Mode & Beauty alle pijlers

Neuscorrectie

17-09-2021 16:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met deze behandeling?

Ook twijfel ik tussen twee artsen en weet ook niet of ik hier mag benoemen tussen welke ik precies twijfel. In het geval dat ik de artsen niet mag benoemen zou ik het fijn vinden als er hier mensen zijn die open staan om hierover een privé berichtjes te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet of het hier mag dus ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in juli dit jaar een neuscorrectie gehad. Wat zou je willen weten?
Alle reacties Link kopieren
dieko schreef:
17-09-2021 17:30
Ik heb in juli dit jaar een neuscorrectie gehad. Wat zou je willen weten?

Welke arts en hoe je ervaringen zijn geweest. Het resultaat, gevoelens achteraf, etc. Ben je blij met het resultaat of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd. Heb je dit ontvangen? Of is het mis gegaan?
moonlight schreef:
17-09-2021 16:04
Wie heeft er ervaring met deze behandeling?

Ook twijfel ik tussen twee artsen en weet ook niet of ik hier mag benoemen tussen welke ik precies twijfel. In het geval dat ik de artsen niet mag benoemen zou ik het fijn vinden als er hier mensen zijn die open staan om hierover een privé berichtjes te sturen.
Hoi hoi! Ik heb eind mei een neuscorrectie gehad. Je mag zeker een pb’tje doen. Vraag maar raak. 😊
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geinteresseerd.
Sta op de.lijst en verwacht in dec of jan mn.operatie.

Iemand ervaringen met kno poli in apeldoorn?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aan het kijken voor een neuscorrectie. Heb ergens al een consult gehad en wil binnenkort een tweede elders plannen bij een KNO arts.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn neuscorrectie in juli van dit jaar gehad. Het was een totale neuscorrectie, dus niet alleen een bobbel weghalen of de tip veranderen.

Ik heb hier jaren mee rondgelopen en dus heel lang over nagedacht. Ben in het verleden bij twee verschillende chirurgen geweest en uiteindelijk na lang wikken en wegen bij de arts terechtgekomen die mij geopereerd heeft.

Het is een pittig traject vind ik zelf. Niet zozeer qua pijn maar wel qua ongemak en gewenning aan je nieuwe neus. Dit moet je niet onderschatten. Ik heb na de operatie een infectie gekregen (wat toch wel vaak voorkomt) waar ik heel veel last van heb gehad. Mijn neus is tot op heden nog erg gevoelig soms gekmakend zelfs. Ik heb geen pijn gehad maar ik heb onderschat hoe lang het helingsproces zou gaan duren. Ook heb ik nu constant het gevoel dat ik een loopneus heb. Die heb ik niet maar het voelt zo.
Ik stoorde me voorheen erg aan het zij aanzicht van mijn neus qua lengte. Mijn voorkant vond ik goed. Na de operatie voel ik nu het tegenover gestelde. De zijkant is prachtig maar van voren moet ik erg wennen. Ik ben van een lange en spitse neus naar een kortere en bredere neus gegaan. Mijn spiegelbeeld voelt daardoor nog altijd niet eigen. Ik hoop dat dit nog komt.

Indien je geen enorme haakneus of iets soortgelijks hebt, zou ik er niet aan laten sleutelen. Ik kan niet zeggen dat ik spijt heb maar ik kan ook niet volmondig zeggen dat ik er enorm blij mee ben. Je gezicht is precies afgestemd zoals het moet zijn. Door de operatie is hiermee geknoeid waardoor bepaalde verhoudingen in je gezicht toch anders worden.
Ik denk dat je stevig in je schoenen moet staan voor deze operatie. Het is niet voor niks DE OPERATIE waarbij de meeste revisies plaatsvinden. Heel belangrijk om een absolute top chirurg op het gebied van neuscorrecties te vinden. Hij of zij moet minimaal 6 tot 9 neuzen per week opereren. Zorg er bovendien voor dat je de stijl van de chirurg mooi vindt. Elke chirurg heeft nl zijn eigen operatie stijl waardoor je het resultaat mooi of minder mooi vindt.

Succes met beslissen in ieder geval. Voor vragen mogen jullie me altijd pb sturen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij wordt het tussenschot rechtgezet en de hump verminderd door kno in apeldoorn.
Ik ben idd heel benieuwd hoe t voelt. Hij zei dat hij wb. uiterlijk zo min mogelijk wou veranderen alleen rechter maken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die geïnteresseerd zijn is het misschien een idee om via mail/app contact te hebben? Dmv een privé bericht uiteraard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven