Mode & Beauty alle pijlers

Mooie krullen

11-06-2016 12:31 30 berichten
Bedankt allemaal!
Ik ga nu op pad even langs de toko mischien dat ze daar nog wat hebben. Heb jullie tips ook allemaal genoteerd en ik laat het jullie wel weten waarmee ik thuis ben gekomen. Heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe xx
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik argan de luxe professional is een heerlijk ruikende creme, wordt niet hard maar zorgt voor mooie gezonde glanzende krullen.

Ik was mijn haar om de dag met curly wurly shampoo van lush.
Ik gebruik de curl enhancing smoothie van Shea moisture. Ik was met alleen conditioner 2 of 3 keer per week, shampoo gebruik ik niet. In handdoekdroog haar doe ik een klein beetje van de smoothie en dan zitten mijn krullen 2-3 dagen goed.
Ik had alijden guhl voor krullend haar maar die is uit het assortiment? Ik kreeg er mooie stevige allerlei ook pijpe krullen van.

Daarnaast gebruik ik na he't wassen de krul controle crème van Andrelon.

Nu heben ik elvive... het is 1 slappe hap geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de producten van de Aussie lijn! Mijn haar glanst,voelt zacht aan en is makkelijk doorkambaar. Ik gebruik: 3 minute miracle reconstructor,miracle moist condidioner en de miracle recharge moisture (leave in) spray. het is voor beschadigd,en droog, haar maar aangezien krul haar meestal wat droger is dan stijl haar werkt dit perfect! De leave in spray gebruik ik iedere dag en het geeft mijn haar echt een boost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven