Mode & Beauty alle pijlers

opkruipend tuniek

27-09-2010 15:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok geen wereldprobleem, maar het stoort me en ik kom er zelf niet uit.

Ik heb een tuniek in een soort wikkelmodel, met snoertje op de rug. Aan de voorkant zit hij prima/wat wijd en ook aan de achterkant zit hij goed, maar hij kruipt heel erg op. Het is niet dat hij te klein is, eerder wat te groot. Hij kruipt op tot halverwege mijn kont en dat is gewoon niet charmant. Oh ja het tuniek komt in principe tot halverwege mijn bovenbeen.

Kan ik er nog iets aan verbouwen waardoor hij niet meer opkruipt of heeft iemand een idee hoe het komt?
Wat voor stof heeft je tuniek en wat je er onder draagt? En wanneer kruipt het ding op?
Touwtje eraf knippen?
stof is katoen, draag eronder een katoenen truitje maar kruipt op bij lopen. Heb nu een spijkerbroek aan dus stroef. Dat het bij een pantalon gebeurt is wel logisch maar dus ook bij een stroeve broek.
quote:Guinevieve schreef op 27 september 2010 @ 15:20:

Touwtje eraf knippen?Wordt misschien iets te sexy want is een wikkelmodel en dan valt het open
quote:josephine69 schreef op 27 september 2010 @ 15:21:

[...]

Wordt misschien iets te sexy want is een wikkelmodel en dan valt het open Oeps, nee, dan is het geen optie. Tenzij je wilt besluiten om het touwtje eraf te knippen en vervolgens het e.e.a. het steekjes vast te zetten.
Ik zou juist een gladde stof er onder dragen.....bij mij kruipen tunieken namelijk op als er katoen over katoen "schuurt". Is hij niet toch op je kont/benen ergens te strak? Of een vekeerd model misschien?
quote:Zwup schreef op 27 september 2010 @ 15:23:

Ik zou juist een gladde stof er onder dragen.....bij mij kruipen tunieken namelijk op als er katoen over katoen "schuurt". Is hij niet toch op je kont/benen ergens te strak? Of een vekeerd model misschien?Zit eerder wat te los dan te strak, dus dat kan het probleem niet zijn, maar wellicht moet ik het maar gewoon als miskoop zien. Zat nog te denken om het vast te naaien aan een lang hemdachtig truitje dat ik heb, maar twijfel een beetje of het dan blijft zitten. dat truitje kruipt normaal niet op, dus vandaar mijn idee.
Hmmmm.....vreemd Josephine.....

Als het truitje normaal niet opkruipt zou ik het gewoon proberen. Mocht het niet werken, dan kan je altijd nog die 2 weer van elkaar af halen.
Ja heb je gelijk in. Denk dat ik inderdaad maar aan het naaien ga,
Onderrok/onderjurk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een glad onderjurkje eronder, kun je gewoon bij de hunkemoller ofzo kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven