind ik het soms lastig.
Hoe doen jullie dat?
maandag 20 oktober 2025 om 22:43
Ook grappig. Blijkbaar heerst het idee dat oma’s geen leuke lingerie meer dragen?Bbubbels schreef: ↑20-10-2025 22:20Maar “team joggingbroek” staat toch niet gelijk aan nooit moeite doen of sexy kleding dragen? Ik draag thuis graag een joggingbroek, en dan vindt mijn man mii gewoon ook mooi en sexy. Maar hij vindt het ook leuk om mij soms in een leuk jurkje te zien. En ik draag ook graag mooie lingerie. En soms een grote omaonderbroek. So be it. Ik zou het vervelend vinden als het áltijd het één of het ander zou moeten zijn.
Denk dat dat niet zo is.
Jammer dat dit topic weer zo extreem gemaakt wordt (niet perse door jou trouwens) want volgens mij is het echt niet zo leuk voor TO dat ze hier onzeker over is.
maandag 20 oktober 2025 om 22:53
Oma-onderbroek is gewoon een gangbare term voor een grote onderbroek. Wordt gebruikt in films, tijdschriften, op het internet etc. Ik noem mijn bedekkende katoenen onderbroeken ook oma-onderbroeken. Toen ik weer ging daten heb ik zwarte onderbroeken met kantrandjes gekocht die iets minder verhullend waren omdat ik me anders schaam.smorre schreef: ↑20-10-2025 22:43Ook grappig. Blijkbaar heerst het idee dat oma’s geen leuke lingerie meer dragen?
Denk dat dat niet zo is.
Jammer dat dit topic weer zo extreem gemaakt wordt (niet perse door jou trouwens) want volgens mij is het echt niet zo leuk voor TO dat ze hier onzeker over is.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
dinsdag 21 oktober 2025 om 09:21
Waarom gaat het dan over hen, wat hebben zij er mee te maken? Leuk ook hoe jij over je vriendinnen praat.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
dinsdag 21 oktober 2025 om 09:30
Misschien bedoel je het anders. Maar als je alleen lekker bent voor een man als je bepaalde kleding draagt, anders is het een moetje voor hem, lijkt me geen leuke man.
Het is natuurlijk niet zo zwart-wit, maar de gedachte dat je altijd lingerie en nachtdingetjes zou moeten dragen als je met een man bent, lijkt me niet ontspannen voelen. Zou mij het gevoel geven dat ik een object ben dat er op een bepaalde manier uit moet zien, een standaard die ik nooit zal kunnen hooghouden.
dinsdag 21 oktober 2025 om 10:22
Volgens mij gaat het niet om nooit sexy dingen dragen, maar vooral om nooit comfortabele dingen durven dragen.Bbubbels schreef: ↑20-10-2025 22:20Maar “team joggingbroek” staat toch niet gelijk aan nooit moeite doen of sexy kleding dragen? Ik draag thuis graag een joggingbroek, en dan vindt mijn man mii gewoon ook mooi en sexy. Maar hij vindt het ook leuk om mij soms in een leuk jurkje te zien. En ik draag ook graag mooie lingerie. En soms een grote omaonderbroek. So be it. Ik zou het vervelend vinden als het áltijd het één of het ander zou moeten zijn.
De meeste mensen doen beiden. TO durft bepaalde zaken niet te dragen, en dat vind ik verdrietig
dinsdag 21 oktober 2025 om 10:50
Er staat af en toe.bijtie schreef: ↑21-10-2025 09:30Misschien bedoel je het anders. Maar als je alleen lekker bent voor een man als je bepaalde kleding draagt, anders is het een moetje voor hem, lijkt me geen leuke man.
Het is natuurlijk niet zo zwart-wit, maar de gedachte dat je altijd lingerie en nachtdingetjes zou moeten dragen als je met een man bent, lijkt me niet ontspannen voelen. Zou mij het gevoel geven dat ik een object ben dat er op een bepaalde manier uit moet zien, een standaard die ik nooit zal kunnen hooghouden.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 21 oktober 2025 om 10:55
Ja eens hoor. Je mag echt wel verwachten van een partner dat hij ook je minder opgedofte kanten leuk vindt. Ik hoop voor TO dat ze dat mag gaan ervaren.Lila-Linda schreef: ↑21-10-2025 10:22Volgens mij gaat het niet om nooit sexy dingen dragen, maar vooral om nooit comfortabele dingen durven dragen.
De meeste mensen doen beiden. TO durft bepaalde zaken niet te dragen, en dat vind ik verdrietig
dinsdag 21 oktober 2025 om 12:15
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in