Mode & Beauty alle pijlers

Myleneparty

09-03-2010 09:38 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benaderd om Mylene-demonstratice te worden. Zelf vind ik me daar geen type voor (ben niet zo'n make-up/smeerselpersoon), maar de dames blijven volhouden.

Sta bijna op het punt om toch overstag te gaan en dan maar eens een paar party's te doen en te kijken hoe het bevalt.

Wat vinden jullie van Myleneproducten (en zo'n o-zo-gezellige-verkoop-avonden)?

Wie is ook toevallig demo-mevrouw van bijv Mylene/Tupperware/oid en wat verdien je aan en hoeveel avonden per maand ben je ervoor weg?
owwneee uitgeknepen nerstenhuidvocht"olie" op je gezicht smeren....heb opeens geen trek meer in mn lunch!
Ik ken Mylene niet, maar ik heb wel eens van de Oriflame consulentes begrepen dat je zelf de producten aan moet vullen die je tijdens de workshops gebruikt. Zo kan het nogal een kosten post worden.
quote:Pelikaan schreef op 09 maart 2010 @ 09:41:

Gunst, ik dacht dat dit over een feestje voor Mylene Valerie zou gaan Sorry, geen ervaring!Ik dacht we krijgen een leuke kookworkshop....
AAAAARRRGGGHHHH!!!!! Ik heb nog nooit iemand gesproken die een tevreden consulent was. Allemaal schoten ze e rbij in omdat ze eerst de demo's zelf aan moesten schaffen en terugverdienen Ho Maar!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wiehihi, ik ben blij dat ik niet de enige ben die meteen aan Mylene dacht. Een kookworkshop was wel leuk geweest ;)

TO, laat je niet dwingen tot iets wat je niet wilt. Lekker afzeggen die hap!!
@ Mylenevalerie: toch niet Unsere Deutsche Freund Klaus uit Veenendaal he? Mit seinem Porsche?
Iets anders
Pff, ik zou ook nee zeggen. Ik ben ook helemaal geen commercieel type en een überslechte verkoper.

Als je van jezelf weet dat mensen dingen aansmerenverkopen, niet je sterke punt is: niet aan beginnen!
Ik ben een paar maanden geleden bij een vriendin naar zo'n party geweest. Ik ben er zelf niet zo van maar ik wilde wel eens kijken wat het was en vriendin was gastvrouw.

Een buurvrouw van haar wilde gaan beginnen als Myléne consulente en deed dus haar 1e avondje bij die vriendin.

Was op zich prima hoor maar toen de rondvraag begon, toen kwam het. "Wie wilde haar huis ook een avondje beschikbaar stellen voor de consulente?" . Toen ik "nee" zei werd me dat niet in dank afgenomen. Ze bleven maar doorgaan met vragen waarom ik het niet wilde. Jeetje, dat boeit toch niet, ik wil het gewoon niet. Ik voelde me best wel ongemakkelijk en toen heb ik gezegd dat ik dacht dat er geen animo voor was. Is ook zo, ken niemand die zou willen komen.

Maar vond het vrij pusherig.

Naderhand heb ik heel hard moeten lachen want ik had een mascara besteld en die kreeg ik naderhand in een tasje afgeleverd. In dat tasje zaten nog wat folders én een kerstkaart. Staat er in die kerstkaart "20 januari bij Toos". Hahahahaha ik kende het hele mens niet, bleek dus iemand te zijn die ook op die avond was maar om dat nou zo maar rond te gaan sturen? Ik bedoel, 't was leuk voor 1 keer maar ik ga niet steeds bij (onbekenden) die avondjes af om die buurvrouw maar volle avondjes te bezorgen.
Ooooow, ik dacht MV de politiek in ging!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven