Over slipjes broekjes en stringetjes
donderdag 17 december 2009 om 13:08
donderdag 17 december 2009 om 13:14
Een man die zijn onderbroek een slip noemt..... dit opschrijven zorgt serieus bij mij al voor kippenvel.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 17 december 2009 om 13:16
quote:Demoiselle schreef op 17 december 2009 @ 13:12:
Een gruwelwoord idd, haha. Ik zeg gewoon string. Of onderbroek.
Bij onderbroek moet ik denken aan het ondergoed van oma.
Mijn moeder noemt 'strings' 'reetveters' en mijn vriend spreek het op z'n Afrikaans uit nl. 'siepoesnetnie'
Een gruwelwoord idd, haha. Ik zeg gewoon string. Of onderbroek.
Bij onderbroek moet ik denken aan het ondergoed van oma.
Mijn moeder noemt 'strings' 'reetveters' en mijn vriend spreek het op z'n Afrikaans uit nl. 'siepoesnetnie'
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
donderdag 17 december 2009 om 13:24
donderdag 17 december 2009 om 13:27
Slips/slipjes, allebei even eng.
Inderdaad, zoals vele anderen hier: ik draag onderbroeken. Of strings. Maar geen slips. En helemaal geen slipjes. En als mannen die wel dragen, dan mogen ze niet bij mij in de buurt komen.
Mijn associatie met slipje is 'ongewassen'. Een slipje heeft een vies kruis. Blegh.
Doe mij maar een lentrefrisse versgesteven onderbroek!
Inderdaad, zoals vele anderen hier: ik draag onderbroeken. Of strings. Maar geen slips. En helemaal geen slipjes. En als mannen die wel dragen, dan mogen ze niet bij mij in de buurt komen.
Mijn associatie met slipje is 'ongewassen'. Een slipje heeft een vies kruis. Blegh.
Doe mij maar een lentrefrisse versgesteven onderbroek!
donderdag 17 december 2009 om 13:32
Ik vind slip(je) ook geen fijn woord. Ik heb het over onderbroek, string of boxer. Ik heb sowieso een hekel aan verkleinwoorden, dus geen onderbroekje, stringetje of boxertje (brrr)!
Ik noem mijn ondergoed trouwens ook altijd gewoon ondergoed en geen lingerie. Bij lingerie stel ik me altijd mooi en luxe spul voor en niet zoiets als mijn katoenen onderbroeken van Zeeman en Hema, hahaha!
Ik noem mijn ondergoed trouwens ook altijd gewoon ondergoed en geen lingerie. Bij lingerie stel ik me altijd mooi en luxe spul voor en niet zoiets als mijn katoenen onderbroeken van Zeeman en Hema, hahaha!