Mode & Beauty alle pijlers

pandora armband

24-07-2015 15:58 19 berichten
Ik heb best wel dikke polsen, net geen 19 centimeter en heb nu een pandora armband besteld in 21 cm, weet iemand of dat genoeg is? Anders kan je alleen maar 23 cm kopen, en als die dan nog gaat oprekken word dat toch wel heel groot?
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn toch zilveren armbanden? Die rekken niet op hoor. Bovendien wordt het wat krapper als er kraaltjes omheen komen. Ik verwacht dat het wel past, maar misschien zit hij een beetje krap.
Hou er inderdaad rekening mee dat als hij krapper wordt als je er veel kralen omheen hebt.

Hier staan de aanbevolen maten:

http://demandware.edgesui ... elet_Size_guide_nl-NL.pdf
Dat had ik gezien ja, en volgens die tabel moet ik dan toch gewoon 21 centimeter hebben, maar sommige mensen kunnen hem gewoon zo om en af doen, dat kan ik dan echt niet
Je hebt hem nu toch al besteld. Afwachten dus!
Ik ga voor kwantiteit.
Ik vraag me dan ook wel af welke deel je van je pols op moet meten,hoe hoger je komt hoe breder het is haha
Maar waarom bestel je zo'n ding dan? Ga naar de plaatselijke juwelier, kun je passen!
Omdat dat haast niet meer mogelijk is, alle juweliers zijn ermee gestopt, omdat pandora dat niet meer wil
Des te meer bedels je gebruikt, des te kleiner wordt de armband,

dus je hebt het een beetje zelf 'in de hand'...

En als je praat over 'best wel dikke polsen' zou ik de grootste maat genomen hebben.
quote:dyllyd schreef op 24 juli 2015 @ 16:10:

Dat had ik gezien ja, en volgens die tabel moet ik dan toch gewoon 21 centimeter hebben, maar sommige mensen kunnen hem gewoon zo om en af doen, dat kan ik dan echt niet

Maakt niet uit. Door het gewicht van de bedels wordt ie vanzelf wijder.

En zoveel bedels ga je er toch niet in één keer aan hangen, ze zijn nog best prijzig.
Als je het begin van mijn polsen meet, ben ik maar 18 cm, en nee heb hem niet meteen helemaal vol haha, maar volgens pandora zou 21 moeten kloppen, en denk ik echt dat 23 toch zo van je hand af zou glijden?
Ik heb een tijd bij een juwelier gewerkt die Pandora verkocht en 21 cm zou goed moeten zijn voor een pols van 19 cm. Om te controleren bij aankomst of deze maat daadwerkelijk goed is moet je in elk geval twee vingers tussen de pols en de armband kunnen stoppen. De armband rekt nog wel degelijk uit door het type schakel en de zwaarte van de bedels, dus ik zou hem zeker niet te groot kopen. Dan zul je hem namelijk later moeten laten inkorten bij de juwelier. Veel plezier van je armband.
quote:Casalinga schreef op 24 juli 2015 @ 17:20:

[...]

Maakt niet uit. Door het gewicht van de bedels wordt ie vanzelf wijder.

En zoveel bedels ga je er toch niet in één keer aan hangen, ze zijn nog best prijzig.De armband wordt echt niet wijder hoor. Is van zilver, dat rekt echt niet mee.
Moet je die vingers dan gewoon plat houden, want als je ze naast elkaar houd, dan past het echt niet hoor, maar dan praat je ook wel over 4 centimeter, dus dat zal toch niet de bedoeling zijn?
quote:dweedledee schreef op 24 juli 2015 @ 18:01:

[...]

De armband wordt echt niet wijder hoor. Is van zilver, dat rekt echt niet mee.Dan leg eens uit waarom die van mij inmiddels ongeveer een halve cm langer is en die van mijn zus bijna 2 cm langer. Ondanks de bedels (die de band dus kleiner zouden moeten maken), kan ze hem niet meer dragen omdat ie zo van haar pols afvalt. Dat is volgens jou niet mogelijk.
De band is niet massief en al die kleine schakeltjes rekken idd langzaam op door het gewicht van de bedels. Denk dat de maat goed is hoor. Overigens vond ik hem zelf maar irritant, te zwaar aan mijn pols.
quote:dyllyd schreef op 24 juli 2015 @ 18:14:

Moet je die vingers dan gewoon plat houden, want als je ze naast elkaar houd, dan past het echt niet hoor, maar dan praat je ook wel over 4 centimeter, dus dat zal toch niet de bedoeling zijn?

Sorry met de vingers was misschien niet helemaal duidelijk maar je houdt je vingers plat en naast elkaar (dus niet boven op elkaar). Zoals onderstaande foto en dan twee naast elkaar.

http://www.timeforwatchin ... 2/10/IMGP4250-650x320.jpg
quote:dweedledee schreef op 24 juli 2015 @ 18:01:

[...]

De armband wordt echt niet wijder hoor. Is van zilver, dat rekt echt niet mee.Zilver is een poreus metaal en is tevens slijtgevoelig door frictie. Het type schakel van de pandora armband schuift door de bedels en het dragen langs elkaar waardoor de schakels langzaam maar zeker verder uit elkaar komen te staan. Waardoor de armband oprekt.
Heel erg bedankt, dan zal die denk ik wel goed zijn, en ben ik toch wel blij dat ik niet voor de 23 cm ben gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven