Noa: Eau de Parfum
zaterdag 11 april 2009 om 17:03
Haa allemaal!
Nadat ik al tijden verslingerd ben aan de eau de parfum van Noa (Cacharel) kan ik mijn favoriete luchtje ineens alleen nog maar als eau de toilette krijgen. Lekker, maar dat is toch echt veel sneller 'verwaaid' dan de eau de parfum. Heb al even op internet rondgeneusd, maar kan nergens Noa eau de parfum vinden. Iemand een idee?
Erwt
Nadat ik al tijden verslingerd ben aan de eau de parfum van Noa (Cacharel) kan ik mijn favoriete luchtje ineens alleen nog maar als eau de toilette krijgen. Lekker, maar dat is toch echt veel sneller 'verwaaid' dan de eau de parfum. Heb al even op internet rondgeneusd, maar kan nergens Noa eau de parfum vinden. Iemand een idee?
Erwt
Peas on earth!
zaterdag 11 april 2009 om 17:17
Als je het op internet wilt kopen:
http://www.drogisterij.net/Cacharel_Noa ... 0375006296
Weet alleen niet hoe de verhouding tot de prijs in de winkel is...
http://www.drogisterij.net/Cacharel_Noa ... 0375006296
Weet alleen niet hoe de verhouding tot de prijs in de winkel is...
zaterdag 11 april 2009 om 18:11
zaterdag 11 april 2009 om 19:04
woensdag 15 april 2009 om 23:26
Ik heb ook even gezocht op internet maar kan hem ook nergens vinden, ook niet op Amerikaanse sites! Grr, bedenk me dat ik Noa zelf ook nog weleens wil hebben en dan ook het liefst de edp! Ik wil graag dat een geur erg lang blijft hangen, weet je 100% zeker dat je eerst de edp had ipv de edt? Ik heb er eigenlijk niet op gelet maar wel raar dat dan zo uit de handel zou gaan. Misschien weten ze het bij een parfumerie? Kunnen ze het zo nachecken in hun computer.
donderdag 16 april 2009 om 07:18
donderdag 16 april 2009 om 13:11
Volgens mij meen ik gelezen te hebben dat de EDP van Noa niet meer wordt gemaakt en dat -ie alleen nog maar verkrijgbaar is als EDT. Jammer, maar helaas. Maar er zullen op internet vast nog wel sites zijn die nog iets op voorraad hebben.
Als iemand het kan vinden is het Smelly! (ja, ik lees mee op 'Welke geur draag jij' .
Als iemand het kan vinden is het Smelly! (ja, ik lees mee op 'Welke geur draag jij' .
donderdag 16 april 2009 om 16:45
Wauw, wat een reacties ineens!
@ Curlygurly: ja, ik had echt eerst edp. Gek inderdaad dat dat dan zomaar uit de handel lijkt te zijn...
@ Smelly, ik begrijp van Silver dat ik al mijn hoop op jou moet vestigen , dus kom maar op!
@ Barbabella, wat aardig dat je wilt kijken! Als je het ergens kunt vinden en wilt kopen maak je me dolgelukkig!
@ Emma, ik heb nog nooit van FM Group World gehoord...
@ Curlygurly: ja, ik had echt eerst edp. Gek inderdaad dat dat dan zomaar uit de handel lijkt te zijn...
@ Smelly, ik begrijp van Silver dat ik al mijn hoop op jou moet vestigen , dus kom maar op!
@ Barbabella, wat aardig dat je wilt kijken! Als je het ergens kunt vinden en wilt kopen maak je me dolgelukkig!
@ Emma, ik heb nog nooit van FM Group World gehoord...
Peas on earth!