Mode & Beauty alle pijlers

Op wie lijk jij? (Uiterlijk).

04-12-2021 18:10 481 berichten
Aangezien we al twee topics hebben over uiterlijk……..nu een derde topic over uiterlijk, maar dan met de vraag:
Op wie lijk jij?

Is er een bekende man/vrouw waarop jij lijkt? Of die lijkt op jou? Heb jij al eens gehoord dat je er uit ziet als een bekende?

Aangezien mensen (begrijpelijk) geen foto’s plaatsen, kunnen we op deze manier misschien een idee krijgen van het gezicht achter de forumnaam.

(Geplaatst onder Mode&Beauty, in elk mens schuilt iets moois!).
Wickedwitch schreef:
07-12-2021 15:34
“ Daarbij wil ik je als vriendelijke tip nog meegeven, dat ik je kan garanderen, dat het leven een stuk mooier en fijner is, wanneer niet alles om uiterlijk hoeft te draaien. Ook jouw uiterlijk, waar je zo tevreden mee bent, zal op den duur veranderen. En waar anderen het in zich hadden, om schoonheid te zien in iemands innerlijk, en dat de overhand te geven, zit jij later, met je rimpels, hangbuikje, en weet ik veel wat, alleen achter de geraniums, omdat je iedereen lelijk vindt, en niemand ooit een echte kans hebt gegeven. “ dit is wat jij schreef Siavash.

Aangezien er steeds meer mensen dikker worden, is er een grotere kans dat ik juist kwijlend achter de geraniums zit en steeds meer mensen aantrekkelijk vind en juist jullie iedereen lelijk vinden.

En ik blijf gewoon in dit soort topics reageren. Blijf zelf maar weg als je het niet aan kunt.
Jij bent degene bij wie het hier puur om uiterlijk draait. In het begin lachte je iemand die aangaf daar minder om te geven nog uit. En je zegt ook dat je steeds meer mensen aantrekkelijk zal vinden als er meer vollere mensen zijn. Dat is toch puur op uiterlijk dan?

Wickedwitch schreef:
05-12-2021 10:52
Gaap..Dit is zo’n politiek correcte statement om inclusiviteit te garanderen. Nee, helaas heeft niet iedereen iets moois. Sommige mensen zijn gewoon lelijk. Prima mensen verder. Ze hoeven niet dood en ze hoeven van mij niet te veranderen. Maar hou op om te doen alsof er geen mooi of lelijk bestaat, of dat iedereen gelijk is.
Alle reacties Link kopieren
OT dan maar weer?
Leuk die vergelijkingsapp maar ik kom niet hoger dan 31% bij Janeane Garofalo (nooit van gehoord overigens). Ik zie wel waar het 'm in zit: mijn teint, de gezichtsvorm, de neus en de mond/lach. Voor het overige lijk ik niet op haar. Bij mijn (veel) jongere ik zie ik gelijkenis met Christina Ricci op de poster Sleepy Hollow. Maar met minder hoog voorhoofd, hogere donkere wenkbrauwen en donkere krullen.
Iemand zag wel eens gelijkenis met Sylvia Millecam. Ik denk zelf vanwege de krullen de bij tijd en wijle goofy mimiek :$

Heb trouwens al heel vaak gehoord "je komt me toch zó bekend voor" (niet in de kroeg, gewoon random mensen in de winkel, de markt, binnen het werk) dus ik vraag me al jaren af of ergens een doppelgänger rondloopt of dat ik toch op een -
voor mij onbekend- bekend iemand lijk.
ga je mee verdwalen...ik weet de weg
Puz_n_Boots schreef:
07-12-2021 15:06
Dat is zeker waar, ook al ontkennen ze het. Maar mannen die van "vlees" houden vind ik 9 van de 10 x foute types. Zeker de laatste jaren is het schoonheidsideaal flink aan het veranderen. Ik ben zelf net een plank van 55 kilo, maar wel een trotse plank. Moet er niet aan denken om een dikke reet, brede heupen of flinke voorgevel te hebben. Het type man wat van erg slanke vrouwen houdt, is zelf ook atletisch en sportief gebouwd.
Nou zeg, verschrikkelijk die vrouwelijke vormen! Liever een 'plank'
zijn.
Uhh nee, atletische mannen houden iha van atletische vrouwen. Je kan dan nog steeds mooie, grote billen, heupen en borsten (dikke reet, seriously?) hebben.
Ook weer lekker gevalletje van je eigen figuur aanprijzen.
Ik wordt wel eens vergeleken met Willem Holleeder (qua uiterlijk dan).
LaFolie schreef:
07-12-2021 17:47
En wat sneu voor jou, dat heel jouw vrouwelijkheid afhangt van het aantal vetcellen dat aan je borstkas hangt.
Dat zegt ze toch niet

Ik snap dat gehak op die heks niet zo
Cousin_It schreef:
07-12-2021 17:54
OT dan maar weer?
Leuk die vergelijkingsapp maar ik kom niet hoger dan 31% bij Janeane Garofalo (nooit van gehoord overigens). Ik zie wel waar het 'm in zit: mijn teint, de gezichtsvorm, de neus en de mond/lach. Voor het overige lijk ik niet op haar. Bij mijn (veel) jongere ik zie ik gelijkenis met Christina Ricci op de poster Sleepy Hollow. Maar met minder hoog voorhoofd, hogere donkere wenkbrauwen en donkere krullen.
Iemand zag wel eens gelijkenis met Sylvia Millecam. Ik denk zelf vanwege de krullen de bij tijd en wijle goofy mimiek :$

Heb trouwens al heel vaak gehoord "je komt me toch zó bekend voor" (niet in de kroeg, gewoon random mensen in de winkel, de markt, binnen het werk) dus ik vraag me al jaren af of ergens een doppelgänger rondloopt of dat ik toch op een -
voor mij onbekend- bekend iemand lijk.
Een vriendin van mij komt ook iedereen bekend voor. Ze denkt zelf dat ze een doorsnee hoofd heeft, haha!
Ik let door dit topic heel erg op mensen en op wie ze lijken. Vandaag zag ik een josef fritzl :@@:
cleo schreef:
07-12-2021 18:07
Een vriendin van mij komt ook iedereen bekend voor. Ze denkt zelf dat ze een doorsnee hoofd heeft, haha!
Haha, dat kan natuurlijk ook nog! Die gedachte heb ik niet eens toegelaten... :biggrin:
Jeetje, ben ik er niet, loopt het hele topic uit op herrie.
Dat was helemaal niet de bedoeling.

Lees eens de OP…..in elk mens schuilt iets moois.

En by the way…..Ashley Graham is hartstikke mooi……en sexy……
smaldeel schreef:
07-12-2021 18:00
Ik wordt wel eens vergeleken met Willem Holleeder (qua uiterlijk dan).
Vraag me dan af: heb je het gevoel de schijn tegen te hebben (hij ziet er "gewoon" uit natuurlijk maar ik bedoel dat mensen onbewust gaan associëren)?
Cousin_It schreef:
07-12-2021 18:43
Vraag me dan af: heb je het gevoel de schijn tegen te hebben (hij ziet er "gewoon" uit natuurlijk maar ik bedoel dat mensen onbewust gaan associëren)?
Willem Holleeder is bijgenaamd De Neus vanwege de omvang van zijn neus. Dit is mijn belangrijkste overeenkomst met Willem.
smaldeel schreef:
07-12-2021 19:14
Willem Holleeder is bijgenaamd De Neus vanwege de omvang van zijn neus. Dit is mijn belangrijkste overeenkomst met Willem.
En waar zit dan het smaldeel als ik vragen mag?
Ttroeteltje schreef:
07-12-2021 19:37
En waar zit dan het smaldeel als ik vragen mag?
Smaldeel is een oude en typisch Nederlandse benaming voor een gedeelte van de oorlogsvloot ook wel aangeduid als "eskader".
smaldeel schreef:
07-12-2021 19:14
Gelukkig. Lijkt me helemaal niks om voor hem te worden aangezien. Noch voor Fritzl, brrrr
Wat sneu dat dit topic nu over lichaamsvormen en dun en dik gaat! Het is net alsof iedereen wil zeggen: "Ikke, ikke, ik ben mooi!"
Daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat om gelijkenissen.
Ob moona ka kaprio oj danse qu plate!
Even een on-topic reactie.

Ik heb 4 keer een andere foto gebruikt op die site je er kwam 4x Vanessa Hudgens uit. Ik moest even Google-en wie dat was (zangeres, actrice) maar ik zie dus de gelijkenis niet echt eigenlijk. Was het maar zo. Dan lag ik de hele dag met mezelf te spelen :yes:
sjiraf wijzigde dit bericht op 07-12-2021 22:52
6.52% gewijzigd
Ook mijn foto even door dat ding gegooid. Ik moest lachen. Kate Beckinsale. I fucking wish. Ik lijk echt voor geen meter op haar.

Vroeger werd er weleens tegen me gezegd dat ik mensen deed denken aan Candy Dulfer en/ of Susan Smit. Snap ik wat betreft type nog wel, maar echt op hen lijken doe ik niet.
Stouteboel schreef:
07-12-2021 22:13
Wat sneu dat dit topic nu over lichaamsvormen en dun en dik gaat! Het is net alsof iedereen wil zeggen: "Ikke, ikke, ik ben mooi!"
Daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat om gelijkenissen.

En dan vaak nog rond de 30% dus dat is niet veel.
Stouteboel schreef:
07-12-2021 22:13
Het is net alsof iedereen wil zeggen: "Ikke, ikke, ik ben mooi!"
Dat moeten we inderdaad niet hebben, mensen die positief zijn over hun uiterlijk…
DS1971 schreef:
08-12-2021 07:42
Dat moeten we inderdaad niet hebben, mensen die positief zijn over hun uiterlijk…

DS alsjeblieft, daar gaat het hier helemaal niet om. Zoals ik vaker heb gelezen neemt ook dit topic weer een dergelijke wending: dik en dun, mooi en niet-mooi. Iedereen wil hier een lekker wijf zijn, met de mannen valt het trouwens wel mee geloof ik. Die roepen niet hoe gespierd ze zijn en hoe knap.
Altijd krijg je hier gezeik over welk uiterlijk goed is, waar mannen het meeste op vallen, wat sexy is en ga zo maar door.
Hier ging het er toch om op wie je lijkt? Nou, ik lijk dus op Nelly Frijda, daar heb ik geen vergelijkingssite voor nodig. Niet mooi, niet lelijk, heel gewoon. Ik heb duidelijk trekken van haar.
Ob moona ka kaprio oj danse qu plate!
Nah, mensen gaven toch gewoon aan op wie ze leken? Zonder op te scheppen?

Ik heb nog even lang voor de spiegel gestaan en nagedacht maar ik kijk op niemand. Ben een heel nieuw type :-D
Ik schijn trouwens wel ergens een dubbelganger te hebben. Ik sprak eens een keer iemand die ik nooit eerder had ontmoet en die zei; hey ik heb jou toen daar en daar ook gezien. Ik was nog nooit in mijn leven op die plek geweest.

Heel raar!
Ik heb wel vaker gehoord dat mensen vinden dat ik op Michelle Dockery lijk. Maar dan vooral haar Downton Abbey verschijning en toen ik ook nog korter haar had. Kan ik prima mee leven in elk geval!
Sofia Vergara maar dan met donkerbruin haar. Alleen haar gezicht overigens, mijn lijf is helaas wat minder voluptueus.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Stouteboel schreef:
08-12-2021 08:11
DS alsjeblieft, daar gaat het hier helemaal niet om. Zoals ik vaker heb gelezen neemt ook dit topic weer een dergelijke wending: dik en dun, mooi en niet-mooi. Iedereen wil hier een lekker wijf zijn, met de mannen valt het trouwens wel mee geloof ik. Die roepen niet hoe gespierd ze zijn en hoe knap.
Altijd krijg je hier gezeik over welk uiterlijk goed is, waar mannen het meeste op vallen, wat sexy is en ga zo maar door.
Hier ging het er toch om op wie je lijkt? Nou, ik lijk dus op Nelly Frijda, daar heb ik geen vergelijkingssite voor nodig. Niet mooi, niet lelijk, heel gewoon. Ik heb duidelijk trekken van haar.
Dit is wel een leuke post.

Ik ben trouwens niet gespierd maar ik heb wel Uber mooie benen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven