Mode & Beauty alle pijlers

Nagelstickers

08-07-2022 20:53 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat mij wegens gezondheidsredenen is afgeraden om nagellak te gebruiken ben ik op zoek naar een alternatief. Ik zie nagelstickers voorbij komen, maar dan moet je die toch nog weer aflakken.
Wie weet er een goed alternatief of heeft ervaring met een bepaald soort nagelsticker die je niet hoeft af te lakken?
Of gewone plaknagels misschien?
Lorem Ipsum
Ik denk dat ik daar te onhandig voor ben, haha. Het lijkt mij dat ik dan steeds overal achter blijf haken.
Ze zijn niet allemaal idioot lang hoor. En je kunt ze ook korter maken trouwens.
Lorem Ipsum
Ik denk ook aan plaknagels. Of misschien transferfolie, maar ik vrees dat dat zonder aflakken ook niet lang mooi blijft. Wat is het aan nagellak waardoor je het niet kan gebruiken als ik vragen mag?
Je MOET nagelstickers niet aflakken, je KUNT nagelstickers aflakken. Dan blijven ze langer mooi.

Mijn ervaring (Action, Wibra) is dat ze sowieso een avond goed blijven, vaak wel een paar dagen.

Gewoon proberen hoe het bevalt, ze kosten niet veel.
Of course your opinion matters. Just not to me.
Bedankt voor jullie reacties.
De reden waarom het mij is afgeraden is omdat ik endometriose heb. Zonnebrandcrème heeft ook een negatieve invloed. Maar als roodharige met een bijna lichtgevende huid is zonnebrand skippen geen goed idee.
Nagellak is wel te vermijden, maar het voelt zo kaal.
Ik ga gewoon eens zo'n setje transferfolie halen en uitproberen.
Ben geen expert hier, maar ik lees dat het dan (vooral) in de benzofenon zit? Misschien kan je dan nog wel nagellak gebruiken die dat niet bevat, zoals deze; https://www.naturitas.nl/catalog/produc ... ory/27154/
amby schreef:
09-07-2022 11:20
Ben geen expert hier, maar ik lees dat het dan (vooral) in de benzofenon zit? Misschien kan je dan nog wel nagellak gebruiken die dat niet bevat, zoals deze; https://www.naturitas.nl/catalog/produc ... ory/27154/
Ik zal dit eens uitzoeken, dankjewel!
Ja ik heb me ook laten vertellen dat er nu vegan nagellak bestaat die geen chemicaliën bevat, misschien kan je die wel gebruiken. Oa van het merk Essie.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven