Mode & Beauty alle pijlers

mooie warme winterjas

27-10-2015 12:18 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een mooie en warme winterjas. Mooi is natuurlijk subjectief, maar ik houd in ieder geval niet van bontkragen, zeker niet icm glimmende gewatteerde polyester. Het lijkt wel of je dat alleen maar in de winkels ziet. De jas mag best wat kosten (tot 350 euro) en moet dus bij voorkeur warm en tijdloos zijn. Het liefst een wat langer model. Ik ben benieuwd of jullie tips hebben, want ik kom er niet uit! Ik heb al een wollen jas, dus het moet geen mantel zijn maar echt een jas voor als het vriest en kraakt
Drie jaar terug een winterjas van Mexx gekocht, nog steeds erg blij mee, ziet er leuk uit en lekker warm.

Foto in de link is een lange van Mexx, die van mij lijkt er op maar dan heb ik het iets korter (en op de foto lijkt de jas te glimmen maar dat is in het echt niet zo).

jas
Deze heb ik, en ja het is wel een bontkraag maar hij is sooo pretty
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Dat hoort, het is een oversized model.
quote:Emma95 schreef op 27 oktober 2015 @ 12:45:

Dat hoort, het is een oversized model.Nee je eerste link, niet die jas die jij leuk vindt. Die is inderdaad oversized
Misschien eens kijken bij Esprit? De gewone kleding daar is niet echt mijn smaak maar heb er paar jaar geleden wel 2 mooie nette winterjassen gekocht in de opruiming dus scheelde behoorlijk qua prijs
Die zou ik dan een maatje groter nemen....

Je moet ze toch in het echt zien en passen.
quote:nephthys schreef op 27 oktober 2015 @ 12:37:

[afbeelding]

[afbeelding]Mooie jas die eerste!
Ik kan urenlang buiten zijn, winkelen e.d. zonder dat ik zie wat voor jas iemand aan heeft.

Misschien ziet een kenner aan het merk wat jouw financiële status is. Vroeger zag je dat aan bontkragen e.d. maar tegenwoordig loopt ook welgesteld NL in glimmend nylon.

Ik zou de jas aanpassen aan het figuur. Maak het magerste gedeelte breder door er de nadruk op te leggen en leg geen nadruk op de breedste gedeelten.

Zelf vind ik regenbestendigheid belangrijk dus een capuchonnetje is altijd fijn als je gaat wandelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:ladygaga_xx schreef op 27 oktober 2015 @ 12:45:

Deze heb ik, en ja het is wel een bontkraag maar hij is sooo pretty [afbeelding]Geen bontkraag en dan deze jas plakken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 12:40:

[img]http://www.dubarry.ie/media/catalog/pro ... on_1_1.jpg[/img]

[img]http://www.dubarry.ie/media/catalog/pro ... gold_1.jpg[/img]Dit is wel echt heel erg mooi. Maar ja, dan zit je al weer rond de 465 euro, dat is dan wel weer erg veel
quote:Nouschi schreef op 27 oktober 2015 @ 13:16:

[...]

Geen bontkraag en dan deze jas plakken

of een bontjas ;-):

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 27 oktober 2015 @ 14:54:

[...]

of een bontjas ;-):

[img]http://www.jeroenbeekman.nl/images/coll ... 006043.jpg[/img]RIP Koekiemonster
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
quote:Pigwidgeon_ schreef op 27 oktober 2015 @ 16:47:

[...]

RIP Koekiemonster
Misschien is zo'n bamboo gewatteerde jas leuk? Die heb je in verschillende kwaliteiten.
Pluk de dag!
quote:merano schreef op 27 oktober 2015 @ 14:54:

[...]

of een bontjas ;-):

[img]http://www.jeroenbeekman.nl/images/coll ... 006043.jpg[/img]Die vind ik dan wel weer leuk!
Ik vind dat Zara mooie 'tijdsloze' winterjassen heeft, maar ik draag graag lange jassen die erg netjes zijn ivm werk
quote:dwynwen schreef op 27 oktober 2015 @ 17:28:

Ik vind dat Zara mooie 'tijdsloze' winterjassen heeft, maar ik draag graag lange jassen die erg netjes zijn ivm werk Ik ben normaalgezien ook helemaal fan van de Zara jassen, maar dit jaar heb ik er niets gevonden. Toch een teleurstelling.
quote:nephthys schreef op 27 oktober 2015 @ 18:53:

[...]

Ik ben normaalgezien ook helemaal fan van de Zara jassen, maar dit jaar heb ik er niets gevonden. Toch een teleurstelling.

Ja he! Ik ging eens online kijken (woon niet in de buurt van een zara en in een klimaat waar ik geen winterjas nodig heb, maar aangezien ik met kerst 'thuis' ben) en ik vond ook helemaal niets leuk. Dacht dat het misschien aan mij lag.

Jammer, want normaal gesproken heb je tussen de E100 en E150 best veel keuze en goede kwaliteit.
Ik heb 3 jaar geleden in de uitverkoop terug een heerlijk warme winterjas gekocht van Modström. Ik heb deze (in een andere kleur):

http://www.modstrom.com/en/gone-faux-fu ... p-charcoal

Het bontje kan je er gewoon afritsen; heb ik ook gedaan gezien ik er niet van houdt.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven