Mode & Beauty alle pijlers

Oversized gebleekt spijkerjack.

13-06-2019 15:47 50 berichten
Vandaag heb ik bij H&M een spijkerjack gekocht. Gebleekt en groot. Niet het type lang en gescheurd spijkerjack waar je vooral jonge meisjes in ziet.
Dit Jack is nog kort en hoort oversized ( maat M was huge) en nogal wijde mouwen.
Ik vind het zelf eigenlijk heel erg leuk, maar twijfel toch een beetje. Ik volg echt niet de mode op de voet, maar is dit nu wel in op het moment ? Ik dacht eraan om het over een zwart hemdje of jurkje te dragen. Toch twijfel. Ik ben ook niet de jongste. Terugbrengen maar?
Hatchi schreef:
13-06-2019 16:19
Bij twijfel altijd terugbrengen, ook al gaat het om niet veel geld. Koop alleen iets waar je meteen al bij ziet bij wat en hoe je het gaat dragen.
Deze jacks zijn geinig voor jonge meisjes of jonge twintigers. Als je niet meer de jongste bent dan zou ik ‘m zeker terugbrengen. Bij jongeren staat het vlot, bij ouderen juist armoedig of ‘gemaakt hip’.
😂wat een onzin. Ik ben 34 en heb ook zon Jack. Tis natuurlijk wel het complete plaatje wat je ziet. Qua styling; kapsel, kleding wat je eronder hebt en schoenen. Weet niet wat jullie leeftijd is?

Als je er nou van die vreselijke Wolky’s, sandalen of leggings onder draagt sla je de plank wel compleet mis.

Dus waterman, vanaf alleen het plaatje zonder jouzelf erbij , lastig oordelen. Je moet het aanzien
gizzmo-returns schreef:
13-06-2019 16:01
h haal de quote even weg anders krijg je een waarschuwing aan je broek

Te laat ik heb de waarschuwing al gekregen maar bedankt. Stom van me, ik doe dat echt per ongeluk. Soort automatisme als ik reageer :$
LolitaFleur schreef:
13-06-2019 16:25
😂wat een onzin. Ik ben 34 en heb ook zon Jack. Tis natuurlijk wel het complete plaatje wat je ziet. Qua styling; kapsel, kleding wat je eronder hebt en schoenen. Weet niet wat jullie leeftijd is?

Als je er nou van die vreselijke Wolky’s, sandalen of leggings onder draagt sla je de plank wel compleet mis
34 is wel wat anders dan 50 plus, maar dan nog vind ik het geen leuke mode. Ik vind het onverzorgd staan en kleding voor festivals. Ik vind het niet vrouwelijk en de kleur niet stijlvol. Natuurlijk staat het bij bepaalde types, maar het ligt eraan of ze zo’n type in. Als je een stoer type bent dan staat misschien wel prima.
herfstappeltaart schreef:
13-06-2019 16:28
Te laat ik heb de waarschuwing al gekregen maar bedankt. Stom van me, ik doe dat echt per ongeluk. Soort automatisme als ik reageer :$
Ja, is mij ook al een paar keer overkomen. VOnd het zo onterecht dat je dan een waarschuwing krijgt, net of je iets heel fouts hebt gedaan.
gizzmo-returns schreef:
13-06-2019 16:32
Ja, is mij ook al een paar keer overkomen. VOnd het zo onterecht dat je dan een waarschuwing krijgt, net of je iets heel fouts hebt gedaan.

Ja ik schrok er ook van. Ik snap ook niet goed wat er erg aan is maar goed. Het zij zo.
Hatchi schreef:
13-06-2019 16:29
34 is wel wat anders dan 50 plus, maar dan nog vind ik het geen leuke mode. Ik vind het onverzorgd staan en kleding voor festivals. Ik vind het niet vrouwelijk en de kleur niet stijlvol. Natuurlijk staat het bij bepaalde types, maar het ligt eraan of ze zo’n type in. Als je een stoer type bent dan staat misschien wel prima.
Stoer niet echt. Maar ook geen teer popje of zo.
Ik realiseer me dat dit een moeilijke vraag is. Het gaat om het totaalbeeld. Je kunt dit Jack inderdaad op een afschuwelijke manier dragen.
Ik denk zelf dat dit Jack met bv een zwart hemdje, skinny zwarte jeans en sneakers mij wel leuk zal staan. Dat hele oversized vind ik icm zwart en strak wel leuk.
Daar zit niet mijn twijfel
Meer of dit nu een Jack is wat ‘je kan dragen’.
Maar inderdaad: als ik zo twijfel zegt dat genoeg.
Waterman26 schreef:
13-06-2019 16:13
Ook niet met eronder een strak zwart jurkje? Misschien heb je gelijk
Nee nooit. Al ben je er naakt onder.
Ha, de 80s zijn terug :)
Was er niet zo’n uitspraak dat je niet mee moet doen aan een trend die je voor de tweede keer in je leven meemaakt? ;-D

Lekker zelf weten hoor, maar als je nu al twijfelt ga je het ding nit vaak dragen denk ik.
Dan zou ik hem omruilen als ik jou was voor een licht gebleekte, korter en aansluitend model. LTB en Levi’s hebben hele mooie. Denk dat je je daar prettiger in voelt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig laatst ook een spijkerjack aangeschaft, maar dan getailleerd. Twijfelde ook even vanwege mijn leeftijd, maar hij combineert leuk met mijn jurkjes. Op een broek heb ik 'm nog niet gedragen.
Ik had vorig jaar een jeans Jack van Sissi boy. Gebleekt en wat langer. Op de rug stond met rode letters iets. Kreeg ik heel veel complimenten over. Ook van mijn studenten. Zo raar is een spijkerjack nu ook weer niet hoor als je ouder bent. Haha, ik krijg nu het idee dat ik een grijs mantelpak moet dragen.
Maar jullie hebben wel gelijk over dit Jack, vind ik nu. Bedankt.
Ja, terug brengen. Sjongejonge. Je bent toch geen puber dat je dat hier komt vragen.

Mensen tegenwoordig. Man man man.
Ik vind het niks. Net als die mom-jeans. Brrr

Maar hé, als je het leuk vindt gewoon dragen. Het is hip.

Ik draag wel spijkerjacks maar dan liever wat getailleerde (en ook liefst stretch)

Afbeelding

vind ik een stuk meer flatteren dan deze bv:

Afbeelding
Cinderella00 schreef:
13-06-2019 17:57
Ja, terug brengen. Sjongejonge. Je bent toch geen puber dat je dat hier komt vragen.

Mensen tegenwoordig. Man man man.
Nou, egt te errug, je weet tog.
Cinderella00 schreef:
13-06-2019 17:57
Ja, terug brengen. Sjongejonge. Je bent toch geen puber dat je dat hier komt vragen.

Mensen tegenwoordig. Man man man.

Zo dan. Waar heb jij last van?
Pipistrello schreef:
13-06-2019 18:02
Ik vind het niks. Net als die mom-jeans. Brrr

Maar hé, als je het leuk vindt gewoon dragen. Het is hip.

Ik draag wel spijkerjacks maar dan liever wat getailleerde (en ook liefst stretch)

Afbeelding

vind ik een stuk meer flatteren dan deze bv:

Afbeelding
Ik ben overtuigd.
De stijl vd foto vind ik ook leuk. Ik heb dat ook gedragen. Maar oudere vrouwen met iets te strakke spijker jackjes en een wat grotere boezem, zie je wel veel.
Dus ik dacht dat deze aankoop een hele nieuwe dimensie aan mijn lievelings kleding stuk ( spijkerjack) zou geven.
Maar nu krijg ik visioenen van een oudere vrouw met een groot vormeloos spijkerjack.
Ik hen de bon nog.
Pipistrello schreef:
13-06-2019 18:02
Ik vind het niks. Net als die mom-jeans. Brrr

Maar hé, als je het leuk vindt gewoon dragen. Het is hip.

Ik draag wel spijkerjacks maar dan liever wat getailleerde (en ook liefst stretch)

Afbeelding

vind ik een stuk meer flatteren dan deze bv:

Afbeelding
Helemaal mee eens.
Ook een jong meisje, al dan niet met grote boezem/slank lijf/etc, vind ik het niet flatteren.
Overigens is mijn Jack wel oversized maar niet lang, niet over de heupen.
( wil t eigenlijk WEL houden. :) :)
Waterman26 schreef:
13-06-2019 18:17
Overigens is mijn Jack wel oversized maar niet lang, niet over de heupen.
( wil t eigenlijk WEL houden. :) :)
Wat een gezemel. Dan hou je het toch?
Orișa schreef:
13-06-2019 18:17
Wat een gezemel. Dan hou je het toch?
Pardon?
Ik maak zelf wel uit of ik zemel. Misschien ga ik wel de hele avond hier Mjjn twijfels ventileren. Wegwezen
Ik ben 60, heb 'm ook en draag 'm veel:) Inderdaad met een jurk(je) en bijvoorbeeld zwarte sneakers. Staat leuk en ik voel me er goed in!
Waterman26 schreef:
13-06-2019 18:20
Pardon?
Ik maak zelf wel uit of ik zemel. Misschien ga ik wel de hele avond hier Mjjn twijfels ventileren. Wegwezen
Doe even gewoon zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem leuk. Strakke, getailleerde spijkerjacks staan vaak tuttig en ouwelijk. Een spijkerjack mág juist wat wijder vallen.
Het kan je wel wat plomp en massief maken, dus het hangt een beetje af van je figuur of je dat kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke leuk jack, lekker houden!
Hij stond toevallig ook op mijn favorietenlijstje van de H en M, ik hoop dat hij wordt afgeprijsd ;-) (ben zelf ook 50plus overigens en draag alles wat ik leuk vind)
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
14-06-2019 16:37
Ik vind hem leuk. Strakke, getailleerde spijkerjacks staan vaak tuttig en ouwelijk. Een spijkerjack mág juist wat wijder vallen.
Het kan je wel wat plomp en massief maken, dus het hangt een beetje af van je figuur of je dat kunt hebben.
Vind ik ook. Ben zelf lang en dun en zo’n spijkerjack die wat wijder valt maakt me weer zichtbaar :-D en het doorbreekt de lengte als je het op een (skinny) zwarte broek draagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven