Mode & Beauty alle pijlers

ooglid correctie

13-07-2010 03:48 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een ooglid correctie laten doen, bij voorkeur in de regio Rotterdam/Den Haag. Heeft iemand ervaringen in deze regio, welke kliniek is aan te raden?

Ook vroeg ik me af, zijn er wachtlijsten? Hoelang na de intake ben je aan de beurt? Ben maar tijdelijk in nederland namelijk.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen,

vr. gr.
Bel gewoon eens vrijblijvend wat klinieken in de omgeving om te vragen hoe het zit met de wachtlijsten.

Verder moet je na een week terug voor het laten verwijderen van de hechtingen, dus hou daar qua tijd ook rekening mee.

Gaat het trouwens om je boven- of onderoogleden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Boven oogleden en ik ben nog niet in nl, vandaar dat ik dacht ik pols alvast even van tevoren.
Hai Milous,

Ik heb afgelopen zaterdag mijn boven- en onderoogleden laten liften. Operatie viel heel erg mee, napijn is er nagenoeg niet.

Goed rusten, goed koelen met ijs en na een paar dagen is de zwelling al heel ver weg.

Heb nu wel alle kleuren van de regenboog, maar ook dat wordt elke dag minder.

Ben in Breda bij kliniek geweest, wachttijd was 2 weken.

Succes
Ik ben blik dat het zo is meegevallen Willetje! Was dat de wachttijd na het consult gesprek? Welke kliniek ben je geweest?

Ik heb veel gelezen en heb een aardig beeld van wat de procedure en daarna inhouden. Ik denk er al jaren over na, en ben eruit dat nu een goed moment is. Heb bovendien net een keizersnede ondergaan, dus vergelen bij dat zal het wel meevallen .

Ik overweeg een kliniek in Den Haag en ga ze maandag bellen, ben pas over twee weken in Nederland vandaar. Heeft iemand daar ervaringen mee (ook wat betreft andere procedures)?
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 18-07-2010 23:43
Reden: geen namen svp
% gewijzigd
Twee weken na het intake gesprek was ik aan de beurt.

Ben in Breda geweest.

Liep hier ook al jaren mee rond en heb ineens de knoop doorgehakt.

Heb zelf ook 2x keizersnede gehad, nou, daarbij vergeleken is dit peanuts hoor, haha.

En bovenoogleden is helemaal goed te doen, onderoogleden is iets vervelender. Niet pijnlijk, maar een raar gevoel, druk op de oogbol.

Ik stond na 2 uur weer buiten. Met grote zonnebril op.

Het is nu een week geleden en mijn ogen zien er elke dag beter uit. Blauw is bijna helemaal weg. Zwelling ook.

Succes met je beslissing. Ik zeg: doen!!!!
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 18-07-2010 23:43
Reden: geen namen svp
% gewijzigd
Dank je! Dat ik het ga doen, ben ik wel uit, nu alleen nog beslissen waar. Hopelijk kan ik ook zo snel terecht.

Heb je een week binnen gezeten?
Ik wil het ook heel graag, mijn bovenoogleden laten doen. Ik maak alleen hele lelijke littekens. Wonden die gehecht worden gaan in 99% van de gevallen onsteken en daarna wordt het een dik litteken. Ik ben dus bang dat een ooglidcorrectie er voor mij niet in zit, of heeft iemand ervaring met het maken van dikke littekens en combinatie met een ooglidcorrectie?
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 18-07-2010 23:44
Reden: geen links naar klinieken
% gewijzigd
Oh Mariejan, dat is balen, ik weet er verder niet zoveel van. Misschien kun je toch eens een afspraak maken voor een intake wat betreft een oog lidcorrectie, mogelijk kan de chirurg je meer vertellen.

Heeft er iemand eigenlijk slechte ervaringen met een bepaalde kliniek of instelling? Heb het een en ander gelezen op verschillende websites, en ze lijken me allen wel in orde (regio Rotterdam/Den Haag) en de prijzen lijken te fluctueren tussen 1000 en 1500 euro..
Namen van klinieken en bijbehorende slechte of goede ervaringen zijn NIET toegestaan, zie ook de forumregels. Je kunt hier vragen stellen over ooglidcorrecties, maar laat de klinieken er svp buiten.
Oops sorry, zal mijn vragen anders formuleren.

Het 'feestje' gaat voorlopig zowiezo niet door. Je kunt nl. geen afspraak maken binnen 6 maanden van het einde van de borstvoeding periode, dus ook al blijf ik 6 maanden in nl, ik red het dan niet.

Weet iemand waarom dit is? De telefoniste kon me niet vertellen waarom dit is, ze wist het ook niet.

Beetje balen, maar geen ramp, ik ga het ooit wel doen, maar dan misschien in het land waar ik nu woon.
Goh Henk, maar wel héél toevallig dat jouw 'geen kliniek-site' verwijst naar een bedrijf in Maarssen wat ooglidcorrecties doet he?..

Deze website is een initiatief van BLADIEBLA, de privekliniek van Dr. R.A. Geerling in Maarssen. Met meer dan 5000 ooglidcorrecties heeft hij in Nederland verreweg de meeste ervaring. Dr. Geerling kan u de mooiste ooglift aanbieden voor slechts ¤ 800 voor beide ogen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En speciaal lid om ons dit te vertellen...
Het gaat mij er om dat de informatie over deze ingreep die hier aangereikt wordt wel 'echt' is. En dat is die.

Voor mijn part ga je naar een andere kliniek. Ik heb enkel mijn ervaring gedeeld, iets wat volgens mij de essentie is van een forum.
Zorg in elk geval dat je goed voorgelicht bent zou ik zeggen. Wie doet de ingreep, heeft die veel ervaring, hoe is nazorg geregeld, dat soort dingen. Ik zou ook mijn oogleden wel een tikkie strakker willen, maar ik durf mooi niet :-0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven