Mode & Beauty alle pijlers

Ombre verven

21-11-2014 01:45 10 berichten
-
Is dat niet al weer '' uit'' (wat natuurlijk niets uitmaakt als je het mooi vindt, maar ik herinner me dat het 2 jaar geleden een hele hype was).

Ik denk dat het wel kan, de highlights blijven dan alsnog in het hele haar zichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een (subtiele) ombre en ben er erg blij mee. Ik heb er ook veel complimenten over gekregen. Heb je veel highlights? Zij heeft bijvoorbeeld ook highlights en ombre en ik vind dat best mooi.
Ik heb bruin- blond gehad, nu met bruin-rood. Heb het niet bij de kapper laten doen, maar gewoon zelf thuis gedaan. Ik vind het leuk en krijg veel positieve reacties op
Moet volgens mij kunnen. Juist denk mooier doordat de overgang subtieler is.....

Maar doe 't inderdaad niet te overdreven. .De trend is wel een beetje op z'n retour.
Haarpunten zijn altijd lichter dan de rest.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bedankt, ik wil het ook heel subtiel en niet te erg, ik heb halflang haar en wil de overgang max 2 teintjes lichter hebben dan de rest. Ik weet dat de echte trend weer voorbij is maar in lichte vorm zie ik het nog wel eens. Misschien is het inderdaad juist mooier door de highlights ivm natuurlijke overgang. Lala87, dat is idd heel mooi bij haar!

De kapper (altijd zelfde) zegt ook dat het wel kan maar idd niet te lichte puntjes. Ik heb al een paar foto's zoals ik het mooi vind gevonden maar kan die niet plaatsen? :-)
Is het na je zin geworden?
Ik had ook highlights en nu ombre.

Highlights zijn gewoon weg geverfd!
Leuk! Ik ben momenteel op vakantie dus ik ben nog niet geweest maar lijkt me heel leuk. Als ik het heb zal ik wel een foto proberen te plaatsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven