Mode & Beauty alle pijlers

oogschaduw

08-03-2010 12:07 40 berichten
Sinds een aantal weken gebruik ik weer oogschaduw, na een hele tijd alleen een beetje mascara te hebben gebruikt.

Maar als ik het opdoe is het na een aantal uren weer verdwenen, en ik gebruik dus de poedervorm en geen creme ofzo.

Bestaat er iets als waterproof oogschaduw? of is er een merk dat wel lang houd.

alvast bedankt
Ik heb toen ook een palet met blusher en een shimmer palet gekocht. Ideaal, ben er nog steeds heel blij mee en het is echt al anderhalf jaar geleden ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Op ebay kan ik ze trouwens niet vinden. Als ik palette 88 intype, krijg ik 0 matches!
dan dus gewoon bij Zoeva bestellen, die leveren ook erg snel
Ik heb ook het 88 shimmer pallet van Zoeva.de ik geloof dat daar ook goede kwasten opstaan (zelf niet geprobeerd, wel veel over gelezen).
quote:kaatje_85 schreef op 11 maart 2010 @ 09:37:

dan dus gewoon bij Zoeva bestellen, die leveren ook erg snel wat berekenen zij aan verzendkosten?
volgens mij rond de 11 of 12 euro. Maargoed, de paletten zijn niet duur daar. En je hebt ze dan binnen 2 tot 3 dagen in huis.

En inderdaad, de kwasten zijn ook erg goed daar.
Ik vind het wel jammer dat er geen combinatie paletten zijn met glanzend en mat door elkaar. Soms ben je in een "matte" mood en voor een feestelijke make up zou ik kiezen voor glans.....
Ik persoonlijk vind de shimmer 10x mooier dan de matte. De shimmer is ook niet superglitterig ofzo.
Helemaal mee eens. Er zitten wel mat kleuren tussen en niet te glitterig allemaal.
Nee het glittert eigenlijk helemaal niet vind ik, het is gewoon meer dat er een subtiele glans overheen zit.
Hier staan ook swatches voor de liefhebbers:

http://www.lushiousbeauty ... oastal-scents-88-palette/

Is van Coastal Scents, maar is hetzelfde pallet
Ik gebruik eigenlijk maar een paar van de kleurtjes echt veel, vooral de bruintinten. want wanneer gebruik je een rode oogschaduw? Maar het is wel leuk voor de heb, al die tinten! En als je een bepaalde look wil maken, heb je alles bij de hand.

Het is alleen nier erg handig als je het ergens mee naar toe wilt nemen, de doos is dan te groot.

En je hebt ook de 120 paletten, daar schijnen de matte en de shimmer samen in te zitten. Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik krijg wel veel hits op ebay?

http://shop.ebay.nl/?_fro ... _sacat=See-All-Categories
Ik smeer mijn ooleden altijd eerst in met een klein beetje dagcremé.

Dan zijn je oogleden even wat vettig en dan doe ik er snel oogschaduw op.

Blijft altijd mooi zitten.
Follow your heart, but take your brain with you....
Met dagcreme eronder heb ik juist nog erger dat m'n oogschaduw verdwijnt of in de plooien gaat zitten. Ik vermijdt juist altijd m'n oogleden met dagcreme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven