Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak ideeen

03-04-2012 08:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Er loopt momenteel al een topic over "is het lakken van je teenagels ouderwets/achterhaald". nu weten we natuurlijk allemaal dat dit de grootste onzin is die er is, maar nu had ik het idee dat iedereen eens een fotootje plaatst van haar gelakte nagels. Leuk om ideeen op te doen misschien ook?

Vindt je het niks? Doe dan gewoon niet mee

Hieronder de mijne:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HY4WCIPB.jpg
Leuk dit topic!!. ik wilde er ook al een openen, maar had er nog geen tijd voor kunnen maken. En helaas ook nog geen tijd voor een foto dus. Maar die komt er zeker en ik hoop dat er meer willen posten, want ik vind het ook leuk om het van anderen het zien en ideeën op te doen. Ben benieuwd.

Ben je naam even kwijt , maar leuk jouw gelakte nagels!.
De mijne zijn glanzend donkerrrood. (Ben niet handig met fotootjes).
Thanx red-roses! Vond het topic zelf ook wel leuk ,maar het schijnt niet echt aan te slaan
Die van mij zijn knalrood!
Mijne zijn zacht (licht-)rood, een vintage achtige kleur van de OPI South Beach Collection die in Nederland niet meer verkrijgbaar is dus die bestel ik in de UK.

Hoezo snobistisch VC?

OPI - Paint my Moji-Toes red
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
O dat is een mooi kleurtje!

Mijne zijn meestal donkerrood (bloedrood) of een rozig soort champagnekleurtje. Nu kaal dus ik moet nodig weer eens lakken.
quote:very__cherry schreef op 03 april 2012 @ 16:08:

Mijne zijn zacht (licht-)rood, een vintage achtige kleur van de OPI South Beach Collection die in Nederland niet meer verkrijgbaar is dus die bestel ik in de UK.

Hoezo snobistisch VC?

OPI - Paint my Moji-Toes red

Mooi kleurtje!

Rood, oranje/rood zo'n mooie koraaltoon, of aquablauw.
quote:lilyofthevalley schreef op 03 april 2012 @ 19:06:

O dat is een mooi kleurtje!.

Make some Noise, van China Glaze, lijkt er heel erg veel op.

Gewoon in Nederland te koop

Make some noise
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zie idd weinig verschil Tnx voor de tip!

Edit: die van OPI is wat doffer, wel mooier...
Momenteel zacht roze, beetje natuurlijk kleurtje

Zit er aan te denken om voor de zomer gel of acryl te doen, dan blijft alles beter zitten hoorde ik..

Iemand hier ervaring mee?
Mooie kleurtjes zeg die OPI en China Glaze! Waar bestellen (betrouwbare website) of kopen jullie deze?
Mijn teennagels zijn nu knal rood, mijn vinger nagels op het moment ongelakt. Maar ben met mijn vinger nagels erg creatief. Heb die stiftjes van de kruidvat en ook een aantal liners, dus heb vaak een hele creatieve bende op mijn nagels (kerstlichtjes, sneeuwvlokken, katten die naar de maan kijken) Vind het alleen nogal herkenbaar om die foto's hier op te zetten...
China Glaze kan je op boozyshop.nl kopen. Maar wellicht ook ergens in de winkel?
@ very-cherry : Waw wat een mooie kleur! Wil ik ook!
Mijn "vergeten topic" snik snik

UP!
Ik ben ook van de felle kleuren! Ik ben gezegend met erg sterke nagels die ook mooi zijn van vorm. Nu heb ik een saaie french maar dat gaat er straks af. Ik neig naar turquiose of coral of lichtblauw..leuk zaterdagochtend dilemma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven