Pantoffels
maandag 29 augustus 2022 om 15:57
Wil je met of zonder enkelbedekking?
Ik draag vaak dikke sokken met slipzool, waarmee ik ook op de bank kan enzo. En heb dan nep-Ugg pantoffels (lage met open hiel) van Tessels Wol (op de markt gekocht) waar ik met dikke sokken en al in kan als ik rondloop (als het echt koud is).
Op die manier heb ik ook terwijl ik op de bank zit lekker warme voeten.
Ik draag vaak dikke sokken met slipzool, waarmee ik ook op de bank kan enzo. En heb dan nep-Ugg pantoffels (lage met open hiel) van Tessels Wol (op de markt gekocht) waar ik met dikke sokken en al in kan als ik rondloop (als het echt koud is).
maandag 29 augustus 2022 om 15:57
Ik heb lang gezocht naar warme pantoffels die niet glad waren. Meeste glij ik toch op uit.
Deze zijn fantastisch:
https://www.vanmierloschoenen.nl/pantof ... -524000083
Deze zijn fantastisch:
https://www.vanmierloschoenen.nl/pantof ... -524000083
maandag 29 augustus 2022 om 16:01
Met mijn tofjes zit ik ook op de bank. Heeft wel een soort zool maar niet zo'n schoenzool.dannas schreef: ↑29-08-2022 15:57Wil je met of zonder enkelbedekking?
maandag 29 augustus 2022 om 16:49
maandag 29 augustus 2022 om 17:14
Glerups. Zijn prijzig, maar elke euro waard. Je hebt warme voeten in die dingen en ze blijven er als nieuw uitzien. Ik ze nu bijna drie jaar el als zo ooit afgaan, dan koop ik meteen een nieuw paar.
Voorheen had ik altijd Spaanse sloffen van de markt: Na een paar maanden geen model meer en na een jaar aan vervaging toe.
Voorheen had ik altijd Spaanse sloffen van de markt: Na een paar maanden geen model meer en na een jaar aan vervaging toe.
maandag 29 augustus 2022 om 18:11
Ik vind het al heel knap dat je een jaar met een paar Spaanse sloffen hebt gedaan.elledriver schreef: ↑29-08-2022 17:14Glerups. Zijn prijzig, maar elke euro waard. Je hebt warme voeten in die dingen en ze blijven er als nieuw uitzien. Ik ze nu bijna drie jaar el als zo ooit afgaan, dan koop ik meteen een nieuw paar.
Hier ook fan van Haflinger. Gaan nu hun derde jaar in en draag ze dagelijks (lekker koel in de zomer en warm in de winter).
maandag 29 augustus 2022 om 18:25
maandag 29 augustus 2022 om 18:27
Ja die ken ik heeft mijn man als werksokken aan.Lila-Linda schreef: ↑29-08-2022 18:25Ik ben te slordig voor sloffen. Loop er al snel ook mee even buiten naar de afvalbak
Dus alleen nog antislip-sokken, die kunnen in de wasmachine. En op hele koude dagen daaronder een paar thermosokken van de Welkoop. Waar boeren de hele winter mee buiten kunnen werken. Kosten 7 euro ofzo
joppie wijzigde dit bericht op 29-08-2022 19:38
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.24% gewijzigd
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
maandag 29 augustus 2022 om 18:49
Ik heb glerups met rubber zool, daar loop ik dus ook mee naar de vuilnisbak, maar ik zit niet met mijn pantoffels op de bank.Lila-Linda schreef: ↑29-08-2022 18:25Ik ben te slordig voor sloffen. Loop er al snel ook mee even buiten naar de afvalbak
Dus alleen nog antislip-sokken, die kunnen in de wasmachine. En op hele koude dagen daaronder een paar thermosokken van de Welkoop. Waar boeren de hele winter mee buiten kunnen werken. Kosten 7 euro ofzo
maandag 29 augustus 2022 om 18:54
Ik heb glerups met rubber zool, daar loop ik dus ook mee naar de vuilnisbak, maar ik zit niet met mijn pantoffels op de bank.Lila-Linda schreef: ↑29-08-2022 18:25Ik ben te slordig voor sloffen. Loop er al snel ook mee even buiten naar de afvalbak
dinsdag 30 augustus 2022 om 10:25
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in