Mode & Beauty alle pijlers

Net huispak

04-10-2018 14:43 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een net huispak. En met net bedoel ik iets wat nog enigzins flatteus staat en waarmee ik de deur uit kan.

Ik heb nu even niets wat past of niet versleten is dus nu draag ik een joggingbroek en vest van man maar daarmee ga ik niet naar buiten.

Wie weet waar ik een leuke joggingbroek met rechte pijp en sweater kan vinden voor een normale prijs?

Het is echt een tic, sinds mijn studententijd, al meer dan 10 jaar draag ik dit thuis. Na mijn werk kleed ik me direct om als ik geen afspraken meer heb en op vrije dagen waarin ik niet veel hoef draag ik dit. Heerlijk!
Omdat het lekker zit en omdat ik me dan minder druk hoef te maken over kindersnot en andere vlekken, katenharen. Mijn werkkleding blijft zo langer schoon en mooi. Daarnaast kan ik gewoon niet chillen in een jurk of rok of spijkerbroek. Wie herkent dit?
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
04-10-2018 15:53
Welnee. Ik heb gewoon Spaanse sloffen van suede met een teddy-vachtje erin. Die ruiken helemaal niet. Ik heb trouwens ook geen zweetvoeten en draag er sokken in.
Anders een heerlijk voetdeootje?
Ikzelf heb nooit last van zweetvoeten.
Maar bij mijn huisgenoten, die wel kampten met zweetvoeten, gingen juist die Spaanse sloffen na verloop van tijd behoorlijk geuren.
Tegen de kou draag ik wollen sokken (die je kunt wassen!) met een anti slip zool.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
04-10-2018 15:24
Met huispakken ga ik de deur niet uit, maar dat zal voor iedereen anders zijn. Ik heb een aantal zwarte yogabroeken en stretch pantalons die heerlijk zitten en met een shirt toch toonbaar zijn.
Ik ga ook niet in mijn joggingbroek naar buiten. En alleen in een sportbroek als ik ga sporten. Buiten is het toch minimaal een spijkerbroek of een gewone pantalon.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb vaak een jurk aan. Maar thuis vind man het gezellig als we “makkelijke” kleren aantrekken. Oranje joggingbroek en felrode kersttrui in de winter. In de zomer mooie yoga broeken en kanten hemd. Hahahaha Beide zijn niet geschikt om buiten te dragen. Al is het wel eens voorgekomen in geval van spin in huis of mijzelf buitengesloten. De buren kijken dan zeer verwonderd. Geinig.
Rituals heeft mooie maar wel prijzige broeken! Anders gewoon gaan voor zwart en recht.
Alle reacties Link kopieren
Lilli-Putter schreef:
04-10-2018 15:03
Hunkemuller!!
Mijn huispakken en pijama's zijn hip en sjiek hoor ik regelmatig van me ma en zussen.

Loungewear wordt het op hun site genoemd

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/nachtm ... ewear.html
Als dat chique is vraag ik me af wat je onder Tokkie verstaat :wtf: :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
04-10-2018 16:34
Ik ga ook niet in mijn joggingbroek naar buiten. En alleen in een sportbroek als ik ga sporten. Buiten is het toch minimaal een spijkerbroek of een gewone pantalon.

Waarom? Net of op je voorhoofd geschreven staat of je onderweg bent om te gaan sporten of niet?
.
Alle reacties Link kopieren
Kijk hier even https://www.esprit.nl/dameskleding/kled ... ijl-casual
Allemaal "nette" broeken in joggingstijl en van jersey. Zelf in krijtstreep met bijpassende blazer.

Afbeelding
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Le costum van jemapelle.nl is ook leuk to. Echt heerlijk spul. T-shirtje erbij, sjaal om en je kunt naar buiten terwijl het voelt als een joggingpak. Als je niet in een heel formele omgeving werkt, kan je het zelfs op je werk dragen.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
[quote=Tickel post_id=29090701 time=1538665680 user_id=112730]
Kijk hier even https://www.esprit.nl/dameskleding/kled ... ijl-casual
Allemaal "nette" broeken in joggingstijl en van jersey. Zelf in krijtstreep met bijpassende blazer.

.
Rituals schijnt ze te hebben en de Lidl webshop ook.

Zelf heb ik ze niet, ik hou het gewoon bij trainingsbroek/baggy joggingbroek en zie ook het probleem niet van ermee naar buiten gaan.
karin6789 schreef:
04-10-2018 15:40
Dat zal dan wel voor 100% van plastic gemaakt zijn.
Ademt niet en is statisch, bah.
O bah, statisch vind ik wel zo ontzettend akelig, daar kan ik echt niet tegen. Liep ooit in de Action en zag een zwarte fluweel met fleece-achtige kamerjas, ding knetterde al toen ik er naar keek.

Doorgelopen naar de Hema en daar een zwarte badstof kamerjas gekocht. Een herenmodel want die vallen zo lekker ruim en vooral lang en dat vind ik fijn. Die voor dames zijn vaak korter. En het is toch maar voor thuis.
anoniem_374802 wijzigde dit bericht op 04-10-2018 18:22
6.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Reinders heeft hele leuke. Wel wat duurder maar je kan er ook nog wel een beetje leuk mee de deur uit als het moet.
Cerfje off topic maar je avatar :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Een nickybroek misschien? Met dito vest.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
04-10-2018 17:08
Kijk hier even https://www.esprit.nl/dameskleding/kled ... ijl-casual
Allemaal "nette" broeken in joggingstijl en van jersey. Zelf in krijtstreep met bijpassende blazer.

Afbeelding
Afbeelding
Dit zou je zelfs naar kantoor aan kunnen doen. Toch eens gaan kijken daar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goeie suggesties! Dank allemaal! Ik ga ze bekijken.
Kan ik straks weer gewoon de deur open doen 😉
Anoniem262821034 schreef:
04-10-2018 17:17
Daar kun je wel mee over straat. Comfortabel en toch niet slonzig.
Anoniem262821034 schreef:
04-10-2018 17:01
Waarom? Net of op je voorhoofd geschreven staat of je onderweg bent om te gaan sporten of niet?
Sporten: op de fiets met je sporttas achterop. Niet sporten: achter een winkelwagen door de supermarkt.
Ik zie wel verschil hoor :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
04-10-2018 14:54
Ik herken het helemaal niet. Ik hou er ook absoluut niet van om in een huispak, joggingbroek of slobbertrui rond te lopen. Ik zou me dan zo slonzig voelen. Ik lig in een mooi rokje of jurkje lekker languit op de bank tv te kijken.
Ik zit ook elke avond en vrije dag met make up panty en jurkje op de bank , en erger me dood aan Mojn man die wel een trainings broek en shirt aanheeft .
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
04-10-2018 17:14
Le costum van jemapelle.nl is ook leuk to. Echt heerlijk spul. T-shirtje erbij, sjaal om en je kunt naar buiten terwijl het voelt als een joggingpak. Als je niet in een heel formele omgeving werkt, kan je het zelfs op je werk dragen.
inderdaad mooi, bij mij zit die broek helaas voor geen meter. Ik heb iets soortgelijks van de only, soort bandplooibroek van joggingstof, helemaal top!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van de kleding van rituals, heerlijk zacht en ziet er leuk uit.
Draag thuis ook geregeld een zwarte sportlegging met een lang trui erover, waar wel beetje model in zit. Lijkt gewoon leuk sportief
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
05-10-2018 11:28
Sporten: op de fiets met je sporttas achterop. Niet sporten: achter een winkelwagen door de supermarkt.
Ik zie wel verschil hoor :mrgreen:

Tja, ik deed vaak boodschappen direct na het sporten.. en dan? :P
.
karin6789 schreef:
04-10-2018 16:22
Ikzelf heb nooit last van zweetvoeten.
Maar bij mijn huisgenoten, die wel kampten met zweetvoeten, gingen juist die Spaanse sloffen na verloop van tijd behoorlijk geuren.
Tegen de kou draag ik wollen sokken (die je kunt wassen!) met een anti slip zool.
Ik gooi mijn Spaanse sloffen gewoon elke week in de was zodat ze lekker fris blijven.
miepiestreepje schreef:
19-10-2018 23:10
Ik gooi mijn Spaanse sloffen gewoon elke week in de was zodat ze lekker fris blijven.
Edit: hmm beetje oud topic opgediept zie ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven