Mode & Beauty alle pijlers

Oorwarmers

31-01-2010 09:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al sinds oktober elke dag oorwarmers op mijn hoofd. Ik kan echt niet zonder met dit weer, krijg enorme koppijn van koude oren en een muts zit vervelend.

Nu brak van de week de band van mijn oorwarmers en ik kan nergens meer nieuwe vinden! Ik kan al wel een bikini kopen... En het wordt volgende week -4!

Iemand enig idee waar nog oorwarmers te vinden zijn? (A'dam)

thnx
Ik heb ze vorige week nog gezien bij de 'toeristenwinkeltjes' vlakbij het station (ben verder helemaal niet bekend in A'dam). Kan me niet voorstellen dat ze daar nu allemaal al weg gehaald zijn..
Ah, ja dat is een goeie, zal daar even kijken
En zo'n haarband, is dat anders ook een optie?
Ik heb een haarband. Heb ook last van zere oren zodra het kouder is dan +5 graden. Haarband bevalt prima, een muts vind ik vreselijk. De mijne is al jaren oud, weet niet waar je ze nu nog kan kopen.
In een sportwinkel.
Ik zoek ze ook al een tijdje voor mijn dochter, maar wij wonen in groningen.

Dus als iemand daar een adresje weet...
Op marktplaats staan er een heleboel!

Ik heb ze een tijdje geleden ook nog op de Albert cuyp gezien...

Succes!
klik hier voor online bestellen.

O.a deze zonder band.

En deze

Of deze als je nog naar de olympische spelen gaat.

Verzendkosten zijn wel 6,45. Da's best wel veel voor die platte oorwarmers.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Bij outdoorzaken zoals Bever, en heb ze laatst ook nog bij de ANWB winkel gezien.
Dank allen, jasmine die jij post zijn goed, balen dat het alleen online is want ik ben nooit thuis om pakjes te ontvangen...
quote:Metatron schreef op 31 januari 2010 @ 12:51:

Dank allen, jasmine die jij post zijn goed, balen dat het alleen online is want ik ben nooit thuis om pakjes te ontvangen...ik laat pakjes altijd op mijn werk bezorgen, misschien kun jij dat ook doen?
Wat lokee zegt!
hm ja, op zich een goed idee, maar weet niet of dat helemaal gaat werken bij mij.. ga erover nadenken
Die witteluipaard print zijn leuk.
In een toeristenwinkeltje op de Kloveniersburgwal, net om de hoek met de Oude Doelenstraat, heb ik twee weken terug heel leuke roze oorwarmers gekocht. Superlekker warm zijn ze ook.

Succes!
Ik heb ook de Earbags die je op je oren "klemt". Ideaal zijn ze. Het is even oefenen voordat je ze goed vast kunt zetten, maar dan heb je ook wat! Maakt ook niet uit of je oorbellen draagt, die 'prop' je er gewoon bij in. Je voelt ze bijna niet zitten en je haar gaat ook niet door de war.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven