Oogschaduwkwast
donderdag 12 januari 2012 om 20:02
donderdag 12 januari 2012 om 20:43
donderdag 12 januari 2012 om 20:52
quote:Ksenija schreef op 12 januari 2012 @ 20:07:
Afvegen met een tissue dacht ik ook aan.
En je wast ze wekelijks dus?
Blenden doe je om kleuren te mengen, toch?
Ja, ieder week op zondag, na het opmaken was ik ze met wat shampoo, net als mijn foundation kwasten en blush/poederkwasten.
Blenden doe ik om de kleuren mooi in elkaar over te laten gaan en de randen te verzachten.
Afvegen met een tissue dacht ik ook aan.
En je wast ze wekelijks dus?
Blenden doe je om kleuren te mengen, toch?
Ja, ieder week op zondag, na het opmaken was ik ze met wat shampoo, net als mijn foundation kwasten en blush/poederkwasten.
Blenden doe ik om de kleuren mooi in elkaar over te laten gaan en de randen te verzachten.
donderdag 12 januari 2012 om 20:55
quote:Ksenija schreef op 12 januari 2012 @ 20:51:
Ik gebruik ook wattenstaafjes, speciaal voor make-up.
Maar heb nu eens en kwast gekocht..
Afvegen aan dekbed of shirt, kun je niet even een stukje wc-papier pakken. Stuk schoner. Veel minder praktisch. Dan moet ik of al van te voren bedenken dat ik nog een donkere veeg op de kwast hebt, of tijdens het opmaken moet ik naar de wc voor een stukje papier. Nee, hoor, hoe onhygienisch mijn moeder het ook vind, ik hou het gewoon hierbij, als je het niet erg vind.
Ik gebruik ook wattenstaafjes, speciaal voor make-up.
Maar heb nu eens en kwast gekocht..
Afvegen aan dekbed of shirt, kun je niet even een stukje wc-papier pakken. Stuk schoner. Veel minder praktisch. Dan moet ik of al van te voren bedenken dat ik nog een donkere veeg op de kwast hebt, of tijdens het opmaken moet ik naar de wc voor een stukje papier. Nee, hoor, hoe onhygienisch mijn moeder het ook vind, ik hou het gewoon hierbij, als je het niet erg vind.
donderdag 12 januari 2012 om 20:59
quote:dutchsuzanne schreef op 12 januari 2012 @ 20:52:
[...]
en dat doe je dan met een andere kwast dan het opbrengen.
(ik heb een platte van de body shop)
Ze hadden ook die blend-kwasten die waren groter.
[...]
en dat doe je dan met een andere kwast dan het opbrengen.
(ik heb een platte van de body shop)
Ze hadden ook die blend-kwasten die waren groter.
donderdag 12 januari 2012 om 21:00
quote:Katherina schreef op 12 januari 2012 @ 20:55:
[...]
Veel minder praktisch. Dan moet ik of al van te voren bedenken dat ik nog een donkere veeg op de kwast hebt, of tijdens het opmaken moet ik naar de wc voor een stukje papier. Nee, hoor, hoe onhygienisch mijn moeder het ook vind, ik hou het gewoon hierbij, als je het niet erg vind.
Ik vind het best erg, werkelijk.
In de tijd dat je naar je bed loopt kan je toch ook een tissue pakken...
[...]
Veel minder praktisch. Dan moet ik of al van te voren bedenken dat ik nog een donkere veeg op de kwast hebt, of tijdens het opmaken moet ik naar de wc voor een stukje papier. Nee, hoor, hoe onhygienisch mijn moeder het ook vind, ik hou het gewoon hierbij, als je het niet erg vind.
Ik vind het best erg, werkelijk.
In de tijd dat je naar je bed loopt kan je toch ook een tissue pakken...
donderdag 12 januari 2012 om 21:08
Ik heb vandaag wat met topictitels en verkeerd lezen...
Ik lees dus oogschaduwkast... Ik denk "wie heeft nu in hemelsnaam zoveel oogschaduw dat ie n kast nodig heeft?"
Maar het gaat om een kWast... Hihi...
Ik waste die van mij ook een keer in de zoveel tijd uit met shampoo...
Nu gebruik ik geen make up meer...
Ik lees dus oogschaduwkast... Ik denk "wie heeft nu in hemelsnaam zoveel oogschaduw dat ie n kast nodig heeft?"
Maar het gaat om een kWast... Hihi...
Ik waste die van mij ook een keer in de zoveel tijd uit met shampoo...
Nu gebruik ik geen make up meer...
vrijdag 13 januari 2012 om 16:54
vrijdag 13 januari 2012 om 18:49
quote:Katherina schreef op 12 januari 2012 @ 20:55:
[...]
Aha, je hoeft de was dus niet zelf te doen
Ik zou ook niet blij zijn als mijn dochters hun kwasten aan hun dekbed afvegen. Daarom staat er op hun kamer een doos tissues.
[...]
Aha, je hoeft de was dus niet zelf te doen
Ik zou ook niet blij zijn als mijn dochters hun kwasten aan hun dekbed afvegen. Daarom staat er op hun kamer een doos tissues.
zaterdag 14 januari 2012 om 11:18
zaterdag 14 januari 2012 om 18:31
Ik lees even mee..
Heb gewoon zo'n simpel action setje met verschillende kwastjes en toevallig vanmiddag een iets grotere kwast gekocht, een bledningkwast denk ik. Zag ook mooie grote foundationkwasten tegen en dacht toen, huh, eeeh foundation is toch vloeibaar, hoe breng je dat met een kwast aan? Volgens mij zou ik dat nooit egaal uitgesmeerd krijgen (ik gebruik het bijna nooit, en als ik het doe meng ik het met een dagcreme en smeer het dan op mn gezicht, ik weet het, ben een make up nitwit)
Heb gewoon zo'n simpel action setje met verschillende kwastjes en toevallig vanmiddag een iets grotere kwast gekocht, een bledningkwast denk ik. Zag ook mooie grote foundationkwasten tegen en dacht toen, huh, eeeh foundation is toch vloeibaar, hoe breng je dat met een kwast aan? Volgens mij zou ik dat nooit egaal uitgesmeerd krijgen (ik gebruik het bijna nooit, en als ik het doe meng ik het met een dagcreme en smeer het dan op mn gezicht, ik weet het, ben een make up nitwit)