Mode & Beauty alle pijlers

Online kledij kopen

03-03-2018 19:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt géén shopper en vind het vreselijk om op zoek te gaan naar kleren in drukke winkels waar ik meestal 90% van de winkel afschuwelijk vind.
Daarom zou ik het liefst online kleren kopen maar ik weet niet goed waar ik zal vinden wat ik zoek. Ik heb een redelijk simpele stijl (zwart, mosgroen, bruin, oker en grijs zijn mijn kleuren) ik hou van lange kledij (vooral lange cardigans) en vooral de stoffen wol, katoen en linnen.
Ik wil kledij kopen dat ik echt lang kan dragen dus van goede kwaliteit, geen h&m of zo dus..

Ik weet dat dit wat vaag is maar heeft iemand tips??
Ik vind de kwaliteit van Zara prima. Of de Bijenkorf. En kijk eens bij Esprit of Zalando.
Ik begin meestal op zalando, eerst favoriete merken en een paar maten die me meestal goed passen eruit filteren en scrollen maar. Daarna meestal about you, Wehkamp, costes en als het echt niks wordt h&m
Zalando, Perfectly Basics, Orange Bag.
Deze is ook leuk:

https://www.stories.com/nl/
Sissy boy?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Weekday heeft fijne basic truien en & other stories is m'n andere lievelings. Heb voor de grap vanmiddag een Zalon box van Zalando besteld. Ben benieuwd of daar iets verrassends uit komt.
Orangebag
Perfectly Basics
Olivia&Kate
ByLotte
Essentiel Antwerpen
We are Labels
Beriozka
Bijenkorf
Manwood
Paul Warmer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven