Mode & Beauty alle pijlers

moedervlekken laseren

20-10-2011 13:59 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel veel moedervlekken, wel meer dan 200. Ik lijk wel een luipaard en vindt dit niet mooi. Ik ben bij een lasercentrum geweest en daar vertelden ze mij dat ze deze vrij makkelijk weg kunnen laseren, zonder littekens. Ik kan hier zelf alleen weinig informatie over vinden, ik heb het idee dat dit nog niet veel gedaan wordt in Nederland.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? De moedervlekken zijn overigens gecheckt door een arts en allemaal rustig en klein.
Ik heb een chinese vriendin, en in china schijnt het heel normaal te zijn je moedervlekken weg te laten halen (volgens mij doen ze dat zelfs op straat). Mijn vriendin heeft dat toen ook laten doen (wel in een klinkiek) ik haar gezicht (en haar zus ook) en het ziet er eigenlijk heel mooi uit!

De eerste weken was het wat rood en leken het een beetje op puistjes. Maar nu het genezen is zie je er niks meer van.

Je zou eigenlijk eens bij een chinese kliniek moeten informeren. daar gebeurd het namelijk al aan de lopende band.
Bedankt voor je reactie! Alleen kom ik niet zo vaak in China, dat is dan ook weer niet zo handig. Weet dat ze het in Amerika ook veel doen.

Ik zoek echt een kliniek in Nederland. Maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die dit hebben laten doen hier..
Ik heb er ook zoveel, maar mijn huisarts wil ze alleen laten weghalen door een dermatoloog zodat ze ook op kweek gezet kunnen worden, met laseren kan dat niet.
Ja knorretje, ik hoor ook tegenstrijdige verhalen over wel of niet weghalen. Maar ik wil het zelf zo graag.. Heb jij platte of voelbare? Die van mij zijn plat en daarom goed te laseren geloof ik. Maar wil me eerst goed orienteren.

Op kweek zetten betekent volgens mij wegsnijden, en van 200 littekens word je ook niet mooier ;) Laat jij ze zitten?
Nou ik heb een proefstukje laten doen dmv een yag laser. Ben erg benieuwd naar het resultaat, nu zie ik er nog niet uit, de vlekjes zijn nu zwart (is normaal). Gelukkig is t lange mouwen weer. Deed helemaal geen pijn, dat was een meevaller..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven