Mode & Beauty alle pijlers

Mooie bruidsjurk

23-12-2015 20:16 55 berichten
Hallo dames!

Ik heb even jullie hulp nodig.

Ik ga volgend jaar trouwen en ik zoek een soort van bruidsjurk. Ik heb al rond gezocht op internet maar ik kom er niet echt uit.

Ik denk dat ik wit het mooiste vind, eigenlijk heb ik nog geen idee.. ik zoek geen 'trouwjurk' van een paar honderd euro. We trouwen klein dus het liefst wil ik gewoon een mooie , chique jurk waar ik in gezien kan worden.

En als jullie nog tips hebben in wat voor winkels ik kan kijken in omgeving Brabant, graag!

Heel erg bedankt alvast voor het meedenken
Misschien is het handig als je even meegeeft welk figuur je hebt.
In deze periode hangen de winkels vol met feestelijke jurken.
Goeie tip..

Ik heb maatje 38
Alle reacties Link kopieren
Elke bruidszaak heeft ook galajurken.

Babouche in Bergen op Zoom heeft hele mooie bijvoorbeeld.

En anders eens naar Rotterdam voor Peek & Cloppenburg? Die hebben deze tijd van het jaar ook een hele mooie collectie feest- en galajurken.
668, the neighbour of the Beast
Wat dacht je van deze? Gegoogled op "mooie chique trouwjurk".

http://www.bruidsmodenederland.nl/maggie-sottero/

Die eerste met Swarovski kristallen, zeker meer dan een paar honderd euro.
Is dit wat voor je TO?

http://www.fashionchick.nl/c/witte-feestjurken/377-co2/

Peek & cloppenburg heeft altijd een feest- en galacollectie met een aantal witte/ivoorkleurige jurken erbij ook. Anders misschien bij topvintage ofzo? Die hebben volgens mij ook witte jurken die voor bruidsjurk door kunnen.
ciambella dankjewel maar dat is me wat TE hihi

websurfer daar staan wel een paar leuke tussen, interessante site! dankjulliewel
quote:ciambella schreef op 23 december 2015 @ 20:22:

Wat dacht je van deze? Gegoogled op "mooie chique trouwjurk".

http://www.bruidsmodenederland.nl/maggie-sottero/

Die eerste met Swarovski kristallen, zeker meer dan een paar honderd euro.Ze wil juist geen echte trouwjurk van een paar honderd euro...
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 december 2015 @ 20:24:

Peek & cloppenburg heeft altijd een feest- en galacollectie met een aantal witte/ivoorkleurige jurken erbij ook. Anders misschien bij topvintage ofzo? Die hebben volgens mij ook witte jurken die voor bruidsjurk door kunnen.

Met kerst nog meer

En daar om de hoek bij P&C Rotterdam zit een kleinschalig bruidszaakje wat ook prachtige galajurken maakt, op bestelling en naar eigen ontwerp enzo.
668, the neighbour of the Beast
Die van Ciambella is mooi! Afhankelijk van je budget kun je ook eens kijken op sites als netaporter (nu sale) en theoutnet. Daar kun je net geluk hebben met een mooie witte 'gewone' jurk.
Asos heeft altijd mooie jurken, ook voor speciale gelegenheden. Welke prijsklasse zoek je TO?
Ik volg dit topic ook even. Wellicht straks met een eigen hulpvraag:)
Nog eentje dan

http://www.honneloeloe.nl/kleurenkaart/witte-galajurken

Ik heb er verder geen verstand van, maar hier zag ik ook wel een paar mooie bij.
Wat is het budget ongeveer dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

nephthys ik zoek tot maximaal 250 euro. En het liefst een jurk die ik daarna ook kan aandoen naar speciale gelegenheden. Niet zo'n jurk die je na 1 keer in de kast hangt en nooit meer ziet. Dat vind ik zonde van mijn geld!
"maat 38" is wel een beetje weinig info.

Ben je 1.45m met maat 38 of 1.95 met maat 38, grote of kleine buste? Heupen?. Maakt voor de vorm en lengte van de jurk nog al uit.

Trouw je in de zomer, in de winter? Zoek je iets formeels of meer richting de boho kant?
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 december 2015 @ 20:26:

[...]

Ze wil juist geen echte trouwjurk van een paar honderd euro...Oeps foutje sorry.
nephthys die zijn leuk! welke site is het?

Ik trouw in de lente, lengte van de jurk maakt niet zoveel uit, ik moet meteen zoiets hebben van JA dat is hem!

Ik heb maatje 38, 1.71, cup maat 75C. gewoon 'normaal'
Mijn dingen zijn allemaal van Asos.
Je kan ook op Etsy kijken bij bridesmaid dresses.

Petit skirts (niet met al die roezels) en een mooie top vind ik ook een leuk alternatief.

En phase eight heeft ook mooie jurken. Verkrijgbaar via De Bijenkorf of nog beter de eigen site.

Laatste tip: Frogs&Frill

Succes en plezier gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven