Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
En ben nu aan het twijfelen of ik de Only Gold for Me topcoat van OPI by Sephora er nog overheen doe of dat dat misschien toch teveel Kerstmis/Kermis wordt...

Hier wel mooi:

http://emsloves.blogspot. ... aying-thursdays-hold.html

Edit: Gedaan. Leuk :-)
Ik heb net een paar lakjes binnen van de Halloween collectie van China Glaze, Bizarre Blurple en Make a Spectacle. Die laatste heb ik gelakt over de rood/roze The Color of Minnie van O.P.I., echt heel mooi. Kan geen goed voorbeeld vinden met een rode nagellak als basis, maar als je googlet op Make a spectacle swatch krijg je het idee een beetje
Dwaze dagen bij de Bijenkorf. OPI voor ¤9 en Essie 2 voor ¤15.

Vandaag Vendetta van Chanel op (ik kan geen plaatjes plakken) diep aubergine kleur. Lakt zo makkelijk, in een paar minuten supernetjes en droog
Essie is bij bol.com nog steeds 3 voor 20!

Heb vandaag Berry Naughty op van Essie. Leek op beeldscherm paars, maar is toch wel echt donkerrood. Ook mooi!
Iemand al eens nail patches van de Hema uitgeprobeerd? Ik heb een setje gekocht, maar nog geen tijd gehad om het te proberen. Nu las ik op internet een paar slechte recensies met foto's waarop het inderdaad heel lelijk gekreukeld op de nagels zit.
Ik heb inmiddels ook nog nail patches van Miss Sporty en Silvie gekocht.

Vandaag de zebrastrepen-print van Miss Sporty uitgeprobeerd. Dat was minder makkelijk dan de verpakking deed vermoeden, maar toen het eenmaal zat was ik redelijk tevreden. Alleen gaat het nu alweer rond de nagelranden chippen en dat vind ik lelijk. Omdat het setje 3 euro was (voor 10 stickers, dus als je een paar nagels verpest heb je een probleem) laat ik het toch nog even opzitten. Van een afstandje oogt het wel mooi.
Hier afgelopen dinsdag OPI gel color laten zetten. Zou twee weken goed moeten blijven zitten, dus ik ben heel benieuwd!

De kleuren komen overeen met die van de 'normale'collectie, ik heb nu Pompeii Purple op. Het is wel echt een mega shiny topcoat, erg mooi!

Helaas bij mij in de buurt nog geen salon die dit doet, heb het nu tijdens een beautydagje laten doen...

Veronique, hoe gaat het met de patches? Voor mijn gevoel kan ik beter lakken dan patches plakken (lijkt me inderdaad nog niet zo makklelijk) en al helemaal omdat ik niet echt van nail art hou, maar gewoon gekleurde effen nagels..
Ik zou na twee weken al uitgegroeide nagels hebben en dan zie je zo'n witte rand onderaan de lak.

Maar als je nagels niet zo hard groeien is gellak wel handig. In het midden van het land weet ik wel een salon.
.
Hallo nagellak experts, jullie kunnen me vast wel advies geven. Ik heb zaterdag 2 lagen glitternagellak van essence opgedaan. drydrops van essence gebruikt en ik had prachtige donkerrode glitternagels. Maar nu wil ik de lak er afhalen en dat gaat me toch moeilijk! Ik heb er al veel remover en wattenschijfjes op gebruikt, maar er blijven maar hardnekkige glitters zitten. Hoe kom ik daar vanaf? ik wil best een andere remover oid aanschaffen, want de lak vind ik wel voor herhaling vatbaar.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Dat is een bekend probleem, dat glitternagellak heel erg moeilijk te verwijderen is. Ik vind zelf die potjes het handigst met remover en zo'n sponsje waarin je je vingers kunt dopen en ronddraaien. Bijvoorbeeld van Sephora, maar volgens mij hebben Kruidvat en Trekpleister ook wel zoiets. Misschien werkt dat?
quote:Nikkie79 schreef op 23 oktober 2012 @ 12:49:

Dat is een bekend probleem, dat glitternagellak heel erg moeilijk te verwijderen is. Ik vind zelf die potjes het handigst met remover en zo'n sponsje waarin je je vingers kunt dopen en ronddraaien. Bijvoorbeeld van Sephora, maar volgens mij hebben Kruidvat en Trekpleister ook wel zoiets. Misschien werkt dat?Kan het in ieder geval proberen, ben onderhand toch bijna door mijn remover heen Want moeilijk te verwijderen pff dat kun je wel zeggen ja!
Mocht je die potjes niet kunnen vinden dan kun je ook een watje gedrenkt in remover op je nagel doen, daarna je vingertop inpakken in folie en even wachten. Dan is het er ook zo af.
Ondertussen removerpads bij Kruidvat gehaald, dit werkt prima bij de restantjes, Pluist veel minder dan wattenschijfjes. Er waren wel van die potjes, maar die waren voor kunstnagels. Was bang dat dat misschien toch ook niet werkte.
quote:Cateye schreef op 08 augustus 2012 @ 15:38:

Ha dames, ik vind het zo lastig om mijn nagels mooi te lakken....ik ben links, mijn rechterhand gaat prima, maar als ik dan met rechts mijn linkerhand moet lakken gaat het mis. Lak op mijn nagelriemen, geen mooie dekking, wie heeft er tips?

Leg je beste hand op tafel. Kwastje in de andere en dan de beweging maken met de hand waarvan je de nagels wil lakken. Probeer maar eens...lukt mij ook.

Nagels al in kerstkleuren?
quote:Veronique79 schreef op 09 oktober 2012 @ 13:38:

Iemand al eens nail patches van de Hema uitgeprobeerd? Ik heb een setje gekocht, maar nog geen tijd gehad om het te proberen. Nu las ik op internet een paar slechte recensies met foto's waarop het inderdaad heel lelijk gekreukeld op de nagels zit.

Ik heb die van de Hema geprobeerd. Vond het niks, ik kreeg ze er maar niet mooi glad op. Die van Sally Hansen heb ik ook eens geprobeerd, dat ging stukken beter. Heb daar ook nog een setje zebraprint van liggen om een keer te gebruiken. Maar die zijn dan ook wel weer behoorlijk prijzig.

Heb net mijn nagels voor de kerst gelakt, china glaze Glitter all the way, over een laagje OPI I eat mainely lobster. De glitterlak is op zichzelf ook mooi, en dekkend in twee laagjes, maar heb nu een laagje zodat je het roze er ook nog doorheen ziet.

glitter all the way

I eat mainely lobster

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven