Mode & Beauty alle pijlers

odorex extra dry lotion vraagje

20-05-2010 23:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op aanraden van een topic op het forum heb ik Odorex extra dry lotion gekocht omdat ik steeds van die zweetplekken heb bij mijn oksels.

Heb het net voor de eerste keer aangebracht maar bedacht ineens; ik kan toch wel ook mijn gewone deodorant gebruiken morgen?

Iemand ervaring?
Ja dat kan gewoon.
je kunt je eigen deo prima ervoor gebruiken, als je dat nodig lijkt. Maar denk dat dat vooral nuttig is als je een spray gebruikt en de deo dus voor het geurtje.

Opzich is die odorex extra dry lotion een antitranspirant, dus gaat het zweten tegen (ipv een deodorant die vooral de geur een beetje maskeert).

Moet dus voldoende zijn
Ah super, dank voor de snelle reaktie!
Ik deed altijd de odorex extra dry lotion 's avonds op, en dan 's ochtends waste ik mijn oksels en deed mijn gewone deo op. Dan niet de lotion.

Ik heb nu geen last meer van overmatig zweten, dus blijkbaar kan het ook weer over gaan.
Inderdaad, 's avonds opdeppen, volgende ochtend douchen en mijn gewone deoroller opdoen. Ik kon de ochtenddeo ook overslaan, maar gevoelsmatig vond ik het wel prettig.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
**
Ik heb die ook wel eens gebruikt maar ik vond het zo prikken en pijn doen.

Nu haal ik al een paar jaar steeds de Vichy 7 dagen, en die doe ik elke morgen op, ik heb ook nooit meer last van zweetvlekken of nare luchtjes.

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Samsunglover schreef op 21 mei 2010 @ 08:46:

Ik heb ook op aanraden van een topic op het forum de depper gekocht.

Ik doe het s'avonds op en s'morgens na het douchen doe ik normale deo op. Het werkt echt super goed bij mij.

Mijn topjes blijven eindelijk droog.

Hebben jullie ook last van prikkend gevoel als jullie de depper opdoen?Soms had ik hele rode schuurplekken omdat het zo beet. Sinds ik de creme gebruik heb ik nergens meer last van en kan ik het zelfs na het ontharen gebruiken. Dus de creme is een aanrader.
ik krijg van odorex altijd na een paar dagen echt grote dikke bulte in mijn oksels. Volgens de huisarts verstopte zweetklieren, dus nu durf ik het niet meer te gebruiken.
Ik ben door de Odorex bij de huisarts beland. Ik kreeg er grote rode jeukplekken van.
Soms dan prikt het idd als een malle, maar soms ook niet. Je hebt in die Odorex-lijn ook speciale voor de gevoelige huid dus misschien is dat dan een optie. Ik heb er meer niet last van dan wel dus ik blijf die depper wel gewoon gebruiken. Super spul!

En deo kun je altijd gebruiken. Staat ook in de gebruiksaanwijzing...
Bij mij prikt het alleen als ik teveel gebruik. Ik hou de depper gewoon rechtop en dan zachtjes omhoog duwen. In het begin iets te enthousiast geweest en daar heb ik maanden last van gehad.

En na het wassen 's ochtends doe ik voor het lekkere altijd een deo op.

Vind het zo'n geweldige uitvinding dit spul!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik vind de lotion prikken maar dat is alleen na het ontharen. Nu gebruik ik de spray. Die is even effectief maar gemakkelijker aan te brengen, hij droogt sneller en irriteert minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven