Mode & Beauty alle pijlers

Oversizede truien.

27-02-2015 10:39 33 berichten
Hoi, ik heb een vraagje. Waren oversizede truien vroeger ook al hip? Dus zijn ze altijd al wel hip geweest?
Alle reacties Link kopieren
nee, ze zijn werkelijk nog nooit hip geweest. Nu ook niet, behalve als je 14 bent en heel erg dun.
Hee Marleen ben je er weer
Tjezus, wat vals
Ze zijn vaak hip geweest, maar het heeft er nooit goed uitgezien.
Niets nieuws onder de zon, de mode blijft zich herhalen.
Voor stevigere mensen was die oversized mode dan wel weer prettig, want die konden gewoon maatje "M" kopen en dan paste het prima.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Mijn moeder zei wel dat ze die vroeger veel droegen ja. Ik vind ze trouwens echt leuk
Toen ik 14 was en heel erg dun waren ze hip
Marleen is het nog gelukt met de gebreide truien van de Mango?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
En met de Only-jassen?
En met alle andere kleren die je in het vore wilt kopen zodat je er over 80 jaar nog zo bij kunt lopen
quote:bootje_op_de_golven schreef op 27 februari 2015 @ 10:54:

En met alle andere kleren die je in het vore wilt kopen zodat je er over 80 jaar nog zo bij kunt lopen
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 27 februari 2015 @ 10:54:

En met alle andere kleren die je in het vore wilt kopen zodat je er over 80 jaar nog zo bij kunt lopen Nou ja... die oversized truien kun je natuurlijk altijd nog in de kookwas gooien als je ze zat bent... heb je opeens weer een héél andere look...
quote:pejeka schreef op 27 februari 2015 @ 10:58:

[...]

Nou ja... die oversized truien kun je natuurlijk altijd nog in de kookwas gooien als je ze zat bent... heb je opeens weer een héél andere look...Acryl wordt dan 6 keer zo groot.
quote:Cateautje schreef op 27 februari 2015 @ 11:00:

[...]

Acryl wordt dan 6 keer zo groot.Heb je een jurk in plaats van een trui...
En hoe is het met je bikini top of broekje van de h&m?

Je Hema en Esprit bestelling?

Spot on sportschoenen en Batiste droog shampoo?

En heb je al sinaasappels en gele kiwi's gevonden in de supermarkt?
quote:nephthys schreef op 27 februari 2015 @ 10:42:

Ze zijn vaak hip geweest, maar het heeft er nooit goed uitgezien.Het zat altijd wel heerlijk. Jammer dat ik niet meer 14 en dun ben.
Oh...ik vind het wel lekker af en toe zo een trui, leren legging eronder dan kan ik mijn vastus lateralis goed showen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ohjee, ik heb ook een oversized trui maar ik ben helemaal geen 14 meer en ook niet meer zo dun.
Ik ben dol op oversized truien, ik heb ze niet nodig om iets te verhullen of aan te dikken, ze zitten gewoon lekker, je trekt zo'n trui niet aan, je wóónt erin. Ik heb nu een trui aan die er echt niet uitziet, daar ga ik ook niet mee naar buiten, zelfs niet naar de brievenbus in de centrale hal.
verba volant, scripta manent.
quote:Lucky_Birdie schreef op 27 februari 2015 @ 11:03:

En hoe is het met je bikini top of broekje van de h&m?

Je Hema en Esprit bestelling?

Spot on sportschoenen en Batiste droog shampoo?

En heb je al sinaasappels en gele kiwi's gevonden in de supermarkt?

ik ben niet de enige dus die nog op antwoord wacht !

Bespaar je de moeite, Marleen gooit een vraag op en geeft geen antwoord meer.
In de jaren '80 was het wel hip ja.

Ik draag ze zelf ook graag. Met een legging en sneakers. Waar ik gerust mee de deur uit ga. Maar ja, ik ben dan ook dun (maar niet zo heel jong meer)
quote:MevrouwJack schreef op 27 februari 2015 @ 10:41:

Hee Marleen ben je er weer
quote:pejeka schreef op 27 februari 2015 @ 10:58:

[...]

Nou ja... die oversized truien kun je natuurlijk altijd nog in de kookwas gooien als je ze zat bent... heb je opeens weer een héél andere look...Of in de droger. Dat had mijn vriend met mijn wollen oversized trui gedaan. Nu heb ik een oversized naveltruitje.
In de jaren 80 droeg ik ze, maar goed, toen was ik een jaar of tien, maximaal. Daarna nog gedragen op een lange rok, met kistjes eronder en paars haar. En later nog eens, met een strak leren minirokje met torenhoge hakken. Ik zeg niet dat ik er goed uitzag, maar ik voelde me wel goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven