Mode & Beauty alle pijlers

pandora bedels

28-07-2015 15:26 6 berichten
Weet iemand eigenlijk ook of je kan zien of een pandora bedel wel echt is? Ik heb nu eentje via marktplaats, en een paar via een juwelier maar begin toch een beetje te twijfelen.
Op een Pandora armband passen geloof ik enkel Pandora bedels vanwege een draaisysteem. Indien dat klopt, zouden je bedels van Pandora moeten zijn. Verder zou je het moeten zien aan het doosje e.d. lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Controleer het item op PANDORA.net

Misschien wel de belangrijkste stap die u kunt nemen is de officiële PANDORA website bezoeken op: www.pandora.net . Daar vindt u de complete collectie van kralen, armbanden en bijpassende sieraden. Zoek het item waarin u geïnteresseerd bent op hun site, en controleer het artikelnummer en de prijs. Kijk goed naar de details van het sieraad.
Ik vind dat toch wel heel moeilijk te zien, vooral omdat je op pandora niet altijd de binnenkant van stoppers ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aan mijn armband ook bedels van Biagi, Chamilia en Amora zitten. Zelfde systeem en ook echt zilver. Heb de armband al jaren, dus weet niet of deze merken nog steeds bestaan, maar de bedels zijn heel mooi.
quote:Enora schreef op 28 juli 2015 @ 15:30:

Op een Pandora armband passen geloof ik enkel Pandora bedels vanwege een draaisysteem. Indien dat klopt, zouden je bedels van Pandora moeten zijn. Verder zou je het moeten zien aan het doosje e.d. lijkt me.Dit klopt niet helemaal. Ik heb aan mijn pandora armband ook bedels zitten van de wibra....die passen ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven