Mode & Beauty alle pijlers

Op wie lijk jij? (Uiterlijk).

04-12-2021 18:10 481 berichten
Aangezien we al twee topics hebben over uiterlijk……..nu een derde topic over uiterlijk, maar dan met de vraag:
Op wie lijk jij?

Is er een bekende man/vrouw waarop jij lijkt? Of die lijkt op jou? Heb jij al eens gehoord dat je er uit ziet als een bekende?

Aangezien mensen (begrijpelijk) geen foto’s plaatsen, kunnen we op deze manier misschien een idee krijgen van het gezicht achter de forumnaam.

(Geplaatst onder Mode&Beauty, in elk mens schuilt iets moois!).
Lachattenoir schreef:
17-12-2021 16:45
Dit is echt kul. Ik vraag me af of mensen die dit beweren wel buiten de deur komen. Of woon je in een boerendorp? De meeste mannen houden van een zandloperfiguur, dus met volle tieten, weinig buik, brede heupen en ronde bollen. Ook atletische mannen. En ja, daar is gewoon onderzoek naar gedaan.
:worship:
Lachattenoir schreef:
17-12-2021 16:45
Dit is echt kul. Ik vraag me af of mensen die dit beweren wel buiten de deur komen. Of woon je in een boerendorp? De meeste mannen houden van een zandloperfiguur, dus met volle tieten, weinig buik, brede heupen en ronde bollen. Ook atletische mannen. En ja, daar is gewoon onderzoek naar gedaan.
Je valt een beetje in herhaling.. geen buik maar wel brede heupen en volle borsten, geen realistisch beeld hoor, tenzij je aan plastische chirurgie doet zoals Kim Kardashian of Kylie Jenner..
Alle reacties Link kopieren
Al vaak gehoord dat ik sprekend lijk op Gwyneth Paltrow. In de spiegel zie ik het zelf niet echt, maar op foto's begrijp ik het wel. Denk dat je naar jezelf toch altijd anders kijkt dan een ander doet
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar lijk ik erg op Reese Witherspoon, zelfde vorm gezicht en haarkleur.
Het is me talloze malen gezegd door verschillende mensen en door vreemden op straat. Er zijn zelfs mensen op me afgekomen voor een handtekening hahahaha
Alle reacties Link kopieren
.,.
mariekkk wijzigde dit bericht op 14-03-2022 21:26
98.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik lijk volgens heel veel mensen op Kris Jenner alleen is mijn haar ietsjes langer . Ik zelf zie het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven