Mode & Beauty alle pijlers

Neushaar en het grote verdriet.

19-09-2013 13:42 68 berichten
Hallo ladies,

Tja, ik ben op een leeftijd dat ik één keer in de week moet plukken en dat plukken doet mij zo'n groot verdriet, dat de tranen me over de wangen biggelen. Iedere haar is een hartverscheurend afscheid en tegen de tijd dat ik weer een meisjesneusje heb, heb ik ook wallen onder mijn ogen van het gepleng van al die tranen.

Nou leven we in het snelle tijdperk, waarin echt alles wordt uitgevonden om het leven te veraangenamen, maar van een vrouwvriendelijke neusontharing heb ik nog nooit gehoord.

Er zijn natuurlijk wel van die neushaartrimmers, maar die zijn voor mannen en laten stekels achter, waarvan ik het vermoeden heb dat deze vreselijk kriebelen.

Ladies. als er iets op de markt is, zouden jullie mij dat grote geheim dan willen verklappen?
Alle reacties Link kopieren
Een puntig schaartje? De jungle die uit de oren van mijn liefste groeit én zijn Ruud Lubbers-wenkbrauwen werk ik bij met een borduurschaartjes met smalle, dunne puntjes. Bij handwerk/fourniturenwinkels (Van Dooren-Meent, Pipoos zuidplein/Binnenwegplein) te koop.

Trap niet in de tv-reclame van die dingen die bij Blokker en Marskramer te koop zijn. Die zijn waardeloos, daar krijg je een muis nog niet mee onthaard.
Laseren!

Heb ik ook gedaan.

Ik liet mijn bovenlip doen, en ze namen gelijk (gratis) mijn neus mee!
Je vertelt het leuk maar het lijkt me heel erg pijnlijk. Kun je die haren niet weg laseren?
Knippen? Okay, kan het proberen.

Ook weet ik nu wat ik in ieder geval niet moet doen. Bedankt ook voor die tip.
Laserladies, ik ben bruin, dus dan krijg ik zwarte neusgaten en daar krijg ik zo'n briesende look van.
mijn vriend gebruikt een schaartje met een ronde neus. Zijn er speciaal voor gemaakt
neusscharen

http://www.twenga.nl/neusschaar.html
Zitten die haren OP je neus of IN je neus ?

Mijn vriend heeft idd zo'n neushaartrimmer (voor haren IN zn neus dus) en dat werkt wel goed. Het doet geen pijn, alleen een beetje gek gevoel de eerste keer. Ik heb hem iig nooit over kriebelende stekels horen klagen.

Succes, ik hoop dat je een goede manier van ontharen vindt !
Hahaha, Cateautje, je weet het wel te brengen. Ik gebruik ook een klein schaartje. Gaat prima. Moet er niet aan denken om ze uit te trekken, alleen de gedachte al laat de tranen in mijn ogen springen.
Neus tondeuse? Verkopen ze bij de blokker en kijkshop enzo.

M'n kleuter zei laats: "Weet je? Later als ik groot ben hè?" En ik dacht wat nu weer?

Zegt ze: "Dan wil ik ook neushaar!"
Nou ik gebruik de neushaartrimmer van mijn man zo eens in de zoveel weken maar geen kriebelende stoppeltjes hier hoor. Zou het gewoon eens proberen?
quote:nona_Acy schreef op 19 september 2013 @ 13:55:

M'n kleuter zei laats: "Weet je? Later als ik groot ben hè?" En ik dacht wat nu weer?

quote:domblondje schreef op 19 september 2013 @ 13:55:

Nou ik gebruik de neushaartrimmer van mijn man zo eens in de zoveel weken maar geen kriebelende stoppeltjes hier hoor. Zou het gewoon eens proberen?Echt waar? En is het dan ook onzichtbaar weg?
quote:nona_Acy schreef op 19 september 2013 @ 13:55:

Die van Blokker is waardeloos!

Het scheerkopje past niet in je neus en in je oren, al lijkt het in de tv-reclame wél zo.
Die neushaartrimmers kisten geen drol, zou er gewoon 1 proberen. Het is zo klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Razzmatazz schreef op 19 september 2013 @ 13:54:

Zitten die haren OP je neus of IN je neus ?

Mijn vriend heeft idd zo'n neushaartrimmer (voor haren IN zn neus dus) en dat werkt wel goed. Het doet geen pijn, alleen een beetje gek gevoel de eerste keer. Ik heb hem iig nooit over kriebelende stekels horen klagen.

Succes, ik hoop dat je een goede manier van ontharen vindt !

Op mijn neus? Dat is pas over 40 jaar.

Het forum staat voor niets.
Ben helaas ook tot de ontdekking gekomen dat inderdaad met het ouder worden de neusharen groeien....

Schaammoment toen mijn man mij er lachend op wees dat na een heftig snuitpartijtje er nog wat haren uitstaken.

Ik ben flink aan de slag gegaan met een pincet, de 1e paar keer, rolde de tranen over mijn wangen.

Nu trek ik ze pijnloos eruit, zelfde routine als mijn wenkbrauwen.
Ik trek ze ook redelijk pijnloos uit, maar als laseren geen optie is, dan is knippen volgens mij hetzelfde als zo'n trimmer en lijkt trimmen mij prettiger. Mijn man gebruikt 'm ook (en ik wil eigenlijk een eigen exemplaar.. gaat veel sneller dan pincet) en het ziet er heerlijk handig uit.
Later is nu
Mijn vader heeft ook zo'n neushaartrimmer. Werkt prima!
quote:mafalda schreef op 19 september 2013 @ 14:05:

Ben helaas ook tot de ontdekking gekomen dat inderdaad met het ouder worden de neusharen groeien....

Schaammoment toen mijn man mij er lachend op wees dat na een heftig snuitpartijtje er nog wat haren uitstaken.

Ik ben flink aan de slag gegaan met een pincet, de 1e paar keer, rolde de tranen over mijn wangen.

Nu trek ik ze pijnloos eruit, zelfde routine als mijn wenkbrauwen.Die routine heb ik na een aantal jaren nog steeds niet te pakken. Het blijft een tranendal.
quote:Dreamer schreef op 19 september 2013 @ 14:08:

Ik trek ze ook redelijk pijnloos uit, maar als laseren geen optie is, dan is knippen volgens mij hetzelfde als zo'n trimmer en lijkt trimmen mij prettiger. Mijn man gebruikt 'm ook (en ik wil eigenlijk een eigen exemplaar.. gaat veel sneller dan pincet) en het ziet er heerlijk handig uit.Ik ga het proberen. Bij mijn favoriete van alles en nog wat winkeltje om de hoek hebben ze ze vast.
Over uittrekken van neusharen heb ik eens gelezen dat dat kans geeft op ontstekingen. (Wat mij ook wel waarschijnlijk lijkt).

Knippen met een neushaarschaartje lijkt mij een goede en relatief goedkope oplossing.

Vanaf welke leeftijd kan ik neushaar verwachten?
Cateau, ik heb ze ook, de aanleidingen tot groot verdriet. Plus toenemende haargroei overal behalve op de plekken waar ik het wel wil, want m'n hoofdhaar begint rap dunner te worden. Ik scheer me suf met een scheermes op onderbenen, oksels en schaamstreek, op m'n kin ga ik los met m'n pincet. (die pincet heb ik altijd en overal bij me en als ik 'm niet heb breekt er paniek uit.)

M'n neushaar ga ik te lijf met een schaartje, wel eentje met scherpe punten en dat is niet heel handig. Maar hij knipt wel goed en voor een weekje ben ik er dan weer van verlost. Ik zit dan in fel licht met zo'n vergrootspiegel, welke laatste ook geen opbeurend object is voor mijn overbehaarde zelfbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven