Oren stretchten
vrijdag 15 mei 2015 om 14:57
Ik ben vandaag begonnen met het stretchen van mijn oorbelgaatjes. Heb er nu de kleinste taper inzitten, 1,6 mm. Nu lees ik dat het niet echt hoort om met de tapers rond te blijven lopen, maar ik kan nergens 1,6 mm tunnels vinden. Een maat groter, 2mm wel. Weet iemand hoe snel ik naar 2mm kan gaan? Ik lees overal dat het geadviseerd wordt om zeker 2 weken te wachten, maar dit gaat dan voornamelijk over de grotere maten. Of iemand een tip waar ik 1,6 mm pluggs of tunnels kan vinden?
zaterdag 16 mei 2015 om 15:34
Nou en, dan laat je het toch fixen door een ARTS, wat maakt dat uit.
Overigens moet je wel heel onverantwoord stretchen, en veel te snel en te groot gaan wil het uitscheuren. Gewoon niet goed gedaan dus. Hoe denk jij trouwens dat je er op je 80ste uitziet? Als Doutzen Kroes?
Ik vind dat zo'n kul reden. Je moet jezelf dus van alles ontzeggen omdat je er anders op je 80ste niet meer goed uitziet als je ligt dood te gaan in het bejaardencentrum. Wat een onzin.
Overigens moet je wel heel onverantwoord stretchen, en veel te snel en te groot gaan wil het uitscheuren. Gewoon niet goed gedaan dus. Hoe denk jij trouwens dat je er op je 80ste uitziet? Als Doutzen Kroes?
Ik vind dat zo'n kul reden. Je moet jezelf dus van alles ontzeggen omdat je er anders op je 80ste niet meer goed uitziet als je ligt dood te gaan in het bejaardencentrum. Wat een onzin.
zaterdag 16 mei 2015 om 15:37
zaterdag 16 mei 2015 om 15:43
Als je niet te groot stretcht groeit het weer dicht, daarbij zijn er pluggs verkrijgbaar waarbij het lijkt alsof je gewone oorbellen draagt. En tja, niet mooi als je 50 bent, net als tattoo's? Vind ik altijd zo'n opmerkelijke opmerking.. Wat heeft een tatoo nou met leeftijd te maken? Ik heb er zelf ook een en deze heb ik omdat ik hem mooi vindt en het zoals hierboven zie als kunst/versiering op/van het lichaam. Als je bewuste keuzes maakt krijg je er echt niet zomaar spijt van hoor.
zaterdag 16 mei 2015 om 15:44
quote:geordie schreef op 16 mei 2015 @ 15:34:
Ik vind dat zo'n kul reden. Je moet jezelf dus van alles ontzeggen omdat je er anders op je 80ste niet meer goed uitziet als je ligt dood te gaan in het bejaardencentrum. Wat een onzin.Zo mee eens!
Ik vind dat zo'n kul reden. Je moet jezelf dus van alles ontzeggen omdat je er anders op je 80ste niet meer goed uitziet als je ligt dood te gaan in het bejaardencentrum. Wat een onzin.Zo mee eens!
zaterdag 16 mei 2015 om 15:50
quote:Pumps_italiaans schreef op 16 mei 2015 @ 15:37:
Ach, dan ga ik even terug naar @TO. Wat maakt het uit wat ik er van vind?
Dat had ik duidelijk gesteld.
@TO, laat je even goed voorlichten en pas op waar je het doet. Er zijn namelijk best wel veel onbetrouwbare shop. En dat was alles.
Ik ga even verder met het genieten van de muziek van Intwine.
Maakt me niks uit:) ik vroeg in m'n openingspost dan ook niet om meningen.
Waar ik het doe? Stretchen doe je gewoon zelf thuis.
Ach, dan ga ik even terug naar @TO. Wat maakt het uit wat ik er van vind?
Dat had ik duidelijk gesteld.
@TO, laat je even goed voorlichten en pas op waar je het doet. Er zijn namelijk best wel veel onbetrouwbare shop. En dat was alles.
Ik ga even verder met het genieten van de muziek van Intwine.
Maakt me niks uit:) ik vroeg in m'n openingspost dan ook niet om meningen.
Waar ik het doe? Stretchen doe je gewoon zelf thuis.