Outfit bruiloft
zaterdag 26 juni 2021 om 15:43
Wie wil met mijn meedenken voor een outfit voor een bruiloft?
Ik moet aangepaste schoenen dragen, korte jurkjes en rokjes zijn daarom geen optie (met lelijke schoenen eronder...)
Wel opties zijn: lange jurk, lange rok met top, jumpsuit, mooie pantalon met top.
Ik draag maat 44, met een buik die ik graag verberg, dat maakt de zoektocht nog wel iets lastiger (vooral met de jumpsuit en pantalon merk ik) en ik ben 1.80m wat de zoektocht ook moeilijker maakt, want dingen zijn bij mij vaak niet lang genoeg, maar enkellengte.
Bruiloft is eind juli, dus lekker zomers, er is geen dresscode.
Graag geen suggesties met schoenen of ik die niet kan dragen, want nee, die kan ik sowieso niet dragen
Ik moet aangepaste schoenen dragen, korte jurkjes en rokjes zijn daarom geen optie (met lelijke schoenen eronder...)
Wel opties zijn: lange jurk, lange rok met top, jumpsuit, mooie pantalon met top.
Ik draag maat 44, met een buik die ik graag verberg, dat maakt de zoektocht nog wel iets lastiger (vooral met de jumpsuit en pantalon merk ik) en ik ben 1.80m wat de zoektocht ook moeilijker maakt, want dingen zijn bij mij vaak niet lang genoeg, maar enkellengte.
Bruiloft is eind juli, dus lekker zomers, er is geen dresscode.
Graag geen suggesties met schoenen of ik die niet kan dragen, want nee, die kan ik sowieso niet dragen
zaterdag 26 juni 2021 om 20:11
Ik heb de Mia rok van LaDress besteld Nienke 
De blouses heb ik naar gekeken, maar een vergelijkbare prijs voor een blouse vind ik te gortig. Ik heb nog een gouden top, ik denk dat die er leuk (en feestelijk) bij zal staan.
Andere suggesties vond ik ook erg leuk! Getwijfeld over die groene jurk van Nouschi.
Veel andere suggesties zijn wel leuk, maar een aantal zijn denk ik echt te kort.
De blouses heb ik naar gekeken, maar een vergelijkbare prijs voor een blouse vind ik te gortig. Ik heb nog een gouden top, ik denk dat die er leuk (en feestelijk) bij zal staan.
Andere suggesties vond ik ook erg leuk! Getwijfeld over die groene jurk van Nouschi.
Veel andere suggesties zijn wel leuk, maar een aantal zijn denk ik echt te kort.
zondag 27 juni 2021 om 08:10
Leuk, ‘lijkt wel Essentiel’ was het eerste wat in mijn gedachten kwam toen ik de jurk zag, een van mijn favoriete merken. Prachtige jurk!
zondag 27 juni 2021 om 08:14
Hoezo? Het polyester van nu en dure merken is niet hetzelfde als het polyester van de jaren ‘70 en goedkope merken. Dat is een gedachtengang die al lang voorbijgestreefd is.
Heel slijtvast bij het wassen, leuk om te dragen en geen werk aan.
zondag 27 juni 2021 om 10:32
Superleuke rok!Zanahoria schreef: ↑26-06-2021 20:11Ik heb de Mia rok van LaDress besteld Nienke
Veel plezier op de bruiloft.
dinsdag 29 juni 2021 om 23:31
Ik heb hem binnen, maar ik helaas, ik ben er niet weg van.
Ik voel me net een Russische oma in, als je snapt wat ik bedoel, hij krijgt bij mij een erg hoog moeke gehalte. Ook zit er geen elastiek in de tailleband en daardoor knelt/tekent hij een beetje.
Mijn op 1 na favoriet was de groene maxi-jurk van Nouschi, maar die is er niet meer in mijn maat.
Ik heb nu deze besteld bij Asos:
Ik voel me net een Russische oma in, als je snapt wat ik bedoel, hij krijgt bij mij een erg hoog moeke gehalte. Ook zit er geen elastiek in de tailleband en daardoor knelt/tekent hij een beetje.
Mijn op 1 na favoriet was de groene maxi-jurk van Nouschi, maar die is er niet meer in mijn maat.
donderdag 1 juli 2021 om 21:52
https://vanilia.com/collections/all/pro ... 22514-2162
Mocht je nog meelezen to. Vanilia heeft ook lange jurken en rokken. Lengte model staat erbij
Mocht je nog meelezen to. Vanilia heeft ook lange jurken en rokken. Lengte model staat erbij
vrijdag 2 juli 2021 om 02:39
Wat n leukeZanahoria schreef: ↑29-06-2021 23:31Ik heb hem binnen, maar ik helaas, ik ben er niet weg van.
![]()
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 2 juli 2021 om 19:37