Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ik lees nog weleens mee.

Heb niets meer gekocht.
Die nieuwe kleurtjes van jou zijn zoooooo mooi Zwup ik ben verliefd op ze allemaal!

Ik heb vandaag een deel van mijn bon gebruikt om W.I.C. Kingston te kopen. Hij is echt heeeel mooi. Deze heb jij ook, toch Elle? Het is best een subtiel kleurtje, maar als de licht erop valt is hij mooi glitterig.

Gaaf Indigo!

Ik ben helemaal fan van zo'n glitter/holo look

Ik heb nu al de neiging om mijn skittelnagels weer opnieuw te lakken
Zwup waar heb je die nagelak besteld? Het ziet er prachtig uit.
transdesign.com

9 lakjes passen in een goedkoop verzenddoosje van 18 dollar.

Voor het hele gebeuren was ik 52 euro kwijt
bedankt Zwup.
Word je er hebberig van Kim?
Ik heb nog altijd mijn WIC chicago op, al vanaf zondagavond en het zit nog perfect!
Fijn Veronique! Ik heb gister ook een WIC gekocht, ga morgen denk ik lakken.
Wat voor kleur heb jij gekocht Indigo?

Ik ga het er vanavond afhalen. Niet omdat het niet meer mooi is, maar even een dagje 'luchten' en daarna weer eens wat anders.
Ik heb Kingston gekocht, foto's zijn hierboven geplakt.
Sorry, dat klopt.
Geeft niet hoor er wordt ook zoveel gepost!
quote:Zwup schreef op 05 oktober 2010 @ 23:24:

transdesign.com

9 lakjes passen in een goedkoop verzenddoosje van 18 dollar.

Voor het hele gebeuren was ik 52 euro kwijt

Zo zo ö

Ik probeer altijd per doosje max 50 euro kwijt te zijn ook, anders wordt het wel een beetje teveel :o
Die 2 euro doet het hem nou ook weer niet toch?

Heb er 4! OPI DS lakjes in zitten en 2 gewone OPI's (plus dus nog 3 andere lakjes). Hier zou ik daar alleen al 84 euro minimaal voor kwijt zijn geweest (weet niet precies hoe duur DS hier is) dus wat mij betreft maakt het niet uit of het dan iets meer dan 50 euro is. De besparing is nog steeds gigantisch! En ik koop liever wat ik echt super super mooi vind, dan een lakje wat ik iets matiger vind maar wel 2 dollar goedkoper is.
Hoi dames!

Ik ben een nagellaknewby. Heb vorige week op vakantie een pedicure laten doen en wil nu nooit meer zonder perfect gelakte teennageltjes! (nagels van mn handen hou ik liefst met een neutraal lakje)

Nu vroeg ik me af wat volgens jullie de beste base- en topcoat is. Ook wil ik graag weten of jullie ook zon smeerseltje gebruiken om je nagelriemen zacht te maken om ze te kunnen verwijderen. Wat is daar de beste versie van?

Mijn tenen zeggen: bedankt!
Hoi pepernoek,

Ik gebruik (nog) geen basislaag, ik ben nog op zoek. Topcoat Seche Vite, werkt heel goed.

Nagelriemolie gebruik ik niet, heb het ook niet nodig. Ik ben 1x onlangs naar een manicure geweest en die vroeg zich af wat ik kwam doen, mijn nagels waren prachtig en mijn nagelriemen ook mooi. Ik duw ze zelf een beetje naar achter als het zichtbaar wordt, met een andere nagel. Zal bij je tenen wel hetzelfde werken. Daar kom ik nooit zelf aan mijn nagelriemen. Ik ga in de zomer eens in de 6 weken naar de pedicure en in de winter eens in de 12 weken. Ik lak mijn teennagels nooit.

Hier zijn liefhebbers van donkere kleuren, vrolijke felle kleuren, nude, mat, super veel glitters etc. Tenen, vingers, van alles.
quote:Zwup schreef op 06 oktober 2010 @ 15:57:

Die 2 euro doet het hem nou ook weer niet toch?

Nee nee die 2 euro doet het hem zeker niet, het kwam inderdaad een beetje raar over maar ik bedoelde er gewoon mee dat ik wel een soort maximum heb. Dus ik zou niet zo gauw mijn doosje met 9 x opi vullen maar meer heel gevarieerd zodat ik nog een beetje onder de 50 euro blijf. Uiteraard koop ik wel gewoon lakjes die ik erg leuk vind.
Even een vraagje..

Heeft iemand weleens koh calcium nail whitner geprobeerd?

Ik heb van mezelf mooi nagels, maar ik hoorde dat hiermee de randen witter worden en de rest mooi rose. Klopt dat?

Event een andere tip om je nagels een mooie naturel look te geven?

Thanks.
Een mooie nude kleur, welke dat is hangt van je huidskleur af. Ik heb nu WIC chicago 58 op, is rozer dan ik ben maar heel beschaafd.
Hee pepernoek, wat dacht je van Lemony Flutter van Lush voor je nagelriemen
Nog steeds In Process, en ook geen reactie op mijn 2de mail
Ik ben ook dol op Lemony Flutter

Grrrr, gaat lekker met je bestelling Elle

Mijn nagels zijn naakt maar ik ben moe en heb geen zin om te lakken. Vandaag onverwachts geen tijd voor gehad.
Wat stom Elle!! Is hij niet toevallig toch met de post gekomen en ze hebben het niet aangepast?

Je kan trouwens ook met ze skypen

Noom, morgen weer een dag tocxh
Morgenochtend Zwup

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven