Mode & Beauty alle pijlers

Ombre haar

07-10-2012 01:01 43 berichten
Ik wil m'n haar ombre, maar dan niet de punten geblondeerd, maar met een kleurtje zoals roze. Omdat ik m'n haar niet wil/kan verven, heb ik eens gelezen dat er een soort poeders zijn die je zelfs kunt aanbrengen, en wat er na een wasbeurt weer uit is. Weet iemand waar je dit kunt kopen, en hoe duur het is?
Alle reacties Link kopieren
http://www.nsmbl.nl/tutor ... nder-verf-maar-met-krijt/
Als je naar de kapper gaat uiteindelijk dan is Kinki de beste optie. Bij een andere kapper wilden ze mn haar met plakband afplakken omdat ze echt geen idee hadden hoe ze alleen de onderkant konden doen.
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 07 oktober 2012 @ 09:29:

Als je naar de kapper gaat uiteindelijk dan is Kinki de beste optie. Bij een andere kapper wilden ze mn haar met plakband afplakken omdat ze echt geen idee hadden hoe ze alleen de onderkant konden doen.Wat een stelletje knurften!
*dubbel*
Leuk! Ik bedoel dus precies het resultaat was neve81 postte, het tweede plaatje. Ik heb zelf ook zo'n haarkleur (donkerblond, bruine ogen, alleen dan haar tot net over m'n schouders).

Ik heb een jaar of 12-13 geleden extensions met allerlei blauwtinten door m'n haat laten zetten bij Kinki Kappers, was leuk, maar weet dat blauw niet mijn kleur is.

Denk dat het me best leuk zal staan, heb vroeger dus wel vaker geëxperimenteerd met m'n haar, en m'n kledingstijl is ook niet echt 'standaard' of alledaags, dus opvallen doe ik vaak toch al wel

En kool aid?! Ga gauw eens googlelen. Haarmascara!! Haha dat is een blast from the past! Heb ik iid ook nog gehad, in het rood.

Kan iemand zich de Australische serie Heartbreak High uit de jaren 90 nog herinneren? Daar had je een Aziatisch meisje, gitzwart haar met een rood gekleurde rand in de onderkant van dr haar. Ooohhh wat wilde ik dat graag!! Haha!
Denk dat je op zoek bent naar dip-dye, ombre is meer een soepele overgang

Maar Misslipgloss verkoopt in haar shop een soort bollen waarmee je je punten kunt kleuren, kan alleen even niet op de naam komen.
Ik heb hem even voor je opgesnord: http://shop.misslipgloss. ... oze/nl/product/2834/#tips
quote:Kan iemand zich de Australische serie Heartbreak High uit de jaren 90 nog herinneren? Daar had je een Aziatisch meisje, gitzwart haar met een rood gekleurde rand in de onderkant van dr haar. Ooohhh wat wilde ik dat graag!! Haha!

Jaaaaa, dat was mooi!

Zag van de week een meisje. Haar haar was van haarzelf zwart, vol, veel, lang en krullend.

En ze had haar punten knalroze. Stond echt super mooi.

Paste ook goed bij haar, en haar kleding style.

Heb net m'n nagels gedaan, oranje en geel. Ziet er wel leuk uit, doet me denken aan n ijsje.

quote:NymphadoraTonks schreef op 07 oktober 2012 @ 09:29:

Als je naar de kapper gaat uiteindelijk dan is Kinki de beste optie. Bij een andere kapper wilden ze mn haar met plakband afplakken omdat ze echt geen idee hadden hoe ze alleen de onderkant konden doen.Seriously??? Wat een lapzwansen...
Jeetje Miss_Acy, heb jij zoiets vergelijkbaars met je nagels gedaan?? Wat een priegelwerk! Maar heel mooi!!
Ik vind dat nog steeds heel erg mooi! Helemaal niet ordinair, maar hartstikke hip! Je kan het doen met color bugs!
Viel wel mee.

Nagelak op spons. Met spons op je nagels stempelen, en restjes van je vingers afhalen met behulp van een wattenstaafje.
quote:missy_acy schreef op 07 oktober 2012 @ 10:27:

[img]http://images2.fanpop.com/image/photos/ ... 00-208.jpg[/img]

Al die foto's!! Ik had ook echt de grootste crush op Drazic...wow wat was hij lekker!

Maar dit geheel terzijde en off topic
die hebben met hun haren in de verfpot gehangen.
it's a big club and you ain't in it
Waarom gebruik je geen Colour Bugs? Te koop in de webshop van Misslipgloss!
Dit was toch ook zo populair voor jaren terug? Toen zag je dat ook veel.

Ik zou gewoon eens bij verschillende kappers zaken gaan vragen.

Neem aan dat een goede kapper dit moet kunnen. Zorg wel voor een goede kapper anders lijkt het wel erg op uitgroei. En dan had je het net zo goed zelf kunnen verven, paar weekjes wachten, zelfde effect, veel goedkoper.

Zo deed ik dat toen haha. We wilden graag blond, stond voor geen meter. Dus steeds met een pet op gelopen ivm de donkere uitgroei, en toen kwam dit in. Vriendin en ik waren oppeens helemaal hip.
Uitgroei en goed gezette ombre zijn wel 2 compleet verschillende dingen hoor. Ik ben naar kinki geweest waar het me ¤48,- heeft gekost. Ik had door uitgroei al een lichtere onderrand, door nog meer te bleken is de overgang natuurlijk en loop ik niet meer met lelijke uitgroei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven