Nagellak uitwisselen
zondag 22 november 2015 om 13:12
Hi!
Het lijkt mij een leuk om nagellak onderling uit te wisselen. Idee: ik doe vijf nagellakjes in een doosje en stuur het op naar iemand. Diegene haalt eruit wat zij wil hebben en doet evenveel potjes van ongeveer dezelfde waarde (dus geen OPI eruit halen en Miss Sporty erin terug) terug in de doos en stuurt het naar de volgende. De laatste stuurt het weer naar mij.
Wie doet er mee?
Het lijkt mij een leuk om nagellak onderling uit te wisselen. Idee: ik doe vijf nagellakjes in een doosje en stuur het op naar iemand. Diegene haalt eruit wat zij wil hebben en doet evenveel potjes van ongeveer dezelfde waarde (dus geen OPI eruit halen en Miss Sporty erin terug) terug in de doos en stuurt het naar de volgende. De laatste stuurt het weer naar mij.
Wie doet er mee?
zondag 22 november 2015 om 13:56
zondag 22 november 2015 om 16:48
Misschien moet je kijken of iemand een swap wil doen. Ik zie daar wel eens filmpjes van, lijkt me best leuk, kijk eens op Youtube.
Maar dat zijn wel nieuwe producten, dus geen gebruikte. Wel zo hygiënisch ook, ik heb eens al mijn oog make-up weg moeten gooien omdat ik een ontstoken oog had, en mezelf dan blijkbaar weer kon infecteren.
Maar dat zijn wel nieuwe producten, dus geen gebruikte. Wel zo hygiënisch ook, ik heb eens al mijn oog make-up weg moeten gooien omdat ik een ontstoken oog had, en mezelf dan blijkbaar weer kon infecteren.
zondag 22 november 2015 om 17:02
quote:nouveauvague schreef op 22 november 2015 @ 16:39:
Wat een fijne reacties! Bij de pijler eten is er zoiets geweest met kookproducten/kookboeken en nu is er een topic bij overig mbt kerstspullen. Uiteraard geheel een ander voorwerp maar misschien vind je het ook leuk om daar mee te doen.
Wat een fijne reacties! Bij de pijler eten is er zoiets geweest met kookproducten/kookboeken en nu is er een topic bij overig mbt kerstspullen. Uiteraard geheel een ander voorwerp maar misschien vind je het ook leuk om daar mee te doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 22 november 2015 om 20:54
Nouveau, ik vind het ook lullig wanneer je compleet neergesabeld wordt. Dat is echt niet mijn bedoeling geweest. Je intentie is goed geweest en je idee was leuk. Alleen voor nagellak of andere make up werkt dat dus niet. Bij nagelstudio's zien ze natuurijk of mensen schimmelnagels hebben/of niet. Dat is anders. Maar stel dat je een ' kledingpakket' aanmaakt, dat is een ander verhaal bijvoorbeeld. Niet voor de nood, maar voor de leuk. Als je een paar meiden vind met de zelfde smaak kun je best zo'n systeem opzetten. Dus nogmaals, je idee is heel erg leuk, maar niet zo geschikt voor cosmetica.
maandag 23 november 2015 om 12:21
Ik heb een keer aan een koekjes uitwisseling gedaan, gewoon omdat ik het leuk vond om hele mooie, en lekkere koekjes te maken, die ik naar een ander moest sturen (verzending viel wel tegen was erg duur). Ik vond het leuk om het pakje, de koekjes die voor mij waren gemaakt, te openen, maar ik heb hier niet van gegeten, heb ze aan de vogels gegeven, dit omdat ik daar gewoon vies van ben.