Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe handtas

21-01-2021 08:53 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik zou willen investeren in een tijdloze mooie handtas, en krijg hiervoor graag jullie suggesties:
Voorwaarden waaraan de tas moet voldoen:
- kleur : cognac of karamelkleur
- afmetingen : geen kleine tas, maar ook niet zo groot dat er een A4 of laptop in moet passen
- bij voorkeur een model dat zowel op de schouder als als crossbody gedragen kan worden
- mooie lederkwaliteit
- geen bling bling, ik hou van eenvoudig design
- de tas op zich mag niet te zwaar zijn, ik zie online modellen die op zich al bijna 1 kg wegen, dat dus liever niet
- stijl : eerder sportief, maar de tas zou ook moeten passen bij een jurkje met een hak eronder
- budget : ik heb voor mijn ideale tas wel wat over, ze mag gerust 600 € kosten of meer als het echt is wat ik wil

Dankjewel om even mee te zoeken of suggesties te doen.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
21-01-2021 23:12
Deze wilde ik ook aanraden. Ik heb deze, maar dan in een andere kleur. Superblij mee.
Ik vind deze prachtig maar denk dat ze wat te klein is... Geen idee van de afmetingen (staan er niet bij)
Alle reacties Link kopieren
MarieJulie schreef:
22-01-2021 10:20
Ik vind deze prachtig maar denk dat ze wat te klein is... Geen idee van de afmetingen (staan er niet bij)
hij is voor mij te klein
(ik moet hem mee kunnen nemen naar mijn werk en minstens lunch mee kunnen sjouwen) :)
Alle reacties Link kopieren
Voor mij eigenlijk ook, ik neem dus nog een los tasje met eten mee naast mijn mooie tas :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verschillende tassen bij deze winkel gekocht. Leuke modellen, allerlei kleuren en hele fijne service www.shopjoof.com
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Voor de mooi: Furla

Meer de sportieve stijl maar toch redelijk klassiek: Liebeskind. Mijn beste werktas ooit. Beetje retromodellen maar oersterk, ook de hardware.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
MarieJulie schreef:
22-01-2021 10:20
Ik vind deze prachtig maar denk dat ze wat te klein is... Geen idee van de afmetingen (staan er niet bij)
22 cm breed, 18 cm hoog en 5 cm diep. Schouderriem is 75-110 en afneembaar/verstelbaar. Staat er wel bij maar is even zoeken. (onder specificaties)
Alle reacties Link kopieren
Misschien zoiets?
https://www.thelittlegreenbag.nl/tassen ... rfin/37774
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
22-01-2021 15:25
Ik heb verschillende tassen bij deze winkel gekocht. Leuke modellen, allerlei kleuren en hele fijne service www.shopjoof.com
mooie handtassen! Bedankt voor de tip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven