Mode & Beauty alle pijlers

Mooi horloge

15-04-2015 23:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik vind dit 3 keer niks...
Geen horloge, da's pas mooi!

Maarre..... waarom zou je een horloge willen dat je zelf niet mooi vindt, maar anderen wel?
Ik vind horloges lelijk!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Nu ben ik sowieso al geen fan van Gschock (komt omdat iedereen die ineens ging dragen omdat ze 'hip' waren), maar deze modellen vind ik een beetje type "Bergbeklimmer" .

Waarom koop je niet een mooie zilveren horloge?

Ik vind zulke altijd wel mooi:

horloge heren

En dan misschien met een iets grotere horlogeplaat. Deze is maar 19 euro zie ik net trouwens.
Meisjes vallen op Tag Heuer en Breitling
de eerste
Deze doen.

http://m.kijkshop.nl/nl/119697/casio-horloge/

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 15 april 2015 @ 23:58:

Deze doen.

http://m.kijkshop.nl/nl/119697/casio-horloge/

[afbeelding]ook mooi
-
-
-
-
Ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand op horloges valt, behalve patsers met Rolexen.
verba volant, scripta manent.
Weet je wat vrouwen aantrekkelijk vinden? Een man die geen horloge draagt. Je kunt de tijd toch checken op je telefoon? Ik vind interessant doenerij nooit aantrekkelijk en mannen met bonkige horloges kinderlijk. Al kost ie een miljoen, dan nog ben ik niet onder de indruk. Zelfde geldt trouwens voor zonnebrillen, telefoons en schoenen. Dat zien sommige als statussymbool, ik zie dat als sneu. Maak maar indruk met je persoonlijkheid, dan heb je geen opsmuk nodig.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Ik vind die horloges echt heel lelijk. Echt héél lelijk.

Ik vind het horloge sat Pommiaan liet zien ook leuk.

Ben het niet eens met Gladioor, sommige mannen gebruiken horloges en zonnebrillen en telefoon inderdaad als protserige accecoires (kopen dan van die hele dure), maar voor de meesten is het gewoon functioneel. Die zijn dan niet uit op bepaalde merken maar gewoon, op wat ze leuk vinden. En dat is prima.
Iedere keer op je telefoon kijken vind ik nou niet bepaald handig, ik kan moeilijk zonder horloge, ik heb een simpel gouden horloge met een leren bandje en als reserve (batterij leeg) heb ik er eentje van de markt van E 5.
verba volant, scripta manent.
Ik val op mannen zonder horloges. Ik draag zelf ook al jaren geen horloge meer, nergens meer voor nodig tegenwoordig. Ik vind sieraden bij mannen lelijk.
Mijn digitale casio zorgden er in de jaren tachtig voor dat meisjes mij op grote afstand hielden.

Maar wellicht is het tegenwoordig anders.
Draag je er dan ook witte sokken bij?

Op een of andere manier vind ik die er bij passen.
Ik moet helemaal niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven