Mode & Beauty alle pijlers

Mode van vroeger.....

12-09-2010 08:07 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke mode item van vroeger ( bijv jaren 70, 80 of anders ) mag van jullie wel eens weer in de mode komen??

Ik zelf zou dan graag die enorme vleermuis mouwen weer terrug willen zien, leren/suede jasjes met franjes als deze http://leathersupreme.com/leatherw/f1b.jpg voor de zomer en leuke bontjasjes in de winter en mooie lies laarzen als deze http://bootsandhighheels.com/fotoseite119.htm

wat zouden jullie graag weer in de mode willen hebben?
Die onderste, is dat trouwens Uma Thurman in Pulp Fiction? Lijkt er wel op
quote:Ratteke schreef op 12 september 2010 @ 09:45:

[...]

Die heb ik ook gehad. Liepen idd lekker maar ze hebben er ook voor gezorgd dat ik noooooooit meer schoenen wil met lijnen op de bovenkant. Want ook al waren ze in, ik vond ze niet mooi.

Verder ik zou niet weten wat ik van vroeger weer terug wil. Weinig denk ik. Of niks. Bijna alles is al weer voorbij gekomen.waarom niet,alleen omdat je ze niet mooi vond? hihi...
quote:dangeensuus schreef op 12 september 2010 @ 10:01:

Die onderste, is dat trouwens Uma Thurman in Pulp Fiction? Lijkt er wel op In een keer goed!
quote:dangeensuus schreef op 12 september 2010 @ 10:01:

Die onderste, is dat trouwens Uma Thurman in Pulp Fiction? Lijkt er wel op Jups.
Ja, dat vind ik echt.
geweldige rol is dat!

Vond deze tijd ook leuk,lekker doorzichtige bloesjes met stoere jasjes...en getoupeerde haren..

Helaas te laat geboren voor dit....
Een van de meest inspirerende vrouwen uit de twintigste eeuw:

quote:daffyduck schreef op 12 september 2010 @ 10:26:

[afbeelding]

Helaas te laat geboren voor dit....Nee hoor, die kun je nu gewoon kopen
@DGS, moet ik je toverstaffen?
quote:daffyduck schreef op 12 september 2010 @ 10:05:

[...]

waarom niet,alleen omdat je ze niet mooi vond? hihi...

Mijn moeder vond dat ik 'goede' schoenen moest dragen. En dit waren toen 'goede' schoenen. Maar oh wat vond ik ze lelijk. En we hadden het geld ook niet om meerdere paren schoenen te hebben. Ik heb ze dus ook nog af moeten dragen.

Bruin draag ik ook niet meer. Als ik iets leuks zie en het is bruin vraag ik altijd of ze een andere kleur hebben. Hebben ze dat niet dan koop ik het niet. Ook een trauma uit mijn jeugd... Ik was 12 en mocht voor het eerst mee naar de bingo van de fabriek waar mijn vader werkte. En ik moest toen die trui aan. Maar die had te lang in de wasmachine gezeten en die stonk. Daarna heb ik die trui nooit meer aangehad.

Dat was eind jaren 70. Ik heb daar niet zulke goede herinneringen aan...
Ooooh die laarzen zijn weer helemaal terug!

*rent weer weg uit topic, ben hier veel te jong voor*
[quote]blop schreef op 12 september 2010 @ 09:00:

in de jaren '80 had ik er de leeftijd nog niet voor maar nu zou ik weleens een echte Alexis Carrington cocktailjurk willen aatrekken met zo'n nutteloos enveloptasje erbij

Ja, ruimte voor 1 condoom.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:wuiles schreef op 12 september 2010 @ 10:48:

@DGS, moet ik je toverstaffen?waarom!
* verlangt erg terug naar de jaren 70 *

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben wel voor de wijde pijpen. Staat mooi!

Die jas uit de OP vind ik verschrikkelijk.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Van alle kleding vind ik de mode uit de jaren 20 en 30 het mooist, vrouwelijkst en chiquest:

Mee eensch Iris!
Ik vind de jaren 50/60 juist erg mooi, vrouwelijk. Zoals in Mad men zegmaar. Komt ook omdat dat het ideale silhouete is voor mijn figuur, jaren 20-30 moet ik juist echt niet hebben. Ben dsu erg blij dat o.a. de taillerok weer helemaal hip is. En als tegen hanger vind ik de jaren 80 en dan vooral de baggy shirts met blote schouders en de felle kleuren (niet de schoudervullingen) en de grung van beginjaren 90 erg leuk. En die drie stijlen combineer ik gerust met elkaar..
Afschuwelijk van de jaren zeventig en negentig de broeken met wijde pijpen,kleding met schoudervulling de blouses die bij de mouwen wijd uitlopen. Ook weer terug van weggeweest maar mogen ze van mij ook weer uit het schap halen de Poncho en de spijkerblouse,en de taillerok ,geruite schotse rok met een speld erop.
LBD is nooit weggeweest.

Vleermuismouwen heb ik ook weer. Ondingen, maar zoooo leuk!

Overknee laarzen wil ik, maar heb ze nog niet.

En jumpsuit is weer terug. Durf ik niet aan.

Wijde pijpen staan mij altijd mooi, heb nog 1 broek die ik nog steeds draag. 't Komt ongetwijfeld weer een keer in de mode.

Beenwarmers heb ik vorig jaar ook weer aangeschaft.

Begrijp dat de schoudervulling ook aan een come back bezig is.... zit ik niet echt op te wachten geloof ik.
quote:sharra schreef op 12 september 2010 @ 09:17:

Ik wil wel terug naar de jaren '60: lekker de hippie uithangen, of die wijde pijpen uit de jaren '70, die staan mij echt erg goed!

Jaaaaa mij ook , , hele donkere jeans met flared pijpen.

Of 'een lange bonte hippie rok met leren jasje.

2 jaar geleden rond deze tijd was dat weer helemaal hip.
deze doet me denken aan de jaren 80.

Hoort wel bij de nieuwe collectie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven