Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
donderdag 19 augustus 2010 om 20:42
Das goed om te horen.
Ik bestel wel regelmatig via E-bay (Paypal), maar ken die site niet, dus bedankt voor de tip!
Alhoewel... nu komt mn gebrek aan geduld om de hoek kijken, als ik via Internet bestel moet ik erop wachten, vandaar mijn vraag of er in de winkel ook een goede te krijgen is.
Weten jullie of de grijze lak van Herome ook mat is? In het potje leek het niet echt te glanzen...
Ik bestel wel regelmatig via E-bay (Paypal), maar ken die site niet, dus bedankt voor de tip!
Alhoewel... nu komt mn gebrek aan geduld om de hoek kijken, als ik via Internet bestel moet ik erop wachten, vandaar mijn vraag of er in de winkel ook een goede te krijgen is.
Weten jullie of de grijze lak van Herome ook mat is? In het potje leek het niet echt te glanzen...

donderdag 19 augustus 2010 om 20:55
donderdag 19 augustus 2010 om 20:56
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 19 augustus 2010 @ 20:55:
Elle, mijn lapslet begint te protesteren dat de site van transdesign info probeert te ontfrutselen en beschouwt het als niet veilig, waardoor ik geen stap verder kom. Waarom krijgen we (lees vriendlief, want ik ben niet zo van de computers) niet ontdekt.Ik ga ff kijken, ik heb maandag nog besteld en geen problemen!
Elle, mijn lapslet begint te protesteren dat de site van transdesign info probeert te ontfrutselen en beschouwt het als niet veilig, waardoor ik geen stap verder kom. Waarom krijgen we (lees vriendlief, want ik ben niet zo van de computers) niet ontdekt.Ik ga ff kijken, ik heb maandag nog besteld en geen problemen!

vrijdag 20 augustus 2010 om 09:24
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 19 augustus 2010 @ 19:37:
@ Karan, ohh lol, das mijn andere tic, Marlies Dekkers sparen. (ik match mn M/D's met mn kleren, probeer mn lakjes ook te matchen, vandaag ff niet helemaal ok)
O ja, ik match ook alles!
Alleen is mijn kleding vandaag rood, maar zit ik nog steeds met mijn blauwe nagellak. (Net als de achtergrond op de site nu)
Maar... staat ook best leuk!
Echt een vreselijk topic dit. Even kijken hoe lang ik het kan volhouden om NIET op de linkjes te klikken en ook geen nieuwe dingen bestellen... Eerst mijn OPI's even afwachten!
@ Karan, ohh lol, das mijn andere tic, Marlies Dekkers sparen. (ik match mn M/D's met mn kleren, probeer mn lakjes ook te matchen, vandaag ff niet helemaal ok)
O ja, ik match ook alles!
Alleen is mijn kleding vandaag rood, maar zit ik nog steeds met mijn blauwe nagellak. (Net als de achtergrond op de site nu)
Maar... staat ook best leuk!
Echt een vreselijk topic dit. Even kijken hoe lang ik het kan volhouden om NIET op de linkjes te klikken en ook geen nieuwe dingen bestellen... Eerst mijn OPI's even afwachten!

vrijdag 20 augustus 2010 om 10:17
Spoken, hoe gaatie? Las dat je wat vervelende dagen achter de rug hebt (hier ook dus kan helemaal meeleven)
Glitterzzzzzz is het gelukt met de Rimmel? Mooie kleur is dat!
Yasmijn en Niekie, werken nagelverharders echt? Hoe werkt dat dan? Ik geloof het eigenlijk nooit zo, maar lees dat Zwup wel goede ervaringen heeft. Mijn nagels zijn overigens altijd wel steviger als er gewone lak op zit. Er was gister op Lacquerized een stukje over hoe je goed voor je nagels kan zorgen, ook met problemen en oplossingen, misschien staat daar iets tussen *klik*
Zwup, misschien is het een idee om de webwinkels die mensen aanraden in de openingspost te zetten? Makkelijk terug te vinden.
Zo, ik ben bijgelezen. Zag ook mooie dingen voorbij komen. Die Nfu Oh (duo chrome) flakies vind ik altijd zo mooi!
Ik ben nog altijd in het YSL copyright red. Zit nog heel erg mooi en netjes, denk dat ik zondagavond weer ga lakken. Van tevoren even de nieuwe stempellakjes uitproberen voordat ik deze eraf haal, dan kan ik maandag op voor poging 2 witte bloemetjes.
Glitterzzzzzz is het gelukt met de Rimmel? Mooie kleur is dat!
Yasmijn en Niekie, werken nagelverharders echt? Hoe werkt dat dan? Ik geloof het eigenlijk nooit zo, maar lees dat Zwup wel goede ervaringen heeft. Mijn nagels zijn overigens altijd wel steviger als er gewone lak op zit. Er was gister op Lacquerized een stukje over hoe je goed voor je nagels kan zorgen, ook met problemen en oplossingen, misschien staat daar iets tussen *klik*
Zwup, misschien is het een idee om de webwinkels die mensen aanraden in de openingspost te zetten? Makkelijk terug te vinden.
Zo, ik ben bijgelezen. Zag ook mooie dingen voorbij komen. Die Nfu Oh (duo chrome) flakies vind ik altijd zo mooi!
Ik ben nog altijd in het YSL copyright red. Zit nog heel erg mooi en netjes, denk dat ik zondagavond weer ga lakken. Van tevoren even de nieuwe stempellakjes uitproberen voordat ik deze eraf haal, dan kan ik maandag op voor poging 2 witte bloemetjes.
vrijdag 20 augustus 2010 om 11:36
Wat vervelend dat jullie allebei nare dagen hebben gehad, indigo en spoken
Is een goed idee om het in de OP te zetten indigo. Zal ik vanavond even doen. Moet zo eerst even werken.
Die nagelverharder werkt als je het er op hebt zitten. Ik merk dan dat mijn nagels een stukje minder snel doorbuigen/breken.
Ik heb nog steeds de goede rimmel zitten
Kan niet wachten tot mijn OPI binnen is, maar dat duurt nog wel eventjes denk ik.
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:21