Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak uitwisselen

22-11-2015 13:12 25 berichten
Hi!

Het lijkt mij een leuk om nagellak onderling uit te wisselen. Idee: ik doe vijf nagellakjes in een doosje en stuur het op naar iemand. Diegene haalt eruit wat zij wil hebben en doet evenveel potjes van ongeveer dezelfde waarde (dus geen OPI eruit halen en Miss Sporty erin terug) terug in de doos en stuurt het naar de volgende. De laatste stuurt het weer naar mij.

Wie doet er mee?
Met make up, ook met nagellak zou ik dat nooit doen.
Of is het niet gebruikt?
Kan beide. Maar ik vind gebruikte nagellak wel even wat anders dan bijvoorbeeld een gebruikte lippenstift...
Nou ja, schimmelnagels zijn ook besmettelijk volgens mij.
Waarom zou je dat willen?
Zodat je eens iets kan proberen wat je anders zelf niet zou kopen.

Zodat je iemand anders blij kan maken met nagellak die je zelf niet meer gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Geweldige manier van schimmelinfecties uitwisselen
Ik vind het ook maar een vies gedoe.
Voor 6.95 euro wat je kwijt bent aan verzending, kan je beter 1 potje nagelak kopen in de kleur die je mooi vindt.

Maar verder, succes!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 november 2015 @ 13:50:

Voor 6.95 euro wat je kwijt bent aan verzending, kan je beter 1 potje nagelak kopen in de kleur die je mooi vindt.

Maar verder, succes!

Dit ja. Verzenden is duur hoor!

Mijn zusje leent wel eens nagellak. Maar van een vreemde.. liever niet.
Ik doe er wel een flesje anti-schimmel bij
Klinkt een beetje als een kettingbrief. Vind het een beetje kinderachtig en ook niet zo fris idee. Dus nee, dank je.
Lekker hygiënisch en kinderachtig. Bij de Kruitvat hebben ze prachtige nagellak, kost geen drol.
Wat een fijne reacties!
Misschien moet je kijken of iemand een swap wil doen. Ik zie daar wel eens filmpjes van, lijkt me best leuk, kijk eens op Youtube.

Maar dat zijn wel nieuwe producten, dus geen gebruikte. Wel zo hygiënisch ook, ik heb eens al mijn oog make-up weg moeten gooien omdat ik een ontstoken oog had, en mezelf dan blijkbaar weer kon infecteren.
Thnx Kunai! Zal even kijken. Heb ook genoeg ongebruikte pakjes dus dat is dan inderdaad beter.
quote:nouveauvague schreef op 22 november 2015 @ 16:39:

Wat een fijne reacties! Bij de pijler eten is er zoiets geweest met kookproducten/kookboeken en nu is er een topic bij overig mbt kerstspullen. Uiteraard geheel een ander voorwerp maar misschien vind je het ook leuk om daar mee te doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goede tip. Kerstspullen zijn hygiënisch en niet kinderachtig
quote:nouveauvague schreef op 22 november 2015 @ 17:10:

Goede tip. Kerstspullen zijn hygiënisch en niet kinderachtig don`t shoot the messenger
quote:[message=20
730223,noline]Blondie456 schreef op 22 november 2015 @ 13:48[/message]:

Ik vind het ook maar een vies gedoe.Wat dacht je wat ze in nagelstudio's doen
Haha, was ook niet tegen jou bedoeld 😁
Nouveau, ik vind het ook lullig wanneer je compleet neergesabeld wordt. Dat is echt niet mijn bedoeling geweest. Je intentie is goed geweest en je idee was leuk. Alleen voor nagellak of andere make up werkt dat dus niet. Bij nagelstudio's zien ze natuurijk of mensen schimmelnagels hebben/of niet. Dat is anders. Maar stel dat je een ' kledingpakket' aanmaakt, dat is een ander verhaal bijvoorbeeld. Niet voor de nood, maar voor de leuk. Als je een paar meiden vind met de zelfde smaak kun je best zo'n systeem opzetten. Dus nogmaals, je idee is heel erg leuk, maar niet zo geschikt voor cosmetica.
Dank je, Orange. Heb in ieder geval iets geleerd over de algemene opvatting over nagellak en schimmel
Ik heb een keer aan een koekjes uitwisseling gedaan, gewoon omdat ik het leuk vond om hele mooie, en lekkere koekjes te maken, die ik naar een ander moest sturen (verzending viel wel tegen was erg duur). Ik vond het leuk om het pakje, de koekjes die voor mij waren gemaakt, te openen, maar ik heb hier niet van gegeten, heb ze aan de vogels gegeven, dit omdat ik daar gewoon vies van ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven