Mode & Beauty alle pijlers

NARS foundation

02-08-2010 18:30 3 berichten
Ik gebruik sinds een maand vloeibare foundation van het merk NARS, deze is olievrij en zou juist goed zijn bij onzuivere huid, maar ik merk dat ik steeds meer onderhuidse ontstekingen krijg.. Nou baal ik weer want de foundation kostte 40 euro.. Normaal heb ik altijd nude van Dior, maar die kost ook 40 euro zoiets en dat kan ik nu eeeigenlijk niet missen. Iemand anders ervaring met foundation van NARS? Ik wil het liefst geen foundation dragen, maar dan ziet mijn huid er echt niet prettig uit, heel veel rode vlekken door die onderhuidse ontstekingen. Ik heb ook al veel minerale poeders geprobeerd, maar die pakken niet mooi op mijn huid, ziet het er droog uit en na een paar uur zit het vlekkerig.

Iemand nog tips met het camoufleren van acne? ik heb wel een goede concealer, maar als ik alleen de concealer gebruik zie je vlekjes zitten dus dat kan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
misschien eens een bezoekje brengen aan een dermatholoog??? Die kan je vast van die ontstekingen afhelpen of verminderen en daarbij ook adviseren over het camoufleren ervan.
Ja denk dat ik dat maar eens ga doen. Ik ben altijd zo ongeduldig! Ik moet me namelijk eerst nog inschrijven bij een nieuwe huisarts en dan weer een afspraak maken etc..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven