Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

donderdag 19 augustus 2010 om 20:11
quote:tijgermeisje schreef op 19 augustus 2010 @ 19:21:
tangerine weg?! Aw dat vind ik jammer
Geinspireerd door de nieuwe Khaki's van Chanel wilde ik zelf n legergroen gaan 'franken' (zelf n kleur maken door te mengen), maar hoe doe je dat? Ik heb geen lege flesjes ofzo.
Naja ik zag bij Pieces n hele mooie army green, binnenkort maar ns halen.
Het merk weet ik niet meer maar Brittish Race Car Green zag er op de swatches ook gaaf uit! *voelt n groene periode aankomen* Op ebay en marktplaats kun je lege flesjes kopen. Maar een oud flesje of lelijke kleur of lege topcoat oid kun je gewoon leeggieten op keukenro oid en dan veel remover in flesje doen om schoon te maken.
tangerine weg?! Aw dat vind ik jammer

Geinspireerd door de nieuwe Khaki's van Chanel wilde ik zelf n legergroen gaan 'franken' (zelf n kleur maken door te mengen), maar hoe doe je dat? Ik heb geen lege flesjes ofzo.
Naja ik zag bij Pieces n hele mooie army green, binnenkort maar ns halen.
Het merk weet ik niet meer maar Brittish Race Car Green zag er op de swatches ook gaaf uit! *voelt n groene periode aankomen* Op ebay en marktplaats kun je lege flesjes kopen. Maar een oud flesje of lelijke kleur of lege topcoat oid kun je gewoon leeggieten op keukenro oid en dan veel remover in flesje doen om schoon te maken.
donderdag 19 augustus 2010 om 20:19
Bedankt voor de tips!
Ze zijn wel netjes aan het groeien, en aardig lang, alleen die ene knapt steeds af.
Ik wil ook dat leuke truukje uitproberen zoals op dat filmpje, die glitters van de Etos had ik al, nu thuis effe in mijn kast tussen de tig kleurtjes zoeken naar wat leuk bij elkaar past.
Ik heb nu nude/roze op. Wil ook die matte kleuren hebben, nooit eerder gezien, prachtig!!
Ze zijn wel netjes aan het groeien, en aardig lang, alleen die ene knapt steeds af.
Ik wil ook dat leuke truukje uitproberen zoals op dat filmpje, die glitters van de Etos had ik al, nu thuis effe in mijn kast tussen de tig kleurtjes zoeken naar wat leuk bij elkaar past.
Ik heb nu nude/roze op. Wil ook die matte kleuren hebben, nooit eerder gezien, prachtig!!
donderdag 19 augustus 2010 om 20:25

donderdag 19 augustus 2010 om 20:37
quote:niekie32 schreef op 19 augustus 2010 @ 20:34:
Bestellen jullie veel via Internet? Ik vind vooraf betalen nogal tricky...
Is er geen matte basecoat die je "gewoon" in de winkel kunt kopen?
Ik bestel best veel via internet eigenlijk.
Als je de betrouwbare sites hebt krijg je altijd een bevestiging via de mail.
En via Paypal doe ik ook heel veel, en die hebben kopersbescherming, is ideaal!!
Ik bestel best veel via internet eigenlijk.
Als je de betrouwbare sites hebt krijg je altijd een bevestiging via de mail.
En via Paypal doe ik ook heel veel, en die hebben kopersbescherming, is ideaal!!
donderdag 19 augustus 2010 om 20:39
quote:niekie32 schreef op 19 augustus 2010 @ 20:34:
Ik bestel wel via internet maar doe over het algemeen eerst wat research.
Ik heb geen ervaring met andere matte topcoats.
AliceJo is trouwens erg betrouwbaar, snel met verzenden en niet duur. Heb denk ik al een keer of 10 daar wat besteld.
Ik bestel wel via internet maar doe over het algemeen eerst wat research.
Ik heb geen ervaring met andere matte topcoats.
AliceJo is trouwens erg betrouwbaar, snel met verzenden en niet duur. Heb denk ik al een keer of 10 daar wat besteld.
donderdag 19 augustus 2010 om 20:40