Mode & Beauty alle pijlers

Pantalon en randjes onderbroek

16-05-2025 15:32 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat ik een nieuwe functie krijg, waarbij ik eigenlijk geen spijkerbroek aan kan naar kantoor, wil ik pantalons dragen. Maar bij pantalons zie je het randje van mijn onderbroek zitten over mijn bil. Dat vind ik niet mooi.

Ik draag vaak een string, maar als ik ongesteld ben moet ik en een tampon en een maandverband of grote menstruatieonderbroek dragen. En dan zie je randjes.

Hoe lossen jullie dit op? Oplossingen waar ik al aan gedacht heb:
Een rok of jurk dragen is soms mogelijk, soms ook niet.
Broekje met pijpjes, daar blijft het maandverband met vleugels niet lekker in zitten
Ander menstruatieondergoed, maar kan niet iets vinden wat genoeg absorbeert en niet zichtbaar zou moeten zijn.
Ik heb de slips, model hipster, van het merk Chantelle:

https://www.livera.nl/categorie/chantel ... etch/slips

Vooral de huidkleurige zie je niet zitten, maakt niet uit welke broek je draagt, echt ideaal, zelfs onder een dunne witte broek. Ze zijn wel behoorlijk duur, 20 euro per stuk maar dan heb je ook wat goeds.
Stormke81 schreef:
16-05-2025 17:07
Ik ben van het pragmatische soort. Een mens draagt nu eenmaal ondergoed e helemaal voorkomen dat je het ziet is bijna onmogelijk. Een string zie je ook zitten.

Ik vind een string vreselijk zitten en omdat ik ga voor comfortabel draag ik fijn ondergoed. Als iemand het ziet, fan is dat maar zo. En ik draag spijkerbroeken, jumpsuit, pakken etc. Van de voorkant prachtig en de achterkant ook met een randje ondergoed.
Dat vind ik ook. Ik vind het te ver doorgeslagen bij sommigen. Als je aangesproken wordt (heb ik wel eens gehad) omdat je ziet dat ik een onderbroek draag, denk ik echt :zzz:
Als je nou zou zien dat ik niks draag, zou me dat meer storen. Mensen dragen ondergoed, nou en?
Maar als je voor jezelf niet wilt dat mensen het zien, zou ik voor second skin ondergoed gaan. Gewoon te koop bij action. Heb je in allerlei modellen. Ik draag zelf soms de langere broekjes onder een jurk, dat is wat koeler (al klinkt dat tegenstrijdig). Ze dragen erg prettig
Ik draag het liefst brazilians, dat zit tussen een string en slip in.
Ik heb ook wat naadloze slips en hipsters voor onder mijn lichte broeken maar vind die dus niet fijn in combinatie met maandverband. En bij dat naadloze ondergoed heb ik soms dat het randje wat oprolt of niet mooi blijft zitten waardoor je alsnog een duidelijke rand ziet.

Probeer me er niet aan te storen en volgens mij boeit het weinig mensen iets. Hoe vaak ik de afgelopen 2 weken niet mensen heb zien lopen met zwarte slip of beha onder een witte/beige rok of wit shirt. En ik zie ook bij heel veel vrouwen onderbroek randjes, lijkt wel of steeds minder mensen een string dragen.
Mette schreef:
16-05-2025 17:28
Ik heb naadloos van Ten Cate en dat zie je stukken minder dan de Zeeman shorts. Maar wie goed kijkt ziet het nog steeds. Uiteindelijk zit er aan elke onderbroek een eind en daarmee een rand, ook aan een string.

Het hangt ook wel van de kwaliteit van je pantalon af hoe storend het is.
Deze heb ik ook en kan ik van harte aanbevelen. Kunnen goed tegen wassen op hoge temperaturen en blijven heel lang ‘mooi’ (kleurvast, blijven in model). Ik heb wel eens een lasercut/naadloos model geprobeerd van goedkopere merken (Hema, markt: beren tricot, Sloggi) maar na drie keer wassen waren ze op. Liep je drie passen in een rok, had je je slip om je enkels :facepalm:. Maat kleiner en ik had er een rol bij (en na drie wasbeurten ook helemaal uit gelubberd).

Verder denk ik dat je diverse modellen moet testen. De slips van Ten Cate lijken gemaakt voor mijn derrière. De ‘pijpjes’ eindigen precies daar waar mijn bilpartij weer ‘afloopt’ waardoor je echt wel met je gezicht half op mijn derrière moet zitten om de randjes van ondergoed te zien. Zelfs onder een legging zijn ze zowat onzichtbaar.
Anders draag je het broekje met pijpjes gewoon over een ander slipje dat wel werkt met je maandverband? Kijk even of dat het randje van de onderste broek helpt verdoezelen. Maar zelf ben ik inmiddels ook maar meer van de acceptatie eigenlijk. Al dat gedoe waar vrouwen rekening mee zouden moeten houden zogenaamd.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens!
Ik zou ook zeggen een cup met lichter menstruatieondergoed eronder. Ik heb deze en die zie je ook niet onder tekenende broeken https://snuggs.nl/products/lace-brief-r ... ylon-beige . Het kan vast nóg gladder, maar ik ben tevreden over deze.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven