Mode & Beauty alle pijlers

Natuurlijke shampoo

03-08-2007 14:04 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met natuurlijke shampoo en conditioner,de 1 zegt dat je haar er mooi van word en de ander zegt dof en futloos,zelf heb ik nu voor het eerst urtrekam shampoo en conditioner gekocht,maar ik moet eerst mijn restjes van bonacure opmaken,weet iemand of je haar er mooi van opkanpt?
Headenshoulders, volgens mij heb je dan nog een oude fles, want tegenwoordig hebben ze dat vervangen voor een mildere detergent.
De shampoo bar van Lush zijn ook super vooral die groene,ben de naam even kwijt ze zijn rond en ongeveer 2 cm dik. Je krijgt er een super volle bos haar van...
begin de dag met een lach
Kilios, in Urtekram shampoo zit echt wel Sodium Laureth Sulfate. Als je dit niet in je shampoo wil let dan op het BDIH logo. Produkten met dit logo mogen geen Sodium Laureth Sulfate bevatten, produkten met het Ecocert logo (zoals Urtekram) staan dit wel toe.

Ik gebruik zelf Weleda Rosemary Ginger shampoo, helaas alleen verkrijgbaar in Engeland en de Natural Islands Conditioner van Aubrey Organics, voor een redelijke prijs verkrijgbaar in Engeland. Ik bestel het via internet bij www.essentialslondon.com en www.greenlife.co.uk Momenteel hebben ze allebei van de shampoo en de conditioner een aanbieding namelijk gratis shampoo bij aanschaf van een conditioner. Aubrey is rond de 10 pond, Weleda rond de 8 pond, voor omrekenen naar euro momenteel plus 10-15 %.
quote:dyta schreef op 13 juli 2008 @ 20:22:

De shampoo bar van Lush zijn ook super vooral die groene,ben de naam even kwijt ze zijn rond en ongeveer 2 cm dik. Je krijgt er een super volle bos haar van...Er zijn een meerdere groene, bedoel je de karma komba, de soak and float of de squeaky green?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik vond Urtekram echt niks. Mijn haar werd er heel droog van. Nu gebruik ik de shampoo van Yes to Carrots en Hennaplus (die in dat groene flesje) echt veeeeel beter en mijn haar is gezonder dan ooit!
In de shampoo bars van lush o.a. karma komba, godiva en ook Big zit het schadelijk Sodium Lauryl Sulfate.
Waar koop je Yes to Carrots?
quote:bibi2 schreef op 02 februari 2008 @ 13:20:

Ik heb inmiddels de traay en urtekram gekocht en ga eens kijken hoe dat bevalt !Bibi hoe beviel de Traay shampoo?
quote:bibi4 schreef op 03 januari 2010 @ 18:02:

Waar koop je Yes to Carrots?

Etos

de Tuinen

en last but not least de Sephora: die hebben ook Yes to Tomatoes (voor meer volume) en Yes to Cucumbers (voor geverfd haar).

Van Yes to....bestaan meerdere producten: shampoo, conditioner, maskers, bodywash, bodybutter, gezichtscreme etc etc....

Vind het zelf erg fijn spul!
hoi standalone, bevalt erg goed,ik heb de honingvariant,het is wel erg wennen als je "normale" shampoo en conditioner gewend bent en ook je haar moet wennen maar je word beloond met een mooie bos stevig en glanzend haar,maar het is echt even vreemd als je het gebruikt het voelt niet echt fijn aan onder de douche vind ik maar als je het dan uitspoelt en het droogt op dan word het echt mooi,ik heb al meerdere keren een fles gekocht.

Dank je wel voor de info,kaatje
Hé Bibi4, die ervaring heb ik ook met natuurlijke shampoo. Je moet het even de tijd geven, de eerste keren kan het wat anders aanvoelen dan je gewend bent, wat stugger ofzo. Maar mijn haar is er echt sterker en glanzender van geworden. Echter, dit vind ik pas na een paar maanden gebruiken.Wel is het belangrijk dat je een natuurlijke shampoo een paar minuutjes laat intrekken voor je hem uitspoelt omdat hij minder agressief ontvet. Ik heb er nu een paar gebruikt en welke ik echt erg goed vind is L'arbre Vert, de versterkende shampoo voor normaal haar, die schuimt ook heel erg:

De beste natuurlijke cremespoeling vind ik die van Lavera:

Beide erg betaalbaar! Ik heb flinke krullen en ondanks dat ik voorheen niet zonder cremespoeling kon wordt mijn haar nu ook heel mooi van alleen de shampoo al!
Heeft iemand ervaring met de shampoos van Weleda, en dan met name de rozemarijnshampoo?
quote:Weelassie1984 schreef op 06 januari 2010 @ 21:33:

Heeft iemand ervaring met de shampoos van Weleda, en dan met name de rozemarijnshampoo?Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar in een eerder/ander topic hierover las ik dat daarin wel SLS zit.
Hi BosAap, dat vind ik niet zo erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven