Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
quote:Zwuppeliennn schreef op 12 oktober 2010 @ 16:42:

[...]

Volgens mij heeft de Hema een hele leuke roze. Goed argument om er een te halen hè Je vroeg om een goeie kabuki
Das waar

Maar ik heb nog geen zin om er veel geld aan uit te geven in de probeerfase. Als het echt bevalt kan ik altijd nog een goede kopen toch?

Ik zie nu trouwens Kelly Osbourne bij dr. Phil en ze heeft haar nagels heel gaaf lila paars gelakt!
Zwup, ik heb een oud vriendje van me teruggevonden via Hyves een paar jaar geleden. Via hyves is het toch een stuk makkelijker contact leggen dan iemand out of the blue opbellen na 13 jaar Het heeft ook zijn leuke kanten, maar ik begrijp je reden wel.

Zwup, ga je je haar dan ook matchen, net als Kelly Osbourne? (Ja, ik had de tv ook aan staan gisteren )
Ik vind haar haar wel erg gaaf eigenlijk

Zag haar laatst ook met een paarsige spoeling. Dat vond ik ook erg gaaf. Ik vind haar echt netjes opgedroogd trouwens. Vroeger vond ik haar super irritant, maar ze is echt volwassen geworden.

Wat betreft het terugvinden van oude vriendjes enzo begrijp ik je ook wel weer. Misschien ga ik later wel weer terug, maar ik vind het voorlopig wel genoeg.
Ik heb er ook een tijd niet aan moeten denken hoor, aan vindbaar zijn op internet. Ik had ook zo mijn redenen dus ik begrijp wel dat jij ze nu hebt al heb ik je verhaal maar een klein beetje meegekregen. Goede keus van je, dat geeft rust
"Goed" nieuws want don't worry, niemand heeft Asos nog binnen(behalve de mensen die voor snellere verzending hadden gekozen)... ik snap er ook niets van, maar het zal wel... ik zie het vanzelf wel verschijnen
Huh,wat raar. Zou het liggen aan de troubles bij TNT van de laatste tijd? Of wordt het bezorgd met iets anders?
Zo WIC Las Vegas zit op mijn nagels. Wat een moeite was dat zeg, wat een rotkwastje! Er zat elke keer of zo goed als niets of veel te veel op het kwastje. Nou ja, het zit er op

Ik zal zo weer een foto maken als dat wil lukken bij kunstlicht
Wat irritant Noom!!

Dat kan zo wisselen soms, ook bij hetzelfde merk! Heel vreemd.
Ik vond eigenlijk die WICjes wel een mooi breed kwastje hebben.

Of zijn ze niet allemaal gelijk?

Mmmh, bij kunstlicht is dus niks eigenlijk lijkt de kleur meer op onderstaand plaatje. Korte nageltjes heb ik nu he

Als ik sommige swatches op internet bekijk dan lak ik volgens mij heus zo slecht nog niet alleen bij WIC lukt het me niet om mijn nagelriemen te ontwijken
Ik weet niet of het wisselt Elle, ik vind deze in ieder geval niet breed
.
tessaa wijzigde dit bericht op 15-10-2010 19:49
Reden: privacy
% gewijzigd
Je lakt prima Noom

Ik kom soms swatches tegen waarbij ik echt denk "8-O dat zet je toch niet op internet!".
Bekijk het zo Tessaa, je kan nu wel je verzendkosten + 10% korting op je volgende bestelling aanvragen. (of je moet niet 12 okt als leverdatum hebben).
OMG, die onderste swatch van je Nomi, dat plaats je toch niet

Ze heeft er zelfs nog een donkere lak onder
Ja dat denk ik nu ook regelmatig Zwup Dat plaatje hierboven had ik al niet geplaatst, je ziet de vorige donkere lak nog zitten

en dank je Zwup
Elle, we zijn in ieder geval allemaal even kritisch
Ik heb maar weer London's Weather Forecast opgedaan.
quote:Naomii schreef op 12 oktober 2010 @ 19:44:

Elle, we zijn in ieder geval allemaal even kritisch
quote:elleinspe schreef op 12 oktober 2010 @ 19:43:

OMG, die onderste swatch van je Nomi, dat plaats je toch niet

Ze heeft er zelfs nog een donkere lak onder Ja inderdaad! Nog blauwe randjes..... vreemd.
Elle, heb je het gelezen op http://www.lacquerized.com ... Lemony Flutter is voor onbepaalde tijd niet leverbaar ... mijn potje is gelukkig nog net niet leeg
anoniem_64497 wijzigde dit bericht op 12-10-2010 20:17
Reden: Mmh, potje is toch leger dan ik dacht. Ik werk altijd vanuit een tinnetje dat ik vul vanuit de grote pot
% gewijzigd
Ik las het net ook! Moest meteen aan jullie dneken.....
Lemony Flutter staat idd op de NL site dat het niet meer te koop is, maar op de site van de UK kan ik het nog gewoon aanklikken.

Dat gaan ze niet flikken hoor, LF eruit halen
Het komt vast wel weer terug. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n goedlopend product uit het assortiment halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven