Outlet stores - Converse all star?
dinsdag 16 maart 2010 om 13:57
Ik was pas een weekendje in Maastricht en daar kwamen we op zondag een converse outlet store tegen... Toen was ie dus dicht...
Omdat Maastricht wel een erge uithoek is voor mij, ben ik op zoek naar een andere converse outlet shop in het land. Weet iemand er nog meer te zitten? Deze arme student is een paar dagen vrij en wil shoppen En heeft toch een ov-jaarkaart
Alvast bedankt!
Omdat Maastricht wel een erge uithoek is voor mij, ben ik op zoek naar een andere converse outlet shop in het land. Weet iemand er nog meer te zitten? Deze arme student is een paar dagen vrij en wil shoppen En heeft toch een ov-jaarkaart
Alvast bedankt!
dinsdag 16 maart 2010 om 14:24
dinsdag 16 maart 2010 om 14:34
dinsdag 16 maart 2010 om 14:35
quote:Silvy schreef op 16 maart 2010 @ 14:26:
Oh goed dat ik het weet
We waren afgelopen weekend voor dochter op zoek naar All-stars maar dus niets kunnen vinden. Hoop dat ze in die week wat meer keus hebben. Is die actie bij TMS of gewoon bij Converse?Bij TMS, maar durf niet te zeggen of deze dan ook in Bataviastad geldt, dat antwoord moet ik je even schuldig blijven.
Oh goed dat ik het weet
dinsdag 16 maart 2010 om 17:48
donderdag 18 maart 2010 om 21:05
quote:Pippa71 schreef op 16 maart 2010 @ 14:34:
[...]
Dat moet je bij Batavia Stad ook niet denken hoor! Dat vind ik nl. Heel Erg Stom. Ben ik niet met je eens, vooral als je doordeweeks gaat heb je vaak hele goeie aanbiedingen. Ik heb bv nog afgelopen woensdag een hele gave broek van O'Neill gekocht. Kosten: 7 euro.
[...]
Dat moet je bij Batavia Stad ook niet denken hoor! Dat vind ik nl. Heel Erg Stom. Ben ik niet met je eens, vooral als je doordeweeks gaat heb je vaak hele goeie aanbiedingen. Ik heb bv nog afgelopen woensdag een hele gave broek van O'Neill gekocht. Kosten: 7 euro.