moedervlekken laseren
donderdag 20 oktober 2011 om 13:59
Ik heb heel veel moedervlekken, wel meer dan 200. Ik lijk wel een luipaard en vindt dit niet mooi. Ik ben bij een lasercentrum geweest en daar vertelden ze mij dat ze deze vrij makkelijk weg kunnen laseren, zonder littekens. Ik kan hier zelf alleen weinig informatie over vinden, ik heb het idee dat dit nog niet veel gedaan wordt in Nederland.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? De moedervlekken zijn overigens gecheckt door een arts en allemaal rustig en klein.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? De moedervlekken zijn overigens gecheckt door een arts en allemaal rustig en klein.
donderdag 20 oktober 2011 om 14:10
Ik heb een chinese vriendin, en in china schijnt het heel normaal te zijn je moedervlekken weg te laten halen (volgens mij doen ze dat zelfs op straat). Mijn vriendin heeft dat toen ook laten doen (wel in een klinkiek) ik haar gezicht (en haar zus ook) en het ziet er eigenlijk heel mooi uit!
De eerste weken was het wat rood en leken het een beetje op puistjes. Maar nu het genezen is zie je er niks meer van.
Je zou eigenlijk eens bij een chinese kliniek moeten informeren. daar gebeurd het namelijk al aan de lopende band.
De eerste weken was het wat rood en leken het een beetje op puistjes. Maar nu het genezen is zie je er niks meer van.
Je zou eigenlijk eens bij een chinese kliniek moeten informeren. daar gebeurd het namelijk al aan de lopende band.
zaterdag 22 oktober 2011 om 12:47
maandag 24 oktober 2011 om 15:20
Ja knorretje, ik hoor ook tegenstrijdige verhalen over wel of niet weghalen. Maar ik wil het zelf zo graag.. Heb jij platte of voelbare? Die van mij zijn plat en daarom goed te laseren geloof ik. Maar wil me eerst goed orienteren.
Op kweek zetten betekent volgens mij wegsnijden, en van 200 littekens word je ook niet mooier
Laat jij ze zitten?
Op kweek zetten betekent volgens mij wegsnijden, en van 200 littekens word je ook niet mooier
zaterdag 29 oktober 2011 om 11:14